2012. szeptember 17., hétfő

essence téli kézkrémek - 2012

Sziasztok!

Idén télen is lesznek limitált kiadású essence téli kézkrémek, nagyon kíváncsi vagyok milyenek, és legalább egyet muszáj lesz beszerezzek belőlük, de lehet hogy 2 lesz, hogy ne kelljen hurcolni, egy otthonra, egy a munkába. Na ez az, ami eldőlt, hogy ha jó illatuk lesz, és lesz olyan jó, mint amit tavaly vettem, akkor kell.



Elvileg novembertől kaphatóak lesznek, gondolom itthon is lesz, Rossmannban is, ha már tavaly is volt.

És akkor nézzük is őket:

- Caramel Hot Chocolate (Karamellás forrócsoki):


- Gingerbread Chai Latte (Gyömbéres Chai Latte):


- Apple Cinnamon Punch (Almás-fahéjas Puncs):

Őszintén szólva a tavalyi egy szem kézkrémemet imádtam, nem szeretek kezet krémezni általában, de muszáj lesz, mert amúgy is sokat mosok kezet, meg ugye most már a vendégek haját is én mosom, a kesztyűt meg előszeretettel hanyagolom, bedobom a táskába, aztán ott is marad. Szóval ez most eléggé beindított.. 

Ti hogy álltok vele? Szeretitek az ilyen "téli illatú" kencéket, krémeket használni télen, vagy inkább maradtok a "hagyományos", egész évben elérhető krémeknél?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

29 megjegyzés:

  1. Én a tavalyit is imádom, a fele van még meg kb, mert nekem az tipikus téli-őszi illat , így félretettem mikor jöttek a jobb idők, de jó, hogy lesz utánpótlás! Remélem az is olyan íncsiklandozóan finom lesz mint a vaniliás almás pités volt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú én annyira imádtam, el is használgattam :]
      Szerintem az életben nem használtam még el előtte egy tél alatt egy egész kézkrémet magamtól :P

      Törlés
  2. Téli illat fanatikus vagyok. Fahéj fahéjjal... :D Szerintem beszerzek egyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mézeskalácsházikóillat a legjobb számomra :D

      Törlés
  3. A puncsos nagyon birizgálja a fantáziám. Éppen most fogyasztottam el a két évvel ezelőtt(!) vett fehér tea és gránátalma téli kiadást. Nagyon szerettem, de szerencsére nem kellett sokat használnom, úgyhogy így fordulhatott elő, hogy most fogyott ki :)

    VálaszTörlés
  4. Hát, hát, hát... én nagyon nem vagyok kézkrémes, olyannyira, hogy még télen sem fogy el egy darab sem. :D Van egy essence 2in1 köröm és kézápolóm, ami egyébként nem rossz, ami nálam azt jelenti, hogy beszívódik rendesen. :D
    Nem tudom ezekkel a krémekkel mi lesz a helyzet, mert avonos epresem van, de marhasz*r, és az illatától már hányni tudnék. Szóval majd lesz szagmintavétel, és akkor meglátjuk, hogy nagyon tömény-e vagy sem. addig pedig megerőszakolom a kezem, és elhasználom ami van. :D Jön a hideg, nem lenne gusztusos kiszáradt kezeket fotózni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, nem árt egy körmös blog anyukájának a szép kéz.. :]

      Törlés
  5. Ejha. Mind a három nagyon guszta. Két félét biztos beszerzek, mert télen én nagy kézkrém fogyasztó vagyok. Szerintem ez még a tavalyit is übereli majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, engem már levett a lábamról, ha olyasmik lesznek, mint amikre számítok :D

      Törlés
  6. nekem a tavalyi szériából megvan a 'strawberry cream cupcake' kézkrém, én imádom :) szerintem az ideiek sem lesznek rosszabbak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt akartam először, de sosem volt, amikor vettem :(

      Törlés
  7. Én tavaly a csokis-málnásat vettem meg, először tetszett az illata, de később már inkább zavaró volt, túl erős volt.
    Ezek közül a karamellásra mondom azt h nyam-nyam :D, de majd a boltban megszagolom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, többen is mondták, hogy már-már túl erős nekik :S

      Törlés
  8. nagyon várom :$ tavaly nem tudtam beszerezni, remélem most sikerülni fog :) még nem tudom melyiket fogom választani :)

    VálaszTörlés
  9. Az gáz, hogy nekem még a tavalyi sem fogyott el?:D Ebből kifolyólag valószínű idén kimaradok ebből a körből, meg mert vettem egy Yves Rocher természetes kézkrémet.

    VálaszTörlés
  10. Nem tehetik ezt velem! Direkt tartalékoltam a tavalyiból (még megvan az epres és a vaníliás is), mert nem akartam, hogy elfogyjanak. Erre jönnek ezekkel a kívánatos új illatokall.. Hát, kíváncsi leszek, de legalább így bátrabban használom az előző kettőt is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maximum ezt is tartalékolod kicsit ;]
      Én nem bírtam volna ki, hogy ne használjam el őket :D

      Törlés

  11. Kíváncsi leszek itt is kapható lesz-e.
    Remélem,mert a karamellás forrócsoki + az almás-fahéjas puncs nagyon tettszik és biztos finom illatúak is. :)
    Ha jó áron lesznek beszerzem mindkettőt.
    Tavaly milyen árban voltak??

    Szeretem a téli illatú krémeket,testápolókat és jó is ,ha van belőlük,mert a hideg kiszárítja a bőrt.
    Nekem ez főleg a kezemen látható,ekcéma.
    Vannak hagyományos,egész évben elérhető krémek is amiket szeretek pl. az avon citromos vagy rizses kézkréme,de használok bőrgyógyász által felírt krémet is,ha nagyon piros és száraz a kezem.
    Néha a többi évszakban is felkenek testápolót vagy kézkrémet egy kis hidratálás miatt.
    Most például ami nagyon tettszik az avon afrikai shea vaj és csokoládétrüffel selymes testápolója meg is rendelem. :)
    A shea vaj csak úgy magában is nagyon jó hidratáló és jótékony hatással van a bőrre, gyógynövényesnél 1200 Ft nagyobb kiszerelésben. Ha érdekel megírom a tapasztalatomat a testápolóról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg igen, legalábbis tavaly is volt, gondolom azért ez elég sok bevételt hoz nekik, kézkrém jó esetben fogy azért télen. :]
      Nekem is ekcémás volt régen a kezem, most már sokkal szebb, bár sokszor, főleg ha dolgozom, nem törlöm meg rendesen a kezem, és akkor sokkal jobban kisebesedik.. :(
      Szóval leginkább erre kellene figyelnem, de ugye van, hogy "nincs idő" rendesen megtörölgetni... De, lenne, csak nem akarok ott várakoztatni senkit. :D

      A testápoló érdekel, majd írd meg a véleményed róla :]

      Törlés
    2. Igen biztos megéri nekik,hogy sok fogy belőle.
      Meg nem utolsó sorban a gyártónak is jó,ha valaki megveszi,beválik ajánlja másoknak,mert ezzel is bevételük lesz.
      Ez az üzlet.

      Értem.
      Hát igen sajnos ez nálam is így van.
      Ha nem törlöm meg teljesen szárazra akkor kifújja a szél és onnantól piros,fáj,sebesedik,húzódik.
      Képzeld el volt olyan eset többször is,amikor kesztyűn(szőrmókos,meleg kesztyű :)),kabáton keresztül is kiszáradt a kezem és piros lett pedig megtöröltem rendesen.
      Teljesen megértelek persze,hogy nem lehet mindig figyelni erre + nem hagyhatod ott a vendéget még 10 percre.
      Mit szólna,ha ezt hallaná 1 vendég: " ne haragudjon még várjon 10 percet gyorsan megtörlöm a kezem" lehet elmenne. :)
      De ne legyen így soha!+ Inkább menjen minél több vendég.

      Ha tudok én is olyan embert aki fodrászt keres vagy el szeretne menni pl. vágásra akkor ajánllak Téged. :)


      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  12. Nincs mit. :)

    Mindenképpen megírom a testápolóról a véleményem és a tapasztalataimat. :)

    VálaszTörlés