2012. szeptember 21., péntek

essence colour & go - új kiszerelés - első benyomás

Sziasztok!

Bár eddig csak a chic reloaded lakk van meg az új kiszerelésű lakkok közül, a lényeg számomra most nem pont a tartósság lesz, hanem úgy maga az új kinézet, új minden.

Legelőször ott kezdeném a történetet, hogy a régi lakkok 350 Ft-ba kerültek, ez nem vészes ár, ennyit szívesebben ad ki az ember lánya rá -legalábbis én - mint többet. 5 ml, pici, aranyos, jól egymás mellé pakolászható, hagyományos ecsettel. Ezeket gondolom már mindannyian tudjátok, szóval nem is ecsetelném tovább. Én ezeket szerettem bennük annyira. Na meg hogy olcsón, jó minőséget kaptam általában. (Persze itt is volt 1-1 gyengébben teljesítő lakk, de szerintem minden márka repertoárja tartalmaz legalább 1-2 olyan lakkot, ami a megszokott minőség alatt van...)

Szóval az új üveg külseje ilyen:

- A formája tetszik, de szerintem kevésbé helytakarékos a forma, mint a másiknál, amiket csak úgy egymás mellé lehetett sorakoztatni.
- Tetszik, hogy a kupak ugyanolyan színű, mint maga a lakk. (Akár csak a régi lakkoknál)


- A kupakon van egy átlátszó matrica, ez részemről korrektebb, mint a nagy fehér címke.
- Az üvegen is átlátszó a címke, ez is tűrhető így.



- A név itt most nem a kupakon, hanem az üveg hátoldalán található meg, a vonalkód mellett.

- A kiszerelés.. 5 ml volt, 8 ml lett. Egyértelműen az ár is változott, 350 Ft volt, 500 lett. Ez elvileg kiszámolva akkor eddig 70 Ft/ml volt, most pedig 62,5 Ft, ami ha úgy vesszük, még olcsóbb is lett, de az 5 ml-es lakkok is elegek voltak szerintem, és egyszerre kifizetni is kevesebb volt.

A kupak:

- A kupakja nagyon tetszik, még mindig szeretem, hogy olyan színű, mint a lakk maga, nem sima fekete vagy fehér.
- Fogni is kényelmes, talán kényelmesebb, mint az előzőt.

Az üveg, levéve a kupakot:

- Először is meg kell jegyeznem, hogy a kupak sokkal jobban záródik, a végén van egy kis kattanás, amikor rácsavarom, így szerintem kisebb lesz az esély rá, hogy esetleg rászorul maga a kupak ecsetes belseje, amikor próbálom lecsavarni.


- Részemről indokolatlanul magas az üvegcse nyaka. De nagyon. Az a kis "toldás" úgy ahogy van, felesleges rá szerintem, ez kicsit zavart is az első lakkozásnál, de gondolom meg fogom majd szokni. (De szerintem megszeretni nem..)

Az ecset:


- A kritikus pont. Ettől féltem leginkább. Mindig sima ecsetes lakkjaim voltak, azt szoktam meg, féltem tőle, milyen lesz az új.
- Oldalról sima hagyományosnak is tűnhetne így képről, de az első képen jól látszik, le van kerekítve. Ezt van aki szereti, van aki nem, én meg csak féltem tőle, mert csak a két Rimmel lakkomnak van ilyen ecsete, és nem voltam oda érte. Nem is lett tökéletes a lakkozásom, de meglepően jól tudtam használni már elsőre, remélem ez csak jobb lesz idővel.

Az állagról és tartósságról nem tudok általánosságban beszélni, hiszen ez színenként változhat, de úgy gondolom, hogy az ecset és az üveg meg a kupak minden lakknál ilyen kell legyen.

Összességében véve talán akkor lett volna ez tökéletes váltás számomra (és szerintem még jó pár ember számára), ha marad a kiszerelés és az ár, de az üveg külseje és ecsete ilyen. Tehát ez kéne, 5 ml-es kiszerelésben, 350 Ft-os árral.

De tudom, hogy ez nem kívánságműsor, elfogadom ezt, hát mi mást is tehetnék?! :D
A lényeg, hogy még ez sem annyira húzós ár talán, de még szoknom kell, ahogyan Bettinek is át kell állítania a körömlakkár-számlálóját. :D (bocsi!)

Nektek van új kiszerelésű lakkotok? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, szép napot és kellemes hétvégét Mindenkinek!

19 megjegyzés:

  1. Körülbelül nekem is ez a véleményem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok így :]

      Törlés
  2. Nincs még új lakkom, még alig láttam belőle színeket, pont azokat, amik már megvannak/nem tetszenek, amit meg már jó előre kinéztem, azt persze hogy még nem rakták ki :D
    Az árról most jutott valami az eszembe: még ha nem is változtatnak a kiszerelésen, az árán akkor is emeltek volna, mert ahogy láttam, a szortimentváltással mindent megfejeltek 100 Ft-al... Szóval végülis 50 Ft-al kerül többe ez az új változat, majd kipróbálom, hogy megéri-e :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős, első körben én is így jártam.. :D
      De reméljük, hogy már hamarosan mindenhova kikerül minden ;]
      Hmm, akkor ezek szerint nem nekem volt csak fura valami, hanem tényleg drágábbak lettek pl a special topper lakkok is.

      Törlés
  3. Vettem kettőt, kb ugyanezeket tudnám leírni mint Te. Az ecset elsőre nagyon fura volt, az a nyaktoldás zavar kicsit. Tartósság meg majd kiderül...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ecset nekem is, de talán kezdem szokni a Rimmel lakk után, azt elég sokat használtam nyáron, de a nyak megoldás zavar legjobban :S

      Törlés
  4. Épp erről készítek én is posztot, mivel nemrég beszereztem az új fame fatale árnyalatot. Kicsit jegelem akkor a témát és majd pár hét múlva visszatérek rá:))
    De egy képet megér a vele készített manikűr, úgy hogy még ma fel is rakom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodtan megírhatod felőlem, gondoltam, hogy nem csak nekem fog eszembe jutni ez a téma ;]
      A szín az, ami eddig volt amúgy, vagy más lett az árnyalat? Csak mert a régi megvan, és imádom, és ha ugyanaz, akkor meglesz a pótlás :]

      Törlés
    2. Nem volt meg ez az árnyalat eddig,azért erre esett a választásom mert semmi piros nem volt a kollekciómban:)
      A színe gyöngyőrű, a tartóssága tragikus!!

      Törlés
  5. Van 1, az I love bad boys, hát nagyjából ugyanez a véleményem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk nekem ez a lakk nagyon jól bírta hajmosással, takarítással, 3 nap után épphogy megkopott a körömvégeknél (de nem pattogott!), de olvastam 1-2 új árnyalatról, hogy nagyon hamar megkopott, lepattogott :(

      Törlés
  6. Az új lakkok száma háromra nőtt nálam, de még így is van elég sok (13) lakk a listámon...Az előző kiadásból nem tudtam volna ennyit venni, mert azt nem nagyon szerettem...Viszont a legjobb, hogy végre megszereztem ezt a lakkooooot!!!!! :D
    Annyira örülök neki!!!:D
    Erre vágyok már mióta...régebb óta, minthogy az essence legyártotta...(miss sportyban volt majdnem ugyanilyen színem évekkel ezelőtt)...:D
    Csak az a baj, hogy nem tudtam csak egy lakkal kijönni a boltból, és alig tudtam választani közülük...:D (jól sikerült az első lakkal a találkozásom...bár még meg kell szoknom, hogy ennek is ilyen ecsete van)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, kíváncsi leszek a Te véleményedre is, hogy fog szuperálni, én úgy sajnáltam lemosni, de nagyon ki akartam próbálni az Erzsitől nyert lakkot.. :D
      Nekem is elég sok lakk listás megint, de nagyon nem is mertem megnézni minden új lakkot, így is túl sok már a kívánság :D
      Bár úgy tervezem, hogy majd kérem szülinapra, karácsonyra, ilyesmikre őket. Hülye dolog, de legalább örömet szereznek majd, és gondolkozni sem kell, mit vegyenek, és talán még bele is fér a büdzsébe :]

      Törlés
    2. Én is ugyanígy írtam a listát!!! :D (csak néhányat nem bírtam kivárni, mert még messzebb lesznek a dolgok, így megvettem előre...pl ezt a lakkot...)
      Egyébként én annyira ki akarom már próbálni, alig várom, de most még egy másik lakk van rajtam (nem rég kentem fel, és nincs szívem lemosni ezt se...nagyon szép, de 'sajnos' elég tartós, és még kicsit se kopott meg 3 nap alatt...pedig a legkisebb kopásra/lepattogzásra rögtön leszedném, hogy használhassam a chic reloaded lakkot...)

      Törlés
    3. Ismerős.. :D
      Én már úgy vagyok vele amúgy, hogy inkább olyanokat vegyünk egymásnak családon meg baráti társaságon belül, ami hasznos a másiknak, beszéljük meg, kinek mi kell, mint hogy még egy felesleges kacat legyen :S

      Törlés
    4. Jaja...itt is így szokott lenni...:D
      Mindig megkérdez mindenki mindenkit, hogy kinek mi kell :D

      Törlés
    5. Hát mennyivel jobb már... Mondjuk én szeretek találomra is vásárolni másnak, mert általában tetszenek az ajándékaim, de minek vegyek egy 28. bizsut ha inkább egy tolltartó kéne valakinek... :]

      Törlés
  7. Van egypár új,hasonlóak a tapasztalatok.Azonkívül gyengèbb a minösègük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ettől féltem egyébként az újítás hallatán, hogy gyengébbek lesznek.

      Törlés