2012. szeptember 2., vasárnap

essence - Class of 2013 trendkiadás

Sziasztok!

Újabb essence trendkiadás, nem akkora szám, de egy-két dolog tetszik, és persze egyikre sem mondanám, hogy nem kell, ha csak úgy megkapnám. :]

Pirosító:
- 01 - Alpha better gamma

Szemhéjszínező ceruzák:



- 01 - Want to be my freshman?
 - 02 - School's out forever
- 03 - Blues of being cool

Lip Tint-ek:


- 01 - Alpha better gamma
- 02 - Ready for rush week?

Átlátszó púder:

- 01 - Sheerlader

Körömlakkok:





- 01 - Blues of being cool
 - 02 - School's out forever
- 03 - Ready for rush week?
- 04 - Alpha better gamma
- 01 - Collage hero Top Coat

Masnis hajgumik:

Kozmetikai táska:

Hogy őszinte legyek, nem nagy durranás, de nem is rossz, tényleg olyan "jó lenne ha hozzám vágnák de magamnak nem biztos hogy bevásárolnék belőle" érzés. De persze ez úgyis ott dől el. 2012 októberre várható a megjelenés. Amik viszont leginkább érdekelnek, azzok a szemhéjszínező ceruzák, az átlátszó púder, a 2. körömlakk, a hajgumik, és a kis kozmetikai táska.

A hajgumiknál attól félek, hogy bár iszonyat cukik, nem fogják megérni az árukat. Kozmetikai táskám úgy sincs most, illetve egy ezer éves van, azt befogtam kis gyógyszertárolónak, hogy ne csak összevissza legyen mind, szóval az jól jönne. A 2. lakkot azért látni kell élőben, mert aztán lehet, hogy úgy nem is tetszene. Bár azt hiszem, ennél is az lesz, hogy megnézem, aztán azért várok kicsit. Nem akarok nagyobb pénzeket költeni mostanában sminkcuccokra, de azt sem fogadom meg, hogy semmit nem veszek, mert tuti, hogy olyankor vesz az ember sok dolgot.. :D

Ti hogy álltok ezzel a kollekcióval? Mennyire fogott meg Titeket?
Mi az, ami nagyon tetszik, vagy nagyon felkeltette az érdeklődéseteket, és mi az, ami egyáltalán nem?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

Forrás

12 megjegyzés:

  1. Óóó, egy olyan púder rózsaszín lakkot keresek már rég, ha elég jól pigmentált, akkor szerintem azt tui megveszem. A hajgumik is édesek, de biztos nem érik meg az árukat, pláne hogy egy ilyet DIY sem nagy durranás összehozni, viszont a kis tatyi íííídes. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, meg én pl eurósboltokban is szoktam ilyesmi gumikat látni 6-8 db 290-ért, akkor már inkább az :P
      A rózsaszín lakk sem rossz, csak nekem az olyan kis tavaszias :]

      Törlés
  2. Az a fedőlakk tetszik :) Már csak kíváncsi vagyok, mikor lesz ez nálunk, mert én még egyet sem láttam a trendkiállítások közül. Lehet Szlovákiába el se jut :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú, az nagyon idegesítő lehet :S
      És átjönni Mo-ra nem tudsz ? :(

      Törlés
    2. Hát nem túl gyakran. Komolyan nem tudom mit mikorra várjak :D Az új C&Go lakkoka tláttam már de mást nem nagyon.

      Törlés
    3. Mondjuk valamennyire átérzem a helyzeted, mert Veszprémbe meg tök későn ér ide a cuccok nagy része :S (de legalább ideér )

      Törlés
  3. a lakkok szépek, a gumi cuki, a tatyó pedig felkeltette az érdeklődésemet! :) ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi leszek egyébként a gumik meg a tatyó árára, megnézni azért muszáj majd :P

      Törlés
  4. Nekem a lakkok egészen tetszenek.
    Csak azt nem tudom, hogy a kék az tényleg ilyen, vagy az üvege ilyen félmatt, vagy zúzmarás, jeges hatású? (remélem érted, hogy mire gondolok:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem csak képen ilyen, mert ja megnézed, a többi üvege is elég érdekes :D

      Törlés
  5. Nekem a lip tint-ek tuti befutók lesznek. A vámpíros kollekcióból megvettem a vöröset és imádom. Hihetetlenül tartós és nem is szárítja ki a számat (pedig nekem mindig kiszárad). Arról nem is beszélve hogy össze lehet puszilgatni a Gábort vele =$ Próbáltam más márkából is, de egyrészt a filces megoldás úgy szar ahogy van mert a felső ajakra képtelenség felvinni ha nem áll az ember fejre, másrészt meg nem is tartós, kevesebb ideig bírja mint egy normál rúzs. Szóval ki fogom próbálni mind a két árnyalatot az biztos =)
    Amúgy aranyos kis kollekció, engem nem is nagyon zavar, hogy nem extra dolgok vannak benne, mert az eddigiekben sok olyan volt ami abszolút off-street wear.
    Lényeg a lényeg, szerintem jó hogy ilyen kis szolíd.
    A masnis hajgumi tündéri, de ezek általában funkcionálisan használhatatlanok szoktak lenni, vagy ha mégis normálisan begumizod a hajad akkor volt masni nincs masni.
    A kistáska tök jó lenne ha nem kicsi lenne, mert nekem 4 kistáskába mostmár tematikusan vannak elrendezve a kis dolgaim (külön szem, külön száj, külön alapozók és egyéb cuccok) és még így sem férek el =D
    De persze az kizárt hogy ne vegyek több sminket =P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem egy sincs, de nagyon izgatja már a fantáziám ezek után :D
      Filccel meg szintén nem próbálkoztam még, van aki jót mond, van aki rosszat, de annyira nem mozgatott meg a téma, mert nagyon nagyon ronda lehet nem tökéletes állapotú ajkakon :S
      (mint a matt rúzs.. :S)

      Törlés