2012. szeptember 16., vasárnap

Catrice - Big City Life Trendkiadás

Sziasztok!

Ismét trendkiadás, ezúttal a Catrice-é, ami a "Big City Life" nevet kapta.
Ez a második felvonása, ugyanis ezelőtt volt egy négy részből (városból) álló kollekció. Ebben 3 város kapott helyet, mindhárom városnak van palettája (2 pirosító és 6 szemhéjpúder, 1 kis fekete szemceruza, egy 2 végű ecset) és egy körömlakkja.

- The Paris Collection:


- The San Francisco Collection:


- The Shanghai Collection:


Körömlakkok:
- Paris
- San Francisco
- Shanghai

2012 október/november a megjelenés, és elvileg nálunk is kapható lesz, azt viszont nem tudom, hogy mindenhol, vagy csak Müllerben.

Mindhárom paletta nagyon tetszik, talán a SF tetszik legjobban, viszont a lakkokból csak a Paris tetszik. Bár hogy őszinte legyek, szerintem nem fogok belőle venni semmit, mert nem olyanok, amikre azt mondom, hogy mindenáron szükségem van rá.

Nektek hogy tetszik? Szeretnétek esetleg belőle beszerezni valamit?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

18 megjegyzés:

  1. Asszem nem fogok eret vágni, ha ez itt nem lesz... bár a lakkok tetszenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg lesz. Mondjuk nekem azért a Big City-ről kicsit erősebb, harsányabb szemhéjpúderek ugranának be, de ettől függetlenül a paletták nagyon tetszenek.

      Törlés
  2. Nekem a San Fransisco lakk tetszik, de nem fogok ölni érte. Ha meglátom a boltban és megtetszik, akkor elhozom, de amúgy nem fogok rá vadászni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem jobban tetszene csillámok nélkül, így sem csúnya csak nem igazán az én stílusom.

      Törlés
  3. Nekem az előző Big City Lifeosból megvan 2 is, imádom őket! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem az előző sem volt egy must have, semmilyen szerintem az egész, nem is értem miért nincsenek benne SZÍNEK!!!!???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pont most gondoltam arra, hogy ez inkább olyan "kisvárosi" összeállítás szerintem, mint nagyvárosi :]

      Törlés
  5. Akárhány helyen látok erről képeket, újra és újra végignézem őket, mert nagyon tetszenek... Ráadásul a születésnapom környékén lesz várható, úgyhogy szerintem jön majd a három lakk, és élőben eldöntöm, hogy melyik paletta. :-) Feltéve, ha eljutok Catrice-es Müllerbe, mert nálunk ugye nincsen...

    VálaszTörlés
  6. A képek alapján nekem a Párizs nagyon tetszik - paletta és lakk is. Kíváncsi vagyok milyen lesz élőben

    VálaszTörlés
  7. Mind a három körömlakk tetszik, kíváncsi leszek, hogy be is tudom-e szerezni, vagy megint csak nyálat csorgatok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint hogy elérhető közelben lesz-e? :]

      Törlés
  8. A San Francisco tetszik, de nem must have. :)

    VálaszTörlés