2012. szeptember 28., péntek

Az új nyakbavalók

Sziasztok!

Már láthattátok úgy magukban ezeket a nyakláncokat, most megmutatom őket  felvéve is. :]

- Fekete geometrikus nyaklánc:

Természetes fényben:

Vakuval:

- Faleveles nyaklánc:

Természetes fényben:

Vakuval:

- Ezüst színű "gallér" nyaklánc:

Ilyen volt:
Természetes fényben:


Vakuval:

És ilyen a képen, ahonnan rendeltem:

Mint látszik is, sokkal hosszabb a lánc mint kéne. Illetve már csak volt, ugyanis tegnap megszereltem. :]
Ilyen lett:

Természetes fényben:

Vakuval:

Természetes fényben:

Vakuval:

Nekem így sokkal jobban tetszik, ennél kisebbre nem is lehet venni, különben nem lehet bekapcsolni, de szerintem így pont jó lesz. :]

Nektek hogy tetszenek? Melyik a kedvencetek? Van esetleg hasonló nyakláncotok? Vettetek mostanában ékszert?

Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét Mindenkinek!

12 megjegyzés:

  1. épp irni akartam, hogy én sokkal kisebbre venném a láncot de látom te is megtetted:) így igazán szuperül néz ki, én az aranyat rendelném de most visszafogom magam:)
    a geosat meg kend át sztem lakkal, ne járj úgy mint én..tök csunyán megkopott :/ sztem rendelek ujat, mert amugy imádom:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az lesz, csak eddig lusta voltam, és emiatt nem is hordtam, szóval a napokban erőt kell venni magamon és lekenni :D

      Törlés
  2. Nagyon szépek,de én félős nyusziként sosem mernék ilyen feltűnő darabot venni(sajnos) :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, általában én sem, viszont egyszerűbb ruhákhoz egyéb ékszer nélkül azért már próbálkozom :]

      Törlés
  3. Elsőt én is megrendeltem:) Utolsón is gondolkozom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utolsót, ha megvennéd, nagyon nézd át, mert van 7-800 Ft-ért is csomószor :]

      Törlés
  4. Én valamiért nem szeretem a hangsúlyosabb nyakláncokat, az utolsó is csak úgy néz ki normálisan, ahogyan átalakítottad. Egyébként egészséggel hord Őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én sem voltam oda értük annyira, de most úgy megszerettem őket :P

      Törlés
  5. Nekem nagyon tetszik mindegyik! Olyat, mint az utolsó én is vettem, csak a H&M-ben! :)

    VálaszTörlés
  6. Annyira szuperek még mindig! És sokkal jobb a 3. nyaklánc így, hogy rövidebbre vetted! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Még nem mertem ám utcára hordani, de ami késik, nem múlik :D

      Törlés