2012. szeptember 1., szombat

Augusztusban elhasználtam

Sziasztok!

Augusztusban túl sok dolgot nem használtam el, de azért megmutatom Nektek őket.


- Signal Deep Fresh fogkrém (zöld):
Visszatértem ehhez, jobban szeretem ezt.
Ismét nem egyedül használtam el. Már pótoltuk is.
Közben meg de, ezt teszem a kávéba tejszín helyett Verus szerint. :D

Na ez az, amiről változott a véleményem, hó közepén már keservesen vártam, hogy fogyjon el.. Egyszerűen valamiért az utóbbi időben iszonyatos szénaboglya lett a hajamból mosás után, és kifésülhetetlen lett. Vettem helyette mást.

Volt la teszt, imádtam, imádnám, nem találtam ugyanilyen, szóval most másik Fát használok. :(

- Isana borotvahab aloe verával:
Nem voltam megelégedve vele túlságosan. Megvettem, mert mindig apus borotvazseléiből nyúltam le, de nem jött be annyira.. Szóval vagy visszatérek az előző módszerhez, vagy veszek magamnak pasi borotvazselét.. :D

- Wellness&Beauty Duschpeeling testradír, gránátalmás - narancsos:
Két éve ezt használom, szeretem, már vettem is helyette újat. Annyira nem fogy hamar, mert általában lusta vagyok használni, mióta nem epilálok.

A helyzet változatlan, a legjobb lemosó.

- Pink Girl parfüm:
Imádom ezt a parfümöt, vaníliás némi karamellás beütéssel, vattacuki illatú. Egyelőre az Avonból rendeltem parfümöt, de nagyon esélyes, hogy meg fogom még venni ezt is újra. (mármint nem most, később)

Plusz még tegnap felhasználtam pár lakkot, amiknek már csak az alján állt egy kicsi, és nem tudtam magában használni, így volt egy kis Franken lakk készítés. Ha érdekel Titeket, akkor ezekről is lesz bejegyzés. Legyen? :P


Ennyi lett volna, amit augusztusban teljesen kivégeztem, nekem amúgy tök jó érzés, hogy nem szokott halomban állni a tusi meg a parfüm és a dezodor, hanem egyet-egyet szoktam használni. Illetve dezodorból van most épp több is, mert sajna régebben volt pár olyan, ami egyáltalán nem jött be, az meg olyan számomra, amit képtelen vagyok elhasználni, ha kicsit sem működik. Parfümmel vagyok még úgy, hogy szeretem, ha 2 van, egy erősebb, mint pl ez a Pink Girl, és egy kis szolidabb, kevésbé karakteres illat.

Ti hogy álltok ezzel a témával? Szerettek több dolgot párhuzamosan használni, váltogatni őket, vagy 1-1 legyen inkább, és azt használjátok el? 

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, jó hétvégét!

11 megjegyzés:

  1. Én inkább mindenből a legyen egy-egy híve vagyok ^^. Kivételt képeznek ez alól a parfümjeim. Most 3 van használatban, de csak azért mert kettőt odaadtam Tesómnak :) Most samponból is több van, mert kísérletező szakaszban vagyok, de ha megtaláltam az igazit, csak egyet fogok használni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a samponokat mondjuk mindig elhasználtam, amíg kísérleteztem, akkor is legalább 1-1 üveget (illetve most is, hogy sampont váltottam márkán belül, mindenképp ki akarom várni a flakon végét), hogy "kiismerjem", lássam hosszabb távon hogyan hat. :]
      Mondjuk most parfümök.. Hát.. Az essence parfümök elég csábítóak :S
      Mondanám hogy egyet sem veszek, mert majd később, de ez az, hogy később nem lesz :(

      Törlés
  2. Karácsonyra kapsz egy karton Signalt!:D

    VálaszTörlés
  3. Nekem a Baleás tejes citromos borotvagél a kedvencem :$ olyan jó illata van , és nem kell sok belőle:$ próbáld ki, nem fogod megbánni! :)

    VálaszTörlés
  4. Basszus neked ilyen gyorsan fogy a parfum? :O Nekem anno a 30 milis pink sugar tartott 2 evig mert 1 fujas is boven eleg volt. :D meg az 50 milis jelenlegi kedvencem az outspoken is 2 eves pedig azt aztan tenyleg sokat hasznalom mert abban talaltam meg onmagam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez az, hogy ebből 3-4 fújás kell, de árban szerintem simán jó. :]

      Törlés
  5. Legyen franken lakkos bejegyzés :D Naaaa, legyeeeeen :D

    VálaszTörlés