2012. szeptember 13., csütörtök

ABC TAG

Sziasztok!

Több helyen is láttam már ezt a TAG-et, legutóbb L-nél. Úgy döntöttem, én is kitöltöm, hátha kiderül rólam valami újdonság számotokra. (vagy számomra, hehe)

- Blue - What song do you listen to when you're feeling down? (Melyik dalt hallgatod, ha levert vagy?)


Ez jutott elsőre eszembe, az igazi a Six Feet Under fináléjával, de azzal nem engedte a beágyazást.

- Cup - Do you drink Tea or Coffee? (Teát vagy kávét iszol?)
Is-is. Ősszel, télen elég sokat teázom, de napi 1, max. 2 kávét általában megiszom.

- Dopey - Tell an embarrassing story. (Mesélj egy kínos sztorit.)
Elég sok ilyen van... :D Egyszer Budapesten egy ismerőssel találkoztam az unokatesóimmal. Szórakozóhelyre is mentünk, és beleakadtam egy székbe, kiszakadt a nadrágom szára a combomnál. Jobb híján pulcsit kötöttem a derekamra, de nem vallottam be csak az unokatesóimnak. Az ismerősnek meg csak egy kis idő elteltével, mindenki röhögött utólag, még én is, de akkor eléggé feszélyezett a dolog.. :D

- English - How many languages can you speak? (Hány nyelvet beszélsz?)
Magyarul nyilván, angolul tanultam 13 évet, valami azért ragadt rám, ha nm is vagyok perfekt, de megértetem magamat. Németet meg öt évig tanultam, hát az egy fix mondatom ennyi: "Ich habe keine lust."

- Fear - Tell three fears. (Mondj három félelmet.)
Hmmmm. Vonatozás, megőrülés, feladás.

- Game - What was the last board game you played? (Mi volt az utolsó társasjáték, amit játszottál?)
Köves römi, ha ez annak számít, ha nem, akkor talán Spongyabobos Monopoly, bár már elég volt.

- Harry Potter - What was the last book you read? (Mi volt az utolsó könyv, amit olvastál?)
Királyok csatája. 

- Injury - Have you ever walked into a glass door? (Beleestél valaha egy üvegajtóba?)
Nem. De nem is akarok... :D

- Jump - Do five jumping star jump. (Csinálj öt csillagugrást. )
Mi az a star jump?! :D

- Kiss - Who's your biggest celebrity crush? (Ki a legnagyobb híres crush-od ("szerelmed") ?)
Jajj hát nincs ilyen, de van akiket nagyon csípek, bár szerintem már kívülről fújjátok...
Johnny Depp, Jonathan Rhys Meyes, Ryan Gosling.

- Love - Do you believe in marriage? (Hiszel a házasságban?)
A házasságban, vagy a sírig tartó boldog házasságban? Végül is, utóbbiban is, de meg kell érte dolgozni, az tuti!

- Money - What would you do with 1 million dollars? (Mit tennél 1 millió dollárral?)
Vennék a páromnak és magamnak egy házat, egy saját fodrászszalont és adnék a családnak, a barátoknak, a többit pedig valamilyen úton kamatoztatnám.

- Naughty - Tell three things that your parents disapprove of. (Mondj három dolgot, amit a szüleid helytelennek tartanak.)
Tetoválás, megcsalás, szemétkedés.

- Oops - What is one thing you'd like to change? (Mi az az egy dolog, amit meg szeretnél változtatni?)
Hát, tág kérdés, magamban nincs, mert úgyis hozza az idő, ha valamin változtatni kell, világot váltani meg nem tudok. De ha magamban muszáj egyet, talán a türelmetlenég lenne.

- Picture - Post a pic of your lovely face. (Kép a bájos arcodról.)



Hát nem bájos?!.. :D

- Quality - Name three of your favourite blogs. (Nevezz meg hármat a kedvenc blogjaid közül.)
Nem bírok hármat kiválasztani. :(

- Rapunzel - Name three Disney movies that you adore. (Nevezz meg három Disney filmet, amit imádsz.)
Elég sokat szeretek, de talán a Pocahontas volt az egyik legnagyobb kedvenc.

- Star-sign - When's your birthday? (Mikor van a szülinapod?)
Január 20.

- Teacher - What do you aspire to be? (Mi akarsz lenni?)
Boldog. :]
Ezen kívül meg fodrász vagyok, ezt akartam, akarom, és szerintem akarni is fogom.

- Unite - Do you sponsor a cause? (Szponzorálnál egy ügyet?)
Kellő anyagi háttérrel jó ügy érdekében igen.

- Varsity - Do you play/watch sport? (Játszol/Nézel sportot?)
Nem. Néha bokszot nézek, de más nem igazán köt le.

- Xylophone - Do you play an instrument? (Játszol hangszeren?)
Sajnos nem.

- Yellow - What's your favourite colour? (Mi a kedvenc színed?)
Ez nálam olyan hangulatfüggő, de az örök kedvenc a piros.

- Zoo - What is your favourite animal? (Mi a kedvenc állatod?)
Vörös panda, sivatagi róka, mindenféle kis rágcsálók, cicák.

Nos, ezek lennének az én válaszaim a kérdésekre. Ha van kedvetek, töltsétek ki akár itt, vagy a blogotokon, és linkeljétek be ide.

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

6 megjegyzés:

  1. Kedves kis tag, később én is kitöltöm. Jó volt néhány apróságot megtudni Rólad. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, kíváncsi vagyok a Te válaszaidra is :]

      Törlés
  2. Jó volt olvasni a válaszaidat :) Az álompasi listád amúgy nagyon hasonlít az enyémhez, Ryan Gosling szintén örök szerelmem csak elfelejtettem odaírni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk nekem még van jópár, akiket nem tudom mért, de imádok. Hülye dolog, de ott van pl Adrien Brody, akire abszolút nem mondanám, hogy helyes vagy jóképű, de mégis van benne valami. Vagy ott van Anthony Hopkins, akinek meg van valami beteges elvontság a tekintetében. :]

      Törlés
  3. Tetszettek a válaszaid, tök jó volt! :-) Kitöltöttem én is:
    http://sminktukor.blogspot.hu/2012/09/abc-tag.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, mindjárt megnézem a Tiédet :]

      Törlés