2012. szeptember 8., szombat

A héten szereztem

Sziasztok!

Azt mutatom most meg Nektek, miket vettem/kaptam a héten.
Nem sok dolog, egész pontosan négy, voltam a Rossmannban is, voltak is új lakkok meg pár apróság, most nem is nagyon volt "felesleges" pénzem, és valahogy nem is hatnak meg annyira a dolgok, hogy meg is vegyem. Egy Catrice szemhéjpúdert szeretnék már jó ideje beszerezni (Have You Seen Alice?), de most egyelőre nem tudom megvenni, szóval ő már fent is van a következő kívánságlistán.
Na de vissza a témához, a legutóbbi kívánságlistás bejegyzésben írtam, hogy szeretnék e-bayről néhány apróságot, ékszereket, ilyesmiket.

Ezek közül egy óra ugye volt már, ami eltörött, meg egy párducos gyűrű, amit átalakítottam meg a tengeri csillagos gyűrű, ami kukában landolt... (A linkekre kattintva a képeiket nézhetitek meg.)

Hétfőn pedig ideért egy nyakláncom, aminek nagyon örültem, nagyon tetszik.

,
Eleinte nagyon nem tetszettek az ilyen nyakláncok, és nem is tudom egyelőre hogyan fogom kihasználni, de annyira megszerettem, és akartam, hogy mindenképp hordani fogom, nyilván nem örök életű darab, kb 550 Ft volt, ennyit megér szerintem, innen rendeltem.

Egy darab kardigánom volt, de az is tönkrement a mosásban, ne kérdezzétek, nem tudom mi történt vele, egyszer csak úgy adta oda anyukám, mintha egy kutya már félig megemésztette volna...
Szóval kardigánt kerestem szerdán munka után. Az első helyen nem volt olyan, ami az elképzelésem volt, aztán egy ismerős mondta, hogy nyitott egy kínai üzlet (vásárcsarnokkal szemben, a régi turi helyén), és 15% kedvezmény van. Hát marhára nem volt kedvem már mászkálni, de úgyis arra kellett mennem, nézelődtem, semmi. 

Aztán megtaláltam azt, amit kerestem, 1090 Ft-ra volt kitéve:

Nem felemás a hossza, csak nem bírtam teljesen egyenesen a vállfára tenni. Sajna kiszakadt egy pici helyen, ahol a csipogó volt beletűzve, nem is értem, mért nem a papírba tűzik, pláne ilyen vékony anyagnál, de majd megvarrom és remélhetőleg nem lesz csúnya.

És a másik, a "hagyományos" értelemben vett kardigán (részemről legalábbis), tehát gombos:

Sosem voltam oda a kardigánokért, de tavaly ősz óta beléjük vagyok bolondulva, csak sajnos az igazán kedvemre valóknak az áruk is szép... Na mindegy, szegény olyan kis csúf így, a vállfán lógva, de élőben, felvéve, mintha csak nekem találták volna ki. :$
Az ujja hosszú, mint kb minden pulcsimnak, de nem gond, ezeknél nekem kifejezetten tetszik így felhajtva az ujj. És A zseb. Egyáltalán nem tetszettek sosem ezek a zsebes kardigánok, mindig mindet olyan nagymamásnak találtam, de ez úgy tetszik, nem túl nagy, nem túl pici, nem áll hülyén, szóval nem is baj, hogy ott van. Remélem a kardigán is úgy fog szeretni majd engem, mint én Őt.. :D
Ez egyébként azt hiszem, 1990re volt kitéve, de a kettőért együtt fizettem 2600-2700 Ft között. (nem emlékszem pontosan, de nem volt 2700..) A felsőket anyukámtól kaptam, kárpótlásul a másikat ért szörnyűségek baleset miatt.

Csütörtökön pedig újabb ékszerem jött meg, ami szintén olyan darab, hogy ha valaki azt mondja 3-4 éve, hogy nekem ezek majd tetszeni fognak, körberöhögöm, de tényleg gyönyörű darab.

Ez a leveles nyaklánc az:


Innen van, kb 400 Ft volt, és élőben még szebb, még mutatósabb, nagyon tetszik. 

Nyilván a nyakláncokat nem ezekkel a pólókkal fogom hordani, csak így a földre letéve nem igazán mutatták meg valódi szépségüket, ezért csak felkaptam a nyakamra őket a képek erejéig. :]

Ezen kívül még várok pár dolgot, konkrétan két egeres gyűrűt, 3 db mágnest mágneses lakkokhoz, egy ezüst színű nyakláncot, egy szintén ezüst "hajbilincs" hajgumit, egy 5 db-os pontozókészletet, egy 10 db-os körömdíszítő szalagot, 10 db margarétát (mármint körmöset) meg egy 3000 db-os körömdíszítő kő készletet. Remélhetőleg ezek is ideérnek 2 héten belül, nagyon kíváncsi vagyok mindenre.

És igazándiból mostanában nagyon szerintem mást nem fogok rendelni, egyrészt a pénzhiány miatt, másrészt meg egyszerre elég lesz ennyi újdonság szerintem, és inkább a már szükséges dolgokat  (őszre ruha pl) szeretném beszerezni illetve amik már kívánságlistásak, folyamatosan lesem őket, hátha nagyon olcsó hozzájuthatok valami csoda folytán, azt nem mondom, hogy soha többé nem veszek semmit, vagy hogy nem lesz olyan, hogy bemegyek egy boltba és meglátok valamit, és beleszeretek és el is hozom, de próbálom a már meglévő dolgaim hasznosítani, főleg sminkcuccok, körömlakkok terén, meg ruhák terén is próbálok kreatív lenni, hogy még használható legyen 1-2 darab, átalakítgatni, mostanában nem túl sok sikerrel, de sebaj.. :D

Hogy tetszenek Nektek? Hogy álltok a kardigánokkal, és a nagyobb nyakláncokkal?
Miket vettetek/kaptatok mostanában?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

26 megjegyzés:

  1. Pont hasonló nyaklánc van rajtam, mint amit az első képen mutattál, csak az enyémnek a formája más :) Csini ez is!
    Imádom a kardigánokat, jól tetted, hogy vettél párat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már láttam is, az is tetszik nagyon :]

      Törlés
  2. Az utolsó nyaklánc egyszerűen gyönyörű, még nem is láttam ilyet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elsőre kicsit meg is ijedtem, hogy nem túl "vad" e, mármint hogy úgy nyakláncként, hogy túl nagy vagy valami, de felvéve olyan pont jó szerintem :]

      Törlés
  3. Az utolsó lánc nagyon szép. Én még sajnos nem találtam meg a tökéletes kardigánt, de nem adom fel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan kötött pihe-puha gombost :D

      Törlés
    2. De télire, vagy ilyen kis átmenetit?

      Törlés
    3. olyan átmeneti inkább. meleg, de nem az a vastag fajta. amúgy télen sem hordok nagyon vastagot. a lényeg, hogy puha legyen, jó áron és elég meleg őszre :D

      Törlés
    4. Jaa, értem :]
      Én télen mindig a jó vastag meleg pulcsikat bírom :]

      Törlés
  4. az első nyaklánc megvan és imádom is de vigyázz mer már néhány viselet után elkezd elszineződni:@:(

    voltam én is abban a kínaiban de nem találtam semmit, nem is volt szimpi:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végig vagy csak a hátulja (ami a bőrömet éri)?
      Túl sok dolgot én sem, de minden esetre ami kellett ,az meg is lett, és inkább ott veszem meg olcsóbban, mint máshol (pl spar emelet) 2-3×os áron :S

      Törlés
  5. a leveles nyaklánc óriási! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ma láttam egyébként 1900 Ftért neten, magyar oldalon. :D

      Törlés
  6. Nagyon jók a nyakik, sokat gonodlkodtam én is az elsőn, aztán valahogy elmúlt a varázs, de a leveles tetszik még most is :D. Viszont amikor rendelek ebayről és megjön az ékszer azonnal(!) még viselés előtt lekenem őket átlátszó körömlakkal (erre a célra akármilyen 100ft-os is megteszi) mert baromi hamar kopnak :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én is le szoktam általában kenni a bizsukat, legalábbis ami a bőrömhöz ér, szóval ennek is az lesz a vége, még mielőtt elkezdem hordani.

      Törlés
  7. Az a leveles nyaklánc mindjárt bekerül a kosaramba... :)

    VálaszTörlés
  8. Tetszenek a nyakláncok, legfőképp az első. :) Nekem nem kardigán hanem mellénymániám lett. Kényelmesek mert melegítik a hátam, de a karom szabadon hagyják.
    Az új cuccokról lesz bejegyzés? A mágneses lakkra kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakk az nálam van, csak a mágnes jön hozzá, mert amit vettem (a hozzá illőt, szóval a saját márkájából), az nem igazán jött be :( Bár lehet, hogy túl domború a körmöm hozzá :S
      De lesz mindenről, csak érjenek már ide :] Illetve a 2 egeres gyűrűből csak az egyik lesz az enyém, meg a körömdíszítő szalagból kap Betti is :]

      Törlés
  9. Nagyon tetszenek a nyakláncok! :)

    VálaszTörlés
  10. Ááá, a leveles nyaklánc!!!! Imádom a nagy ékszereket, csak rajtam (miért is ne...) hülyén állnak, picike vagyok, meg vékony is... Nem tudok venni sem olyan karórát, sem karkötőt, ami ne csúszna le a kezemről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Picinek pici vagyok én is, vékonynak azért nem igazán... :D De a karkötős gond sajna ismerős, pedig van tök jő műanyag karperecem is, de idegesít, hogy kicsúszik belőle a kezem, így nem is nagyon van használva :(

      Törlés
  11. Nagyon tetszik az a fekete nyaklánc! :) Levelesem pedig nekem is van, imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, én is imádni fogom hosszabb távon is :]

      Törlés