2012. augusztus 7., kedd

Tipikus nyári bakik

Sziasztok!

Megint belém bújt a kisördög, vagyis inkább csak nem értek pár dolgot, miért kell... Azokat a tipikus nyári dolgokat veszem most véka alá, ami számomra visszataszító vagy csak érthetetlen, itt is leírom, hogy senkit nem áll szándékomban megbántani, ez az én személyes véleményem!

Papucs vagy szandál + zokni:

A nálam mindig kiakadást okozó probléma, lehet mondani, hogy hülye vagyok, de nekem ha már papucsos vagy szandálos idő van, akkor az nem zoknis, ha még zoknis, akkor az nem papucsos/szandálos idő...

Forrás
Forrás
Forrás
Legjobban azt remélem, hogy a 3. csak a kép miatt volt. (Bár kétlem...)
Egyszerűen olyanokat látok, hogy egy viszonylag csinos középkorú nő, egy szép, elegáns ruhában, és akkor elborzadok, amikor meglátom, hogy mindezt felturbózza egy elegáns cipővel, és elcsúfítja egy pamutzoknival.
(semmi gondom a pamutzoknival, ha az a szekrényben, vagy a cipőn belül van - meg otthon télen papucsban)

Csőtop, nyitott hátú felső alatt kikandikáló melltartó:

Szintén visszatérő, engem az nem zavar, ha szimplán a melltartó pántja kilóg nyáron a top vagy trikó alól, persze, lehetne ezen is akadékoskodni, hogy akinek nagy a melle, ne vegyen fel trikót meg topot, de úgy gondolom, nem fogok emiatt megsülni a 40 fokban. Ellenben amikor telibe nyitott a háta egy felsőnek, vagy a csőtop felett 10 centivel néz rám a melltartó teljes háta, az elég ijesztő. Ide venném még a teljesen átlátszó felsők/blúzok sorát is, ha már ilyet vesz fel az ember, akkor legalább egyezzen a melltartó és a felső színe.

Forrás
Forrás
Szilikonpánt:

Miért? Why? Warum? Pourquoi? Dlaczgo?
De komolyan. 

Forrás
Kényelmetlen, nem szép, beizzad a bőr alatta, nem tart, csúnya, bevág.

És ami még rosszabb...
Forrás
M I É R T ? . . .

Fehér nadrág:

A fehér nadrág jó dolog, de nyáron általában előkerülnek az átlátszó fehér nadrágok, ezzel sincs akkora baj, amíg nem mamabugyival illetve nem színes bugyival történik ez.

Szerencsére Sajnos nem találtam ide illő képet, de nap mint nap találkozom ezzel is.

Túl sok neon:

Eddig is akadt, de idén rekord van. Alapból nem vagyok oda nagy felületen a neonért, de egy semleges színnel lehetne tompítani kicsit, így nem akarnám kinyomni kínomban a kis szemecskéimet a jojózás miatt az utca közepén... Na de van sok olyan okos, aki csak hallja hogy "hé te, az idén a neon a menő, azt vegyed"

Forrás
Ez a kép még nem az igazi, szoktam olyat látni, de tényleg, hogy mondjuk neonzöld felső és hozzá neonpink nadrág, neon lakk, és még egy pár neon kiegészítő. NE!!! Bántsa a szememet! :(

Túl sok virág:

Félreértés ne essék! Semmi gond a virágmintával, egészséges határokon belül. Erre is érvényes szerintem az, mint a neonra, tehát hogy egyszerre csak egyféle legyen.

Forrás
Alapból nem vagyok oda ezekért az apró virágmintákért, de tetőtől talpig egyenesen rossz szerintem.

Ronda sarkak, csúnya körmök:

Mit ér a szép szandi, ha a láb förmedvény? :(
Forrás
Persze ez nem csak a szememnek fáj, hanem valószínűséggel a viselőnek is, ajánlott elmenni egy pedikűrre vagy orvoshoz.

Igénytelen haj:

Nyáron ezt valahogy többször észlelem, mint a többi évszakban, értem, hogy meleg van, meg beizzad, és én sem mosom meg naponta, de ilyenkor azért nem árt gyakrabban, a kinézet és az érzet miatt is, van, hogy nem is samponnal, csak simán tiszta vízzel leöblítem két hajmosás között.

Forrás
Ez az új divat, a zsíros hatású haj meg egyenesen kikerget a világból..

Most így ennyi jutott eszembe egyelőre, aki esetleg tud még valamit, ami itt nem szerepel, de Őt zavarja, az nyugodtan ossza meg hozzászólásban!

Még egyszer szeretném hangsúlyozni, ez az én véleményem, nem szeretnék senkit megbántani vele!

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, jó éjszakát Mindenkinek!

26 megjegyzés:

  1. Iegn sokat láttam már ezek közül... de engem télen borított ki egy csaj a buszmegállóban. Fekete szűk farmer marja klasz csizma gyönyörű bézses kabát hozzá illő sál. Nagyon tetszett az összeállítása, csak aztán ránéztem a hajára. lelapult zsíros és láthatóan lenőtt volt. Utána megfordult és egy gramm smink nem volt rajta.És nem volt az a bababőre, szóval nem amiatt nem sminket. És nem tudom más hogy van vele, de ha már egy olyan király összeállítást vett fel, legalább egy kis alapsminket feltehetett volna. bár a haja után nem kellett volna meglepődnöm ezen XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a haja után nem kellett volna meglepődni :D
      Egyébként ezt sosem értettem, mért festeti valaki a haját teljesen más színűre, ha nem tudja rendszeresen megtenni?

      Törlés
  2. Júúúj, de imádom, mikor kiakadsz! :D Mármint a divat/egyéb baki felsorolásaidat :D

    Ezen meg sírva röhögtem: "nem akarnám kinyomni kínomban a kis szemecskéimet"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam, hogy Neked majd bejön ez is :D

      Törlés
  3. Nekem még az is nagy kedvencem, amikor pánt nélküli topphoz felveszik a sima-normál fehér pántos melltartót. :O :D Az is van olyan gáz, mint a szilikonpánt. :D Tényleg ők nem ismerhetik a pánt nélküli melltartó fogalmát????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, lehet.. Én is felveszek pánt nélküli felsőt, de csak itthonra, vagy ha leszaladok a boltba, "mer'faluba elmegy, városba meg nem megyünk" alapon :D
      De viccet félretéve, az enyémet sem tartja meg a pánt nélküli melltartó, van, hogy nem kell erőltetni azt, ami nem megy.

      Törlés
    2. Az enyémet megtartja, sajnos. :DDD

      Törlés
    3. Hidd el, ez sem túl jó :S

      Törlés
    4. Annyira nem vészes, 85 B-t hordok, de ezt a méretet még vígan tartják a pánt nélküliek. :)

      Törlés
    5. Az enyémet már nem :(
      Most elsüthetném, hogy a bokámig lóg, de neem :D

      Törlés
  4. Én is nagy ellenzője voltamvagyok a zokni-szandi kombónak, aztán egyszer kellett csak látnom, mennyire borzalmas fájdalmakkal meg mindennel jár, ha valaki felfázós. Igen, még nyáron is. Bár persze mindenkinél nem lehet erre fogni. Konkrétan Tesóm volt egyik nyáron kórházban, mert vesemedence gyulladást kapott attól, hogy simán csak papucsban volt és annyi eső kapta el, amire normális ember azt mondja, hogy kb. nem is esett. Bár tény, hogy benne legalább van annyi, hogy nem ilyen szandit vesz fel és csak akkor vesz fel egy bokazoknit az amúgy zárt már inkább félcipőhöz, mint papucshoz, ha lóg az eső lába és még nincsen ilyen bődület nyár. De azért úgy kb. júni közepéig-végéig óvatos. De tényleg, alapból ki lehet kergetni a világból ezzel:D Meg a kilógó melltartó hátakkal:D Kedvencem, amikor nyakpántos a felső, mert azoknak általában elég mély a háta... tehát könyörgöm, ahhoz még a legtöbb sima melltartót is átlehet variálni,csak le kéne venni az egyik pántot és ami megmaradt, a végét átvetve kéne beakasztani!!! Meg nem mentség a nagy mell, nekem is az van, imádom a csőtopokat, de egyszer nem villant még melltartó a hátamon, mert van nagyobb méretre is olyan melltartó (kevés helyen, de van), ami pánt nélkül is tart, mert végig van benne szilikoncsík, meg olyan topot kell venni, amiben van egy plussz réteg fent és ennyi:D
    Amúgy én attól is kivagyok, bár ez évszaktól független, amikor minden más színű. Farmer zöld pólóval, lila táskával fekete cipővel és társaik... Meg amikor stíluskeveredések vannak, de nagyon -> edzőcipő, trottyos gatya, aminek az ülepe az ember térdét veri, rózsaszín fodros felsővel/ blézerrel, sportos farmer, ne adj Isten melegítőnadrág magassarkúval, ilyenek... Pasinak mindig kiakadok, hogy csak meg kéne alapítani a Trendjárőrséget és büntetni az embereket vizuális környezetszennyezésért! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocs, kicsit hosszú lett:D

      Törlés
    2. vizuális környezetszennyezés :DDD
      Jogos amúgy :(

      Törlés
    3. Óóó,te jó ég, tényleg, ilyen is van, hogy melegítő magassarkúval... Másik halál: elegáns ruha edzőcipővel :DD
      A farmer más színű pólóval és táskával nem zavar, amíg egy stíluson belül megfér, de én azt se nagyon szeretem, mikor valaki egyik nap repperkén, aztán rokkerként öltözik, harmadik nap meg plázacica :S

      Törlés
  5. Ez a szandás dolog, ezt én sem értem. Ha elég meleg van egy szandihoz/papucshoz, akkor már nem kell a zokni... ha meg zokni kell, akkor nincs elég meleg, akkor marad a cipő. Ennél már csak az tetszik még jobban, mikor harisnyát vesznek fel nyitott cipőhöz. Még akkor is gáz, ha csak az orra nyitott a cipőnek... szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jól összefoglaltad. Szerintem is :D

      Törlés
    2. Ugyeugye :D
      Én max bokafixet veszek ha hosszú gatyában akarok menni, de mondjuk koraősz vagy későtavasz van, és nyitott elejű szandit veszek fel. (Természetesen fekete szandihoz fehér harisnyát, úgy a metál! :DDD)

      Törlés
    3. Néha belefér a pöttyös frittírzokni is :D (fhuuujjj :D)

      Törlés
  6. Ezek tényleg a tipikus bakik jól összeszedted. :)

    Ez aranyos volt,tettszett: "nem akarnám kinyomni kínomban a kis szemecskéimet" :)
    A túl sok neon és virágos résszel teljesen egyetértek.
    Nem tudom miért gondolják menőnek a mai tinik.
    Az még oké,hogy egy neon felső +világos nadrág,szoknya+ esetleg körömlakk,de ennél több szerintem nem kell belőle.
    Túl sok,vakítanak a színek és egy városban mászkálós szettnek szerintem nem kell diszkógömbhöz vagy karácsonyfához hasonlítania.
    A virágosnál +a túl sok virág és nem összeillő színek is hülyén néznek ki.
    A papucs,szandál+zokni kombináción már nem csodálkozom.

    Mondjuk Viacat tesóját is megértem.
    Volt már olyan nekem is régebben ,hogy nyaraláskor szandálhoz zoknit kellett vennem,mert szeptemberben mentünk. Jó idők voltak akkor is,de aznap éppen egy kisebb vihar jött és a hajóról nem tudtam visszamenni a szállásra,hogy átvegyem a cipőt. Hozzáteszem reggel,délelőtt ragyogó napsütés volt csak később lett rossz az idő.
    Pánt nélküli felsőhöz,csőtophoz nem kell melltartó,szilikonpánt vagy,ha az illető úgy gondolja akkor akasztaná a nyakába.
    Az szerintem sem gáz,ha valakinek kilóg a melltartó vagy szilikonpánt a top,felső alól.
    Az viszont amikor már teljes egészében látod ezt vagy az eltérő színű melltartót pl. sárga felsőhöz fekete melltartó na az már gáz.
    Sokszor látom idősebb nőknél,hogy kisebb felsőt,pólót vesznek fel,amikből kilóg mindenük pedig nem vékonyak.
    Ez számomra rejtély.
    A zsíros hatású haj meg egyenesen undorító,szerintem az igénytelenségre hívja inkább fel a figyelmet,mint a divatra.
    El tudnék ájulni amikor ilyet látok.
    Ennél már csak a félig lenőtt haj jobb,mert az is divat és,ha valaki festeti a haját akkor 1-2 havonta azért kellene ezt a folyamatot ismételni. Az 1,2,3 cm-es lenövés még nem gáz,mert nyilván most fog menni az illető fodrászhoz csak oda is ki kell várni az időpontot+ az még nem szembetűnő.
    Bocsi a hosszú hozzászólásért.

    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond :]
      Persze, vész esetén belefér, de tényleg, 40 fokban meg is halnék ha zoknit kéne hordani :D
      Jajj én ma olyat láttam, hogy csaj nyitott hátú felsőben, és alatta a melltartó (legalább mindkettő fekete volt..) jóval feljebb volt a hátán, mint kell, és a legkisebb akasztóba volt csatolva, és a maradék 3-4 kis akasztó meg a pánt vége teljes egészében kilógott és ficegett... Hát gyönyörű volt :D
      Ja igen, és ami kimaradt, a kis hastopok, amik elől csak mell alá érnek le... :S

      Törlés
  7. Hát én sem bírom 40 fokban + a mostani melegekben a zoknit elviselni.
    Ilyenkor még a szoknya,háromnegyedes nadrág + felső kombinációt is alig bírom elviselni,mert ráolvad az emberre nemhogy zoknit. :D
    Ennyi erővel aki zoknit vesz ilyenkor kb. vehetne kabátot is. :D

    Akkor ez még a jobbik eset volt. :)
    Elhiszem,hogy örültél a látványnak. :)
    Na a hastopok azok aztán...ezen sem csodálkozom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De én nem is értem ezt a hastop témát komolyan, szerintem senkinek sem áll jól... :S
      Jajj én ma hosszú gatyába mentem, én hülye, de hazafelé félúton már erősen vissza kellett fogjam magam, hogy ne tépjem le a nadrágom :D

      Törlés
  8. Én a zoknis kivételével minddel találkoztam (a zoknissal ezen a nyáron még nem-remélem nem is fogok)
    És még idesorolnám a leolvadt sminket is (bár az nem csak nyáron, hanem mindig zavaró...számomra legalábbis...rossz ránézni az olyan emberekre)...az rendben, hogy valaki sminkel,(én is sminkelek nyáron is) de akkor már figyelhetne arra, hogy ne nézzen ki úgy az arca, mint egy málló vakolatú fal...(sajnos láttam ilyet...pont ma, amikor a városban voltam...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajna elég gyakori jelenség ez is, de néha olyanokat látok, hogy nekem csak akkor sikerül úgy elkenni a szemem, ha belenyúlok, megdörzsölöm :S

      Törlés
  9. Jajj és még valami... a rövidnadrág, aminek a zsebe hosszabb, mint a szára:
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/391268_350043938409132_247819783_n.jpg

    VálaszTörlés