2012. augusztus 16., csütörtök

SALE! Csábító ajánlat

Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy mivel az  eladó fül nagyon elpihent, ha benne vagytok, csinálhatnánk azt, hogy aki amit akar, postaköltség fejében és jelképes összegért elviheti.
Példaként, a lakkok mondjuk 50-100 Ft + posta, a ruhák 300-500 Ft + posta, aki amit ajánl, rábólintok. :]

Ha benne lennétek, jelezzétek akár itt, akár e-mailben, aki pedig Veszprémben át tudja venni, annak a posta ugye elengedhető. :]

Szóval tessék átnézni őket, és jelezni, ki mit szeretne :]

További szép napot!

3 megjegyzés:

  1. Ezüst gyűrű mekkora méret??
    300 Ft-ért eladod??

    Melrose mellény, zöld színű, XL-es. Ez mennyire nagy méret,mert beleírva meg M-et látok??
    300Ft-ért eladod??

    Disney Tinkerbell (Csingiling) póló, mekkora méret??
    S-m es kell nekem talán jó lehet??
    200Ft-ért eladod??

    Személyes átvételt kérnék. :D :D

    Várom a válaszod. :)
    Köszi előre is!

    VálaszTörlés
  2. A gyűrű nekem a gyűrűsujjamra jó, a méretét nem tudom, de Te végül is fel is tudod próbálni :]

    A Melrose mellényben tényleg M van, de alatta ott a számozásnál 44-es, szóval az Rád szerintem elég nagy lenne, mivel én is emiatt akarok megválni tőle, hogy már nagyon eláll :(

    A Csingilinges póló meg szerintem a Te méreted nagyjából, az árak meg rendben vannak. :]

    VálaszTörlés
  3. Akkor a mellényt azt hagyjuk, én is gondoltam,hogy talán nagy lesz de mondom megkérdezlek.

    A pólót kérném szépen. :)
    Az ezüst gyűrűt + felpróbálom valamelyik nap és ,ha jó lesz azt is kérem.
    Összesen 500Ft igaz?
    Köszi szépen!

    VálaszTörlés