2012. augusztus 25., szombat

Rossmannban jártam...

Sziasztok!

Mondhatni, egész héten zsongtam, hogy jajj Rossmannba akarok menni, mennyi tutijó cucc lesz, tutijó áron, mennyire jó lesz, huhúúúha...

Aha, tegnap eljutottam oda is végre és PÁÁÁFFF. SNem volt amit akartam, igazából egy Nude it! meg egy Hazelnut cream pie lakkot akartam. Mondanom sem kell, egyik sem volt, de mivel mindenképp akartam valami nude lakkot, kis durcizás után kiegyeztem a Toffee to go- val. 
Ami nagyon elszomorított azon kívül, hogy más árnyalat nem is volt, az az, hogy kettő darab volt használható, a többinek a tetején átlátszó sárgás trutymák volt csak.

Mivel az ezüst nyomdázós lakk le volt árazva, én meg már úgy is jó ideje ki akartam próbálni, de sajnáltam rá a pénzt, ez most remek alkalom volt hogy megvegyem, ő is jött velem.

Ezen kívül kellett fogkrém, illetve sampon.
Már egy ideje úgy csinálom, hogy a barackos Alterra samponhoz az ugyanilyen balzsamot használom, és odáig fajult a helyzet, hogy sok vékony tincsbe összeáll mosás után, és szinte kifésülhetetlen. Ezért most a mandulás&jojobás sampont vettem meg, kíváncsi leszek rá, milyen lesz így, illetve lehet, hogy kipróbálom a másik balzsamot is, ha ez elfogy.

Na és akkor a lényeg, ők azok:

Nem egy nagy bevásárlás, de megmondom őszintén, annyi lakkom van, hogy már nem akartam még többet venni, de ez a kettő olyan volt, amit tényleg szerettem volna. Azért pedig csak, mert leárazott, de nincs is szükségem rá vagy nem tetszik annyira, nem fogom megvenni. Volt 1-2 szimpatikus dolog persze, de leginkább az áruk miatt, mert hogy ugye "csak 300 Ft". De úgy voltam vele, hogy feleslegesen minek.

De ezen kívül Vanillától kaptam pár cuccot még, mondván, hogy Neki úgysem kell, ami kell, azt használjam, ami meg nem, azt dobjam ki.

Ezek azok:


- S-he magic colours lipstick - 456
- S-he aqua shine lipstick - 327
- Miss Sporty Sheer Lipstick - 010 Pool Party
- Avon Glazewear Sparkle szájfény - sugar cane
- essence Surfer Babe szájfény
- essence You Rock! szemhéjalapozó

Ugye a szemhéjalapozó sokáig kívánságlistás volt, mert nagyon érdekelt, de aztán lemondtam róla, jó nekem a sima alapozó is a szememre alapon. Szóval ennek örülök a legjobban, ha másért nem, legalább az élmény, hogy kipróbálhatom.
A többivel még barátkozom, de ha szeretnétek, mindenről szó lesz, amiket tegnap kaptam, vettem.

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét Nektek!

28 megjegyzés:

  1. úú. a nude lakk legyen először! :))
    szupi cuccokat kaptál! ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés :]
      Köszönöm, kaptam még egy nyakláncot is, amit a lentebb említett barátnő készített, majd azért azt is megmutatom, csak szeretnék majd egy külön bejegyzést a tegnap estéről :]

      Törlés
  2. melyikbe meg mikor voltál? én tegnap voltam a plázásba és volt még mindegyikből

    VálaszTörlés
  3. Volt masik nude lakk pedig, en is a cookies cream-et vettem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De akkor abból az az egy volt? (vagy a többi olyan sárgáscuccos volt, hogy inkább meg sem néztem :D)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Hát, ha már "szülinapom" volt :DD
      (januárban van, de az egyik dinka barátnőm azt hitte, azért tartok bulit, mert szülinapom van :D)

      Törlés
  5. Szia! Ha még keresed az igazi nude lakkot, nézd meg az H&M Nerd árnyalatát. Bézses árnyalatú (nem rózsaszínes), egy rétegben is tökéletesen fed, nagyon tartós, szóval tökéletes. :-) Mióta megvan, én csak ezt használom nude-ként. Ez a kép szerintem jól visszaadja a színét: http://www.google.com/imgres?imgurl=http://bloggfiler.no/nailit.blogg.no/images/856921-7-1312369804288.jpg&imgrefurl=http://forums.thefashionspot.com/f47/what-colors-you-wearing-your-fingers-toes-2-a-100821-50.html&h=539&w=900&sz=192&tbnid=fUM61wnFPmtxOM:&tbnh=73&tbnw=122&zoom=1&usg=__lSm1vx8WMXTp5594e7-caEk7_8c=&sa=X&ei=zgs5UPa3BcKEhQeW9ICwAQ&ved=0CEUQ9QEwBQ&dur=974

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó de szép. *.* Én is nude mániás vagyok, van már pár kedvencem de ez is kéne. :D sajnos erre nincs H&M :(

      Törlés
    2. Ez valami meseszép <3
      Sajnos nincs erre H&M, pedig ez tényleg A Tökéletes lenne :(

      Törlés
  6. a sugar cane nagyon jó, imádom. egyik kedvenc szájfényem :)

    VálaszTörlés
  7. Én is akarok Essence lakkokat leárazva...:(

    VálaszTörlés
  8. A nude nagyon érdekelne, nézgettem, de nem tudom, melyik lenne jó. a café olé van meg, azt szeretem, de kéne még egy.
    Amúgy én csak egy Gold fever-t hoztam haza, de kábé, amik még vannak, azok nem is kellenek, mert szerintem nem szépek, vagy nem a színem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a Hazelnut Cream Pie a kedvenc, de remélem a Toffee To Go is tetszeni fog a körmömön is :$
      én is ezt éreztem, eléggé le voltak a c&go lakkok fosztva :S

      Törlés
    2. Azt hiszem megnézem még egyszer az a Hazelnut Cream Pie-t, csak olyan fura így üvegben, nem tudom eldönteni, hogy milyen.

      Törlés
    3. Ilyen:

      http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/04/essence-nude-glam-06-hazelnut-cream-pie.html
      Hátha ez segít a döntésben :P

      Törlés
    4. Köszentyű :D Jóféle, na azt hiszem holnap beszerzem, ha lesz abban a Rossmannban, amibe betérek. (A Kökisen volt, de holnap nem tudom merre megyünk tesómmal)

      Törlés
    5. Szivi :]
      Drukkolok :P
      Mondanám, hogy vegyél nekem is, de így már nem érné meg a posta miatt :S
      (még ha 99re lenne leárazva, azt mondom :D)

      Törlés
  9. Na jó, tuti, hogy Te eszed is a fogrémet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig komolyan nem :D
      Csak most azért 2 hétig ketten használtuk, meg tesóm is jött haza, szóval mondom, nem csak én használom :P

      Törlés
    2. Én már nem hiszek neked! :D KAMU! tuti hogy a kávéba is tejszín helyett fogkrémet nyomsz!

      Törlés
    3. Lebuktam :(
      Amúgy neeem, csak a szendvicset vaj helyett fogkrémmel kenem.. :D

      Törlés
  10. A mandulás,jojobás samponra kíváncsi vagyok,hogy teljesít hosszú távon.
    Régebben én is kipróbáltam a barackos Alterra sampont,de ugyanez volt vele a bajom ami neked.
    Jó kis dolgokat vettél,kaptál. :)

    A Miss Sporty rúzs nekem is megvan én is úgy kaptam talán karácsonyra. :)
    Szeretem,de főleg a dinnyés illata miatt. :)

    Az Essence és Avon szájfény érdekel milyen élesben.
    Ha lesz ezekről teszt akkor várom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ideig jó volt a barack+barack kombó is, de már egy ideje nagyon nem jött be, de kidobni sem akartam, ezért megvártam inkább, hogy kifogyjon.

      Egész eddig gondolkoztam, milyen illata van a miss sportynak.. Most legalább megtudtam :D

      Törlés