2012. augusztus 6., hétfő

Mai turizás eredménye

Sziasztok!

Ma is átnéztem a turiba, nem volt konkrét dolog, hogy én most ezt meg ezt vagy azt akarok, csak körül akartam nézelődni. És mint általában az ilyen esetekben, most is találtam olyasmit, aminek nem tudtam ellenállni.

 Ez a felső második nekifutásra jött velem:
 990 Ft volt, nem címkés, de rendkívül jó állapotú, a színe is tetszett, a fazonja is, és magamon is. (TU márkájú)

Ez a kék felső pedig még elsőre tetszett meg:
Nem ilyen a színe, nagyon nem, igazi gyönyörű, már-már királykékbe hajlik, semmi extra, egy darab kis zsebecske van a bal oldalán mellnél, tökéletes. Még címkés, és 1290 Ft volt.
(E-vie a márkája)

És az abszolút szerelem:

Megláttam, és imádkoztam, hogy jó legyen rám, úgy éreztem, ezt NEKEM gyártották, ez kell nekem, 1390 Ftért meg pláne..
Jó lett, meg is vettem, aztán a szalonban vettük észre, hogy van rajta egy piros folt, olyan mintha filctoll lenne, meg 1-2 kisebb. Délután beáztattam de nem jött ki, viszont jelentősen halványult, így még holnap is bepróbálkozom egyszer az áztatással, ha az sem, akkor majd bevetek valami durvábbat.

Kék gyűrű:

200 Ft, semmi kopás, semmi hiba, pont jó az ujjamra, megy az új kék pólómhoz. Nem volt kérdés. Viszont kicsit kiakadtam, ugyanis egy tetves kedves hölgyike az ékszerek kb felét magára aggatta, amit meg nem, azt felmarkolta, nehogy más is megnézhesse őket... És kipakolta a pultra, majd a tükör előtt egyesével próbálgatta őket. Csomó olyan volt, ami tetszett volna, de nem volt még 3 órám kivárni, amíg őnagysága végez... :D

Ezt pedig ajándékba adták:

Van ott a szalon mellett egy ilyen mindenes bolt, de tényleg, a mosószertől kezdve a hajcsaton át, a gyerekjátéktól a műsoros CDken keresztül a ruhákon át MINDEN van ott.
Szóval lényeg a lényeg, vettünk mosószert, és 3000 Ft feletti vásárlás esetén ajándékba kapunk  egy ilyen topot, a színt és a méretet ki lehet választani, én emellett a szép zöld mellett döntöttem, jó is lett.

Egyébként nem tudom, mi van velem, az életben nem volt ennyi színes felsőm, mint mostanában, legalábbis nem ezek a színek, tiszta kék, zöld meg korall lázban égek.

Hogy tetszenek? Miket vásároltatok mostanában?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát!

27 megjegyzés:

  1. én mért nem vágom ezt a mindenest?:D mikor nyílt?

    amúgy nagyon jól teszed, hogy veszel ilyen szép színű dolgokat, szerintem jól is állnak neked, de az tuti hogy jobban mint a soksoksok fekete:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Asszem decemberben nyílt, akkor elektroparadicsom néven, elektromos cuccokkal, egyből ott a lépcsővel szemben még a női fodrászat előtt, most meg áruparadicsom néven fut, és tele van mindenféle cuccal.

      Törlés
  2. hát az a kalaposos... bocsánat h idemocskolok, de kurvajó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyeugye?! :]
      nagyon remélem, hogy kijön a folt belőle :S

      Törlés
  3. klassz ruhákat vásároltál, de én nem szeretek turizni.
    Tally weijlben 600ért lehet kapni pólót a leárazásba, úgyhogy nekem ott jobban megéri venni bármit is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van, amikor nem az ár a fontos, hanem, hogy ne jöjjön veled szembe az utcán. Kinek a pap, kinek a papné...:)

      Törlés
    2. Egyrészt, másrészt meg nálunk nincs TW, amiatt meg nem utazom csak el, hogy pólót vegyek :]

      Törlés
  4. Juj a kalapos <3
    Én is voltam turizni a héten és találtam egy leopárd mintás szütyőt, aminek tökéletes a mérete a napi apróságoknak, meg egy kékes lezser tunkát, amit imádok, majd talán lesz arról is kép :D
    Imádok turizni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szütyőről mindenképp akarok képet! ;]

      Törlés
    2. Kérésed számomra parancs :) Telós kép, a mérete nem túl nagy, belefért a szempillaspriál, rúzs, szájfény, ajakápoló, mp3 lejátszó, meg egy kis tégelyes nivea soft. :) És ami a legjobb, hogy járt hozzá tükör is :)
      http://tundevarga.blogspot.hu/2012/08/365-project-211.html

      Törlés
    3. Tünci hát :D Illik rám a nevem :P

      Törlés
  5. Annyira jó a gyűrű :$bírom az ilyen nőket.... -.-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      De nem is értem, az ilyen mégis mit képzel, hogy csak ő létezik a világon?!

      Törlés
  6. Na igen! a turkáló..-lassan már nem szégyen,hanem dicsőség lesz,ha valaki valami jót talál. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sosem szégyelltem elmenni egy turkálóba és ott venni bármit, nem a szakadék ruhákat kell megvenni, de tényleg sok olyan dolog van, amit normál áron nem vennék meg, vagy nincs a közelben, ott meg hozzájutok olcsóbban.

      Törlés
  7. a gyűrű tetszik legjobban!
    Szeretek turiba járni, de ahova én járok ott nincsenek bizsuk.
    Irigyellek!

    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is csak nem rég álltak rá a dologra, ki lehet fogni nagyon jókat is, de arra jobban figyelhetnének, hogy amiből pl hiányzik a kő, azt már ne tegyék ki :S

      Törlés
  8. Ó, én is imádom a turikat, annyira szép és egyedi darabokat lehet kifogni és potom áron. Én múltkor Veszprémben az egyik kilós turiban kemény 1525 Ft-ot adtam ki három pólóért és egy kis feketéért :) Nem is járok már máshová ruhát venni (na jóóóó, néha azért bekukkantok a New Yorkerbe...:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mintás póló és a gyűrű nagyon jók :) ez lemaradt az előbb

      Törlés
    2. Köszi :]
      Én a kilósakban valamiért általában nem találok olyat, ami tetszik is és méretre is jó lenne, cipőkben meg esélytelen általában a 36 ost megtalálni :D

      Törlés
  9. Szép a színe az első kettőnek :) Én mostanában semmit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      A top is olyan, mint az első zöld, de annyira nem bírom elkapni ezeket a színeket fényképezőgéppel. Vakuval túl sötét, de természetes fénynél vaku nélkül meg sokkal fakóbb.. :S

      Törlés