2012. augusztus 27., hétfő

Ma hozta a postás + egy kis eszmefuttatás

Sziasztok!

Alapból ez egy elcseszett hétfő volt szerintem, sok embernek. De magamon még inkább éreztem.
Kezdjük ott, hogy maga a tudat, hogy egy hét múlva mehetek az új munkahelyre, amit bár várok, azért izgulok is, meg hát jó volt, hogy nem voltam teljesen mindig időhöz kötve, nah...
Ezen kívül örültem, hogy a barátom egy nappal tovább maradt, de annak nagyon nem, hogy lebetegedett, és emiatt.

Szóval hihetetlen, mennyire gyorsan megy az idő, de legalább volt jó is ma, mégpedig a két kis csomagom. :]


A kutyusosat Flórától kaptam, a nyereményjátékán én nyertem, aminek nagyon örültem!
Az Ő csomagjában ezek lapultak:


- A két H&M lakk, ami a nyeremény tárgya volt
- Két Gerovital arckrémminta
- Egy Nivea powerfruit tusfürdőminta
- Egy kedves levél

A lakkok nagyon tetszettek, sosem volt még H&M lakkom, és igazából mostanában egészen kacsintgattam már az arany csillámok felé, de sosem vettem olyan lakkot, nude lakkból pedig azt hiszem sosem lehet elég. :]

A mintáknak is örülök, mert bár sokallom a Nivea árát, azért egy próbára vevő vagyok mindig, illetve az arckrémre is kíváncsi vagyok. Szóval eltalálta. ;]

A kis levél meg... Én úgy szeretem, amikor ilyen kedvességgel lepnek meg, ha nyerek, vagy kapok valamit valakitől!
De komolyan, én is szeretek kis üzeneteket hagyni, csak általában a csomagolás hevében 30réteg cellux után fogom a fejem, hogy ajjaj, hát ez kimaradt.. És olyankor megy a boríték külsejére.. :D

És akkor a lényeg, a lakkok:



Fényképen sokkal kávésabb a nude színe, mint élőben, illetve a csillámos is élénkebb arany, mindkettő nagyon tetszik!



A másik pedig, amit már pénteken írtam Nektek facebookon, hogy a Max Factor Hungary facebook oldalán volt egy lehetőség, tesztelőnek lehetett jelentkezni, én ezt már régesrég elfelejtettem, így nagyon megörültem, amikor kaptam a mailt, miszerint bekerültem a szerencsés 200 tesztelő közé. Már azt sem tudtam, mit fogok kapni, így én is izgatottan vártam a terméket, nagy meglepetésemre nem is egyet kaptam. :]



A méretarányok végett, a lap A4-es, a tartalma pedig ugyanaz, amit elektronikus formában megkaptam, ennek azért örülök, hogy nem csak bevágták a borítékba, aztán uccu neki, nem nagy dolog, de szerintem figyelmes húzás.



Kinyitva a borítékot egy Max Effect Gloss Cube volt, illetve 3 szemhéjpúder minta, minden tetszik, remélem szeretni is fogom őket. :]

Nektek hogy tetszenek? Nyertetek/kaptatok mostanában valamit?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét Nektek!

30 megjegyzés:

  1. Szép az a két lakk! Ma feladtam én is a gyűrűt, remélem épségben odaér, és nem zúzzák össze a postások...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, képen is bejött, de élőben.. <3
      Köszönöm, remélem én is, hogy egyben ideér :]

      Törlés
    2. Ha esetleg eltörik, akkor kiműtöd az üveget ebből is. :D

      Törlés
  2. A lakkokra nagyon kíváncsi vagyok!
    Na jó, a többire is, szépen sorban :-)

    Én is nagyon szeretek csomagot kapni! Olyan izgatott vagyok, amikor megérkezik egy-egy csomagom E-bayről, hogy milyen lesz, olyan-e mint vártam (most egy körömnyomda palettát várok, de még sok idő, mire ideér, mert most rendeltem).
    Nyerni nem nyertem semmit mostanában, viszont hasonlóan izgatott voltam amikor a nyereményjátékom nyertesének küldtem a csomagot és vártam a visszajelzést - nagyon örültem, hogy tetszett neki minden :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az e-bayessel én is így vagyok, most nagyon kíváncsi vagyok, mikor érnek ide a cuccok, amiket pénteken rendeltem, meg hát ez ilyen tök jó kis random-önajándékozás... :DD

      Törlés
  3. A három mono szemhéjpúderre nagyon kivi vagyok :$

    VálaszTörlés
  4. Grat, a lakkokra már nagyon kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Előbb a pénteken vett lakk lesz, de utána ők lesznek soron ;]

      Törlés
  5. Nagyon jók az ajándékaid és a tesztelésre váró termékek is :) Én nem nyertem még semmit, de ami késik nem múlik (remélem).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Bizony, idővel mindenki nyer valamit szerintem, aki elég lelkes :P

      Törlés
  6. De jók azok a lakkok :D A levélke nagyon édes. Barátodnak jobbulást :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon örülök, hogy kaptam helyet egy posztban! :) :) Használd egészséggel őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Lesz is még helyed, nyugi! ;]

      Törlés
  8. Grat a nyereményekhez!
    Várjuk a véleményeket! :))

    Párodnak mielőbbi jobbulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és az Ő nevében is :]

      Törlés
  9. Én is ugyanezt kaptam, csak a szájfény cseresznyepiros vhogy nem az én színem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt néztem, hogy a 3 szemhéjpúdert mindenki megkapta elvileg. Sajnálom, hogy nem jön be, amit kaptál :(

      Törlés
    2. maga a szájfény amúgy tök jó lenne :) de ez a szín...majd csinálok fotót:)

      Törlés
  10. Nekem ma ért ide a kis Max Factor csomag, ugyanezek a szemhéjpúderek voltak benne, már alig várom, hogy reggel kipróbáljam őket (láttam, Nálad már megvolt;)) Én bónusznak a lila duci szempillaspirált kaptam, ami a legnagyobb kedvencem, pont azt használom amúgy is, szóval szupi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is emlékszem hogy volt amúgy, akkor a szemhéjpúdereket mindenki megkapta, meg azt, amit még anno kiválasztott, hogy szeretné kipróbálni? (pedig én mindig mindenre emlékszem, de erre most nem :D)

      Törlés
  11. Gratulálok a nyereményedhez! :)
    A tesztelésre kapott cuccok pedig jónak tűnnek.
    Várom a teszteket az összes termékedről! :)

    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      szerintem két héten belül lesz róluk, most úgy is nagyon megtetszett a tegnapi smink :$ :D

      Törlés