2012. augusztus 20., hétfő

Kívánságlista V. felvonás

Sziasztok!

Kb két hónapja írtam a legutóbbi kívánságlistás bejegyzést, úgy érzem, ideje újra átnézni, mit sikerült beszerezni, mit nem, és mit nem is fogok.

- Trikók kellettek, ezeket szerencsére sikeresen be is szereztem, szereztük.

- Az essence - Just Rock It! lakkját Verustól megkaptam, sajnos még nem annyira jó barátom, mint akartam, de próbálgatom.

- A Moyra 43-as lakk is megvan, ezt imádom, többször is láthattátok, és még annál is többet használtam. :]

- A Make Up Academy Undressed palettája is életem része lett, szerintem róla is fogtok még hallani!

- A hegyesorrú balerina bár nem fekete vagy nude (esetleg szürke) lett, hanem fehér-szürke, de még jobban is tetszik.

-Rövidnadrág, szerencsére a varrónő is jól megcsinálta azt, ami már megvolt, illetve egy fehéret kaptam is.

Szóval ezeket beszereztem, de van ami még nem jött össze:

- Színes tusok:
Még mindig nem sikerült, csak egy ezüstöt venni, valamiért csak a csillámosokkal találkozom boltokban, illetve a simákkal még, de mivel úgyis itt a nyár vége lassacskán, ez lehet, hogy majd akkor lesz meg, ha esetleg véletlen rálelek, vagy jövő nyáron jobban keresgélem.

- AZ a Davinci lakk:

Minden alkalommal megnézem őket, de ezt sosem találom... :(

Mágnes lakkhoz:
e-bayen ilyeneket is láttam már, nem tudom mennyire merjek onnan rendelni, talán egy próbát megérhet a dolog.

- Ékszerek, apróságok e-bayről, ezeket majd úgyis látjátok útközben, nem egyszerre akarok mindent összevenni, érlelődik a dolog, eddig olyanokat rendeltem, amik régóta birizgálják a fantáziám.

És akkor amit azért még szeretnék ősszel (ősz előtt), amik már az első lista óta állandó szereplők:

- Ballonkabát:



Igen, még mindig..Egy kell mindenképpen, lehetőleg fekete, vagy barna, vagy szürke, tehát olyan, amit bármihez fel tudok majd venni.

- És persze a világosbarna nadrág:



Még nem találtam meg a tökéletes darabot, de remélem, hogy hamarosan rálelek. 

A csini cipő meg szerintem végül is akár ki is lehet lőve a balerinával. :]

Nektek miket sikerült mostanában beszerezni, amiket szerettetek volna? Illetve mi az, amit nem, de mindenképp szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes pihenést, szórakozást Mindenkinek mára!

10 megjegyzés:

  1. Elso tus szerelem. :D lattam olyat catricebol learazva de en hulye otthagytam... remelem van meg...

    Ballonkabim majdnem ilyen, csak rovid, alig varom hogy felavassam. Hideget akarok. :D

    En egesz jol allok a kivansagaimmal, nincs is sok meg nagy vagyam, de meg egy oszi bokacsizma egetoen fontos lenne... na meg A munka. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak az ezüstöt meg egy óaranyat láttam, de még amikor ugye meg is vettem előbbit, szóval nem most.. :D
      Kabiból meg hogy konkrét legyek mivel kicsi vagyok, eddig mindig azt vettem észre, hogy az a fenék alá érő hossz a legjobb szinte mindenből.
      Nekem is ezek már nem olyanok, ami nélkül nem tudok élni, de pl jobb érzés lenne nem csak néha nyomdázni a mágneses lakkokkal, meg meg 1-2 apróságot rendelgetni, ha esetleg úgy állok és találok olyat, ami nagyon tetszik, persze van 2-3 nadrágom, ami még jó rám (ill. ez majd ősszel eldől, mert megint leesik rólam, ami nyár elején jó volt..), de annyira tetszenek az ilyen színű nacik, piacon meg azért tuti lesz olcsóbban is. :]

      Törlés
    2. En is ilyen nadragot akartam venni, de itthon derult ki hogy szurke, nem bezs... :D hulye fenyviszonyok...

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem el, egy hét alatt másodszor nyomtam kómásan a törlés gombra... De a lényeg, hogy ennek nagyon örülök, nekem a második hét ez kettecskén a párommal, most ráadásul dolgozni sem megyek, és ez is jó azért, bár nem volt így "bevásárlólistán" :P
      Nektek jó nyaralást és érezzétek jól magatokat meg egymást! ;]
      (Én meg kávézás előtt többet ne üljek le gép elé...)

      Törlés
  3. Úgy látom, kívánságlistáinkkal már az őszt várjuk.
    Nekem van mér egy olyan barna ballonkabátom, de ha egy igazi Burberry jönne velem szembe az utcán, biztosan nem mondanék neki nemet.
    Emellett szeretnék egy hozzá illő kockás táskát is, illetve egy olyasmi nadrágot, amit Te is kinéztél.
    Szóval ha megtaláltad, mindenképp meséld el, hol kapható :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már nyár elején az őszt vártam :D :$
      Mindenképp szólok, ha megvan a naci, a piacon láttam jókat, de nem akartam akkor még arra is költeni. Bár utólag, lehet hogy olcsóbban megúsztam volna, mint ősszel. :S
      (Ja és persze a holo lakk még mindig szívem vágya, a drágám meg mondta, hogy majd ő egyszer vesz nekem:])

      Törlés
  4. Nem ide tartozik,de érdekel,van már új állásod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pénteki bejegyzésben pont erről volt szó, hogy szeptembertől van új helyem igen, miért, ha szabad tudnom?

      Törlés