2012. augusztus 4., szombat

Júliusban elhasználtam

Sziasztok!

Júliusban igazából túl sok mindent nem használtam el, csak a legalapvetőbbeket, de azért megmutatom Nektek.


Ezt még a hó első pár napjában végeztem ki, szerettem de ki akartam próbálni a barackos sampon+ barackos balzsam kombót, ezért vettem meg azt ehelyett.

- Alterra apricot & weizen sampon:
Ez is elfogyott még hó végén, kicsit több kell mint az előbbiből, de végül is újra is vásároltam, nekem bejött így ez a sampon a balzsamjával. Szeretnétek, hogy legyen róla külön teszt?

A linkre kattintva megtekinthető a teszt, újravásároltam.

- Floren Happy tusfürdő:
Kb. két éve használom ezt a tusfürdőt, 300 Ft körüli áron van Vianniban, eurós boltokban, meg voltam elégedve vele, de már kicsit meguntam ennyi idő után.



- Signal White System fogkrém:
Nem az igazi... Visszaváltottam az előzőre, mert egyáltalán nem éreztem fehérítő hatást és még az "íze" sem jött be. :(



Ti miket használtatok el júliusban Mik voltak a kedvenc termékeitek?
Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Nektek!

8 megjegyzés:

  1. Én is azt a kék Signalt használom (mert a Sparban az volt a legolcsóbb), de tényleg olyan fura az íze. Bár nekem bejön ez is.
    Nálad egy hónap alatt elfogy a sampon? :O Kétszer szoktad átmosni vele?
    Én február vége óta használom az enyémet és most fog elfogyni :) (persze Neked kb 3szor olyan hosszú, mint nekem a hajad)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában egy hónap a sampon kb. mert ugye 2×mosom meg, és a hosszára viszonylag sok kell (mármint pl. a rövidhez képest), meg tesóm is ha itthon van, és megmossa a haját, általában ezzel szokta. Fogkrémmel is ugyanez van, hogy általában 4-5 hét, mert én használom napi szinten, barátom hétvégente, meg tesóm is ha 2-3 hetente hazajön hétvégére. :D
      Szóval nem csak én használom őket teljesen :P

      Törlés
    2. Így már azért világos :D Nálam nem nagyon fogy a sampon, mert ugye rövid, heti kétszer mosom, de mindig csak egyszer megyek át rajta. Emlékszem, amikor hosszú volt, akkor azért több fogyott jóval :)

      Törlés
  2. Nekem ez a kedvenc fogkrémem:) Alterrából pedig a gránátalmás sampon, balzsam, hajkúra kombót használom:) Tusiból viszont tuti nem bírnám ki ennyi ideig ugyanazt az illatot:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én simán bírtam, mert isteni, rágógumi illatú, csak most már tényleg éreztem hogy váltani kéne :]

      Törlés
  3. én is a barackos alterrát használom! :D

    VálaszTörlés
  4. Én is ezt a tusit használom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon bírom, olyan kis rágóillatú :]

      Törlés