2012. augusztus 21., kedd

Hiszti....

Sziasztok!

Reggel facebookon már írtam, hogy megcsípett egy darázs...
És komolyan, egyszer, amikor eltervezzük, hogy bemegyünk vásárolgatni és ráérek és nem vagyok buszhoz kötve, mert nem kell időre menni... És tollasozunk és medencézünk és tök jó lesz... És akkor jön egy kretén darázs és keresztbe húzza az egészet egy csípésre csapásra...

És ilyenkor jön a hiszti. A hiszti, hogy miért most, és miért fáj ennyire rohadtul és amúgy is dögöljön meg a p*csába az összes tetves darázs és minden szar ami tud szúrni vagy csípni vagy bármi módon bántani, és ez az alattomos szar érzés, hogy alvás közben... Esélyem sem volt még csak elfutni sem. És TÉRDHAJLATON... Hát mi a jó égért pont ott???

UTÁLLAK!
Aztán egy idő után már leszarom azt is, hogy nem tudok a városba menni vagy tollaslabdázni, mert már beérném azzal ha nem lennék belassulva, és be tudnám hajlítani normálisan a lábamat anélkül hogy auzzak és jajjogjak...

És az már csak hab a tortán, hogy a kalcium pezsgőtablettától hányingerem van reggel óta.

És ez most kikívánkozott belőlem, mert ahhoz hozzászoktam, hogy naponta megbotlok, nekimegyek az ajtónak vagy lefejelem véletlen a bojlert vagy a nyitott ablakom, hogy ráhúzom a széket a lábamra. Az sem jó érzés de ez???...

És ilyenkor pont leszarom, hogy hány éves vagyok, és mennyire vagyok felnőtt, mert ilyenkor egy 5évesnek érzem magam, aki tehetetlenül vergődik, mert fáj, és undorodom a gondolattól is és nem tudok másra gondolni, csak arra hogy a kis köcsög még valahol repked, és csak remélem, hogy nem a szobámban.

Az egyetlen jó az egészben, hogy legalább nem egyedül voltam, mert bár a szüleim nyaralnak, a barátom itt volt, és ápolgatott, figyelt rám, próbált megnyugtatni. Kiskoromban többször csípett meg darázs is, méh is, sőt volt hogy szüretkor a tesómmal egy fészekbe léptünk és valami 25-30 csípésem lett, de nem emlékeztem rá, hogy ennyire, ennyivel a csípés után is fájt volna... :(

Szóval ezzel telt eddig a mai nap... :(
Remélem Nektek jobb napotok volt, van, lesz, és hogy holnapig elmúlik. :(

26 megjegyzés:

  1. Szegénykém! Jobbulást! Minden esetre nagyon cuki lett ez a bejegyzés! Tényleg hisztis hangvételü az egész :))
    Én is utálom a darazsakat és az összes létező rovart, pókot, mindent az egész világon, na jó, talán a katicától nem félek... De a többi...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reggel még azt hittem, hogy ohh, 10perc múlva el is felejtem... De hát a franc sem hitte, hogy ez ennyire fáj... A pókokkal úgy bajom nincs, ha nem olyan nagyok, általában kidobom vagy kidobatom valakivel, de minden más ilyen mocskot utálok, és most asszem még jobban félek tőlük mint eddig. :(
      Amúgy a katicából van az a nem tudom végül is, hogy i annak a neve, de olyan mint a katica, de az alap a fekete, és a pöttyei (inkább szögletes szerintem) meg pirosak... Na az is egy nagy rohadék még :S

      Törlés
    2. Én rosszul vagyok a cserebogaraktól, a pókoktól, a darazsaktól, a büdösbogaraktól és szinte az összestől... Tavaly nyáron beköltözött/fészkelt a szobámba egy fürkészdarázs, a falvédőm mögé majdnem a fejemhez... Gondolhatod milyen volt éjjel zümmögésre ébredni, azt sem tudtam hol keressem őket, aztán hajlakk öngyujtó segített rajtuk.... UTÁLOM ŐKET! :( Nagyon!
      Remélem hamar elmúlik! Ne Calcium pezsgőtabit igyál, hanem lehet a gyógyszertárban kapni Calcium injekciót. Én azt szoktam inni, ha megcsíp valami és az segít, valamint attól nem leszel rosszul, mert nincs íze.
      És borogassad, vagy tegyél rá dunszt kötést, hogy hamarabb lemenjen a duzzanat és elmúljon a fájdalom!
      Pussz

      Törlés
    3. Fujj azokat én is, még alsós koromban az egyik csaj beledobta a hajamba és nem bírtam kiszedni belőle, na azóta rühellem a cserebogarakat, és pár évente ilyen brutális cserebogárinvázió van itt.. :(
      Nálam régen nem volt szegély a nikecel mellett, volt, hogy arra keltem hajnalban hogy tele van a szobám darázzsal... Azóta lett szegély, de szerintem még az sem ér túl sokat. :S

      Törlés
  2. Jobbutást! ;)
    az a darázs már nem él! meghal, miután megcsípett a fullánkjával.. ;) :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az csak a méh, aminek kijön a fullánkja és bele is hal, nem?
      Vagy legalábbis én úgy tudom, hogy a darázs megmarad, mindenesetre eltűnt onnan, remélem jó messzire... :D
      (ja és ez volt az első mondatom, hogy "azért némiképp nyugodtabb lennék a tudattól, hogy megdöglött a szemét" :D)

      Törlés
  3. http://www.fhm.com/App_Media/Uploads/Images/Original/image/alice-madness-returns-4.jpg :DDD

    Nekem is minden összejön... amikor lehetne valamit csinálni amit amúgy nem nagyon, akkor tuti hogy akkor jön valami ami miatt mégse. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez jutott eszembe... :D
      Ott is de rühelltem őket, Te....

      Törlés
  4. ha nem lennének rovarok nem lenne élet

    VálaszTörlés
  5. ecettel borogasd mindenképp, meg nyomkodd ki hogy a méreganyag kimenjen
    amúgy tudom milyen rossz és fájdalmas,én allergiás is vagyok rá szóval nekem mégjobban kell vigyázni..

    VálaszTörlés
  6. Hát ez aranyos! :D Kis drámakirálynő. :D Am a kalciumos pezsitabi ugye tudod, hogy köbö semmit nem ér... patikában kell venni kis ampullás kalciumot, azt bele valami lötyibe, és úgy inni. Lehet kapni nyugtató krémet is csípésre...
    a méheket meg nem bántani, me nagyon, nagyon, még annál is jobban, hasznos állat. Amelyik meg megszúrt, az úgyis elpusztult, a többi meg nem tehet róla. :D

    http://www.youtube.com/watch?v=RVmG_d3HKBA

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attól még kapja be mind :D
      Tudom, de csak az van itthon, anyuék az összes létező ilyen cuccot elvitték magukkal, nyilván ha van itthon, akkor ilyen meg sem történik.. :D (ezt a számot meg utálom :( :D)

      Törlés
  7. Nem enged válaszolni :O
    Na mindegy, írom akkor így külön.

    elinor, tudom, de attól még utálom a nagy részüket és jelen pillanatban nem nyugtat meg kicsit sem.. :S

    Galatea: igen, az nagyon rossz, az egyik tesóm is allergiás rá, egyébként olvastam a reakciókat darázscsípésre, és akkor a halálos állapotnál ilyet írnak, általános rossz közérzet, halálfélelem, hát alapból rossz a közérzetem, ha megcsíp valami.. :D

    VálaszTörlés
  8. Hú engem is csípet meg kiskoromban a legveszélyesebb helyeken kb. Közvetlenül a szemem alatt, meg a nyakamon ütőér mellett. Ilyenkor sarat vagy hagymát tettek rá, és attól nem fájt, csak ugye a hagymától rohadtul könnyeztem. :) Jobbulást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júúújj :(
      Köszi, még zsibbad ha mászkálok, de legalább már menni tudok... :D

      Törlés
  9. ajjaj.. túlélést. apumat csípte meg egyszer 3 lódarázs.. sokmindent túlélt már szegény. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fúújj :(
      Na attól amúgy is nagyon féltem :(

      Törlés
  10. Szegény Klau :( Remélem, holnapra sokkal jobb lesz. Amúgy ilyenkor én is biztos hisztiznék. És látom, te is ez a nekimegyek, lefejelek dolgokat típus vagy :) Én is. Ma egy éttermi hirdető táblának mentem neki, meg még ki tudja, minek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is remélem, mert már unom :S
      Igen, ez a tipikus reggel felkelek és belerúgok a zuhanyfülke csücskébe típus vagyok.. (de legalább a nagyobb baleseteket - pl törés, zúzódás - mindig megúszom )

      Törlés
  11. :(
    Tavaly nyáron engem is megcsípett egy. Kemény vagyok, sose sírok a fájdalomtól, de ott megindultak a krokodil könnyek. :)
    Az ujjamon csípett meg, leveleket szedtem ki a medencéből, és sz egyiken ott volt. Ahelyett, hogy megmentettem volna, megcsípett, ő meg meghalt ugye, mert kihúzódott a bele...
    Na mindegy, 1 hétig volt megdagadva az ujjam, és a fájdalom után jött a viszketés.
    Természetesen nem bírtam megállni, hogy ne valarjam, így 1 hét után újra feldagadt...
    Megértem a kiborulásod. :)
    El fog múlni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy :]
      Az is nagyon szar lehet, nekem viszketni nem viszketett szerencsére, csak így bezsibbadt csomószor, meg égett. :(
      De jelentem, hero vagyok, hős vagyok, és túléltem! :]

      Törlés