2012. augusztus 1., szerda

Essence Wild Craft Trendkiadás

Sziasztok!
Újabb essence TE, ezúttal "Wild Craft" névre hallgat. Elvileg szeptemberre várható, elég ígéretesnek tűnik szerintem.

Mono eyeshadow:
01 rosewood hood

02 out of the forest

03 mystic lilac

Eyebrow set:
01 wooden allen

Highlighter powder:
01 let's get wild

Duo brush:

Lipstick:
01 mystic lilac - 02 rosewood hood

Nail polish:
01 tree hugging - 02 out of the forest
03 mystic lilac - 04 rosewood hood

Ez most nagyon ott van szerintem, szinte minden tetszik, bár a kétvégű ecset számomra nem annyira indokolt, de lehet, hogy másnak hasznos lesz.

Nektek hogy tetszik?

27 megjegyzés:

  1. Nekem is szinte minden bejön, a szemöldökszett mondjuk nem, abból az állandó kínálatban lévő is elég tré. Bízom a kozmetikusomban és a S-he szemöldökcerkában :) Meg abban, hogy lesz kapható nálunk is, és nem kapkodják el két nap alatt, és kirakják az egész kollekciót (Ready for boarding-ból nálunk csak a paletta és a pirosító van kint.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kétvégű ecset meg szerintem nem praktikus, legalábbis tárolás szempontjából.

      Törlés
    2. Az meg hogy lehet, hogy csak azt tették ki??? :O
      Az ecseten én is pont emiatt gondolkoztam, hogy nem lehet normálisan tárolni sehogy :S

      Törlés
    3. Passz... de még árcímkéje sem volt ott a többinek.

      Törlés
    4. Ani-nál láttam, az új szortimentben lesznek DIY nagy műanyag gyűrűk, amikről "beszéltünk" múltkor.

      Törlés
    5. Igen, igen :D
      De az úgy nem az igazi ;D

      Törlés
    6. Ha egyszer találok valahol, veszek Neked is! :D

      Törlés
    7. Mármint olyan régi fajtát, ami gyerekkorunkban volt.

      Törlés
  2. Jaj az a lila szemhéjfesték... Gyönyörűséges. Kíváncsian várom élőben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nekem is nagyon tetszik így képről :]

      Törlés
  3. A lakkok és a rúzsok kivételével minden nagyon tetszik. Remélem, lesz nálunk is!
    Nekem a kétvégű ecset is tetszik, mert utazáskor sokkal praktikusabb mint a sima. A tárolással régen bajba voltam, de most már simán állítva tárolom. Tudom, hogy nem a legjobb neki, de egyáltalán nem változott meg az alakja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint hogy állítva? Állítva simán nem lesz baja nem? :O

      Törlés
  4. Szerelmes vagyok... *.* ecset csak a kisebbik vege miatt kene mondjuk.

    VálaszTörlés
  5. Szerelmes vagyok... *.* ecset csak a kisebbik vege miatt kene mondjuk.

    VálaszTörlés
  6. Lehet, hogy velem van baj, de nekem nem dobogtatta meg a szívem. Talán a lila szemhéjpúder, annak majd meglesem a testerét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy van baj, mindenkinek más jön be :]

      Törlés
  7. Ebből a kollekcióból nekem az első szemhéjfesték, a highlighter és a kétvégű ecset tettszik. :)
    Lehet,hogy nem egyszerű tárolni ezt az ecsetet,de mindkét része jól kihasználható legalábbis nekem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jobb lett volna 2 kicsi ecsetként :]

      Törlés
    2. Lehet. :)
      Az EcoTools ecsetekre emlékeztet nagyon valamiért.
      Nagyon remélem,hogy nálunk is kapható lesz!

      Törlés
  8. Baromira ajánlom, hogy behozzák hozzánk is :D

    VálaszTörlés
  9. Most megint izgulhatok, hogy a minősége is legalább olyan jó legyen, mint a kinézete :D Kép alapján tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk a lakkok és a szemhéjpúderek eddigi tapasztalataim szerint jó minőségűek szoktak lenni, bár általában az állandóból vásároltam inkább.

      Törlés
  10. A mystic lilac mindenből jöhet! Rúzs, a lakk, szemfestééék! EssenceGombócArtúrrá lettem :)))))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó ez a kollekció :) Én kíváncsi vagyok a szemöldök szettre, meg nekem ez a kétvégű ecset dolog is adja... A 01, 03 lakkokra meg csak annyit mondok, hogy Kell!! :)

    VálaszTörlés