2012. augusztus 10., péntek

Egy kis lelki és a mai szerzemények

Sziasztok!

Nem szoktam elhagyni magamat általában, és most sem szeretném, leírom a mai napom, illetve a hetem, leginkább munka szempontjából, akit nem érdekel a lelkizős rész, az menjen a végére, ott megnézhető, mit vettem ma, aki elolvassa, netán hozzá is szól, annak megköszönöm, de a lényeg, hogy talán ha leírom, ezzel is - mint mindennel - könnyebben megbirkózom..

Az az ember vagyok, aki ha egyszer kimond valamit, tartja hozzá magát. A héten ezt "megszegtem" valamelyest, és lett akkora agybajom, hogy többé nem csinálok ilyet, nem nézem azt, hogy másnak mi lenne a jó, hanem azt, hogy nekem jó legyen, és én ne csináljak többé segget a számból.

A lényeg annyi, hogy (ezt már Ti is tudjátok egy ideje) megszűnik a szalon, ahol dolgozom, a bérleti díj augusztus végéig le lett téve szerződés miatt, eddig tart a felmondási idő, de elméletben a mai lett volna az utolsó munkanap.

Aztán az elmúlt 3 napban már vagy 6× volt úgy, hogy én és egy másik ember maradunk, meg hogy nem, és mégis, nem, mégsem, és én erre k*rvára ráuntam. UTÁLOM a bizonytalanságot, és utálom, ha más szava hiteltelenné válik a szememben. Ennél pedig még jobban gyűlölöm azt, ha az én szavam válik hiteltelenné. Hagytam magamat befolyásolni, rábeszélni, ezt eddig nem tettem, és ezután sem akarom, mert a vége csak kavarodás és sérülés lesz egyik (vagy mindegyik) fél részéről. Nem vagyok dühös senkire, csak maximum magamra, hogy hagytam hülyét csinálni magamból, és ez tény és való, az én vétkem, de csak azt vontam le belőle, hogy nem szabad azt nézni, hogy másnak mi lenne jó, hanem elsősorban a saját érdekünket, és csak azután a másikét is, ha van rá lehetőség.

Nem fogok belehalni, nem adom elő a hattyú halálát, csak szimplán rossz érzés az első (úgy értem felnőtt, állandó, ami nem alkalmi csak) munkahelyemet elhagyni. Lezárni egy korszakot sosem volt könnyű számomra, még ezt sem fogtam fel, nem hogy feldolgozzam, de néha olyan rohanó világban élünk, hogy azt hiszem, vannak emberek, akik mindig annyira pörögnek, hogy soha semmire nincs idejük felfogni, megemészteni, ezért ezek a dolgok emésztik fel őket egy idő után, amiből nagyobb gondok alakulnak ki. Én pedig ezt nem szeretném. Fájó szívvel, ma letettem az ollóim, legalábbis ebben az üzletben, még azt sem tudom, mi lesz velem, remélhetőleg jövőhéten kiderül, de annyit tudok, hogy kell egy kis idő, hogy ezt magamban, magammal rendezzem.

És pontosan ebből adódóan, hiába félek az újtól, a változástól, az ismeretlentől, már jó ideje éreztem, hogy kell a váltás, és remélem, sőt, hiszem, hogy mindennek oka van, így ennek is, hogy egy jobb helyre kerülök, ahol majd jobban érzem magamat.

És akkor a sztori végére, mert nem csak keserűség volt a mai napban, az egyik vendég, aki ma volt nálam először, hallotta, ahogy ezekről beszélgetek az egyik kolléganővel. Amikor végeztem a vendéggel, és már fizetett is, kérdezte, hogy megengedném- e, hogy pár szót szóljon, mondtam, hogy persze, nyugodtan. És olyat mondott, ami nagyon meglepett. Azt mondta, hogy nagyon szimpatikus vagyok neki, és ne adjam fel, mert szerinte meg fogom állni a helyemet, és természetes, ha az ember izgul egy új helyen, új helyzetben, de szerinte menni fog, pihenjem ki, dolgozzam fel, aztán újult erővel, ugyanilyen jól álljak ott is a dolgokhoz, és minden a helyére fog kerülni. És megköszönte a munkámat, mondta, hogy tetszik a haja, és sajnálja, hogy nem tud jönni ide többet, így elkérte a telefonszámomat.
El sem hiszitek, hogy amikor az ember már-már padlón van, az, hogy egy idegen ember ilyen jó dolgokat mond, mennyire jól tud esni. De komolyan, annyi erőt adott, hogy el nem tudom mondani.

És akkor nézzük a búcsúajándékom tőlem nekem, a Rossmannból. Mivel már nem lesz "csak leugrom a Rossmannba" nagyon mostanában, ezért ma még leugrottam a Rossmannba. :D Nem volt kifejezett vásárlási szándékom, de kellett volna körömreszelő és körömpolírozó, meg ajakecset is kellett volna, de úgy voltam, hogy körbenézek, mi merre meddig, aztán eldől. Így ők jöttek haza velem:



- For Your Beauty banánreszelő
- For Your Beauty körömpolírozó
- For Your Beauty ajakecset
- essence szemhéjpúderecset
- Catrice Revoltaire rúzs - Nude Alarm

Nem akartam sokat költeni, de a reszelő és a polírozó már nagyon kellett, ajakecsetet is akartam jó ideje, és az essence ecsettel is szemeztem egy ideje, így most le is csaptam rá. Ezen kívül mint mindig, most is megnéztem az akciós részleget, és megláttam ezt a rúzst, és egyből tudtam, hogy akarom. Élőben azt hiszem meg sem néztem a Revoltaire rúzsokat, csak a lakkokat és a szemhéjpúdereket, nem is tudom miért, de így jobban jártam, hogy olcsóbban hozzájutottam. Ez már nagyjából az, amit kerestem, nude, matt, jónak tűnik, és még a csomagolását is imádom. Illetve úgy gondoltam, hogy "ennyit megérdemlek", akármilyen közhelynek is hangzik. :]

Szóval most itt tart az életem, én sem tudom hol, de azt igen, hogy megoldom, ha nem tudom, akkor meg fog oldódni majd magától, és nem adom fel! ;]

Hogy tetszenek a ma vásárolt dolgok? Próbáltátok már esetleg valamelyiket? Ha igen, mi a véleményetek róluk? Ha nem, szeretnétek? Legyen valamelyikről vélemény, illetve a rúzsról teszt?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

16 megjegyzés:

  1. fel a fejjel, lesz ez még így se. beeetkeeeeeet!!!!

    VálaszTörlés
  2. Huh elég szívás amit írtál de tényleg csak azt tudom mondani, hogy CSAK azt kell nézni ilyen helyzetekben ami neked jó! :)

    VálaszTörlés
  3. Kitartást hozzá! :)

    Ja és az essence ecsetet már egy ideje nézegetem...de még nem tudom, hogy megveszem-e vagy nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :] Remélem pár nap múlva sem lankad a lelkesedésem. :]
      Majd írok róla akkor, hátha segít dönteni ;]

      Törlés
    2. Én is remélem! :)
      És előre is köszi a segítséget...:D

      Törlés
  4. A banánreszelő nekem is megvan, de hamar elkopott, nem volt jó vétel. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nem drága, így legalább nem bosszankodok nagyon, ha így járok.

      Törlés
  5. Fel a fejjel! Én is egy elég nehéz időszakot tudok a hátam mögött, és még nincs is teljesen vége (álláskeresés és az ezzel járó nehézségek), de igyekszem előre nézni, és ha padlóra kerülök is, mindig van aki felráz, erőt ad. És igen, ez lehet egy idegen is :) Nagyon jó, hogy kaptál egy ilyen kedves visszajelzést :) Sok kitartást, és mindig a pozitív hozzáálláshoz való erőt kívánok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon aranyos vagy, Neked is kitartás, menni fog ez! ;]

      Törlés
  6. nagyon jól teszed ha mostantól magadat helyezed előtérbe! minden ember önző (igen én is, és tuti hogy van az életnek olyan területe amin már te is az voltál eddig is.) a lényeg hogy neked legyen jó! ne foglalkozz senki mással(családon kívül) mert biztos lehetsz benne hogy fordított helyzetben a másik fél is magával foglalkozna és nem veled.
    arról nem is beszélve , hogy ugye a vonzás törvénye szerint ha te magad boldog vagy önmagaddal és önmagadban akkor ilyen helyzeteket és embereket is vonzol majd be. na ez is igy müködik..ha magaddal foglalkozol boldog leszel és igy tovább..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, eddig ez be is jött, és az is, hogy a saját fejem után menjek, mert valahogy magamtól mindig azt választottam, ami jó, szóval még egyszer nem fogok kicseszni magammal amiatt, hogy másnak esetleg jobb legyen, oldja meg mindenki maga... Nyilván nem cseszek ki mással direktbe, de magammal még annyira sem szeretnék innentől..

      Törlés