2012. augusztus 9., csütörtök

Dichmannban jártam

Sziasztok!

A címmel már le is lőttem a poént, meg facebookon is írtam már, szóval nem nagy a meglepi... :D

Aki ég nem tudná, a Deichmann üzletekben csomó cipő le van árazva, van ami féláron is, és ha ezek közül vásárolunk, 2 pár esetén a 2. (nyilván az olcsóbb) cipő árának csak a felét kell, míg 3 pár esetén a 3. pár (a legolcsóbb) ingyen van. Ez összevonható az akciós táskákkal is, amiből én Veszprémben egy darabot sem láttam.

Ez eléggé csábító, és én jó hülye voltam, mert ez már kb. 2-3 hete tart, én meg csak most mentem el, így nem túl sok 36-os cipő volt már, leginkább 38-41-es cipők voltak, de végül így is találtam 3 párat, ami kellőképpen tetszett.

Az első, ami tetszett is és volt is a méretemben, és kényelmesnek is tűnt, ez a Catwalk szandi volt:


Elég magasnak tűnt elsőre a talpa, de mivel telitalpú, nem nehéz járni benne, és fel sem tűnik, hogy ekkora. Feketének jobban örültem volna, de végül is szerintem ezt is elég sok mindenhez fel lehet venni.

8990 Ft helyett volt 4490 Ft-ra leárazva.

A második is Catwalk, ez ilyen kis tutyi, ilyesmit akartam már jó ideje:


Ezt néztem legelőször, hát persze, mert párducos, de aztán valahogy nem fogott meg, hogy szőrös maga az anyag, illetve olyan otthoni mamuszosnak véltem, de csak nem hagyott nyugodni, volt is belőle 36-os, és felpróbálva teljesen máshogy néztem már rá, beleszerettem, kényelmesnek is tűnt, remélem az is lesz.

Ez pedig 6990 Ft helyett volt 3490 Ft, ennyit megér, de teljes áron tuti nem vettem volna meg egyébként.

A harmadik pedig ez a kissé hegyes orrú balerina lett:


Szerettem volna ugye egy ilyesmi balerinát, leginkább egyszínűt, de végül annyira megtetszett ez a megoldás, hogy fehér, de az orra és a sarka, meg a varrása szürke, és ez a kis lánc az elején, hogy végül ő is jött velem. ez 37-es, de szerintem az ilyen kis hegyes orrú cipőknél kell az eggyel nagyobb általában, így volt ez ennél is.

Ez pedig 5990 Ft helyett 2995 Ft-ra lett leárazva, ezt kaptam meg ingyen.

Tehát 8000 Ft-ért 3 lábbelihez jutottam, amik tetszenek, és szeretném is kihasználni őket, remélem jól szolgálnak majd.

Ti vettetek valamit a Deichmannban ennek az "akciónak" a keretében? Ha igen, mit? Ha nem, fogtok, vagy esetleg más akciókon vesztek/vettetek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét Mindenkinek!

19 megjegyzés:

  1. Kell a tutyi. A mi fos Deichmannunkban nem volt semmi, ami tetszene, peig a tutyit én is akarom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A többi nem is tetszik?? :(
      Ez az egy darab 36os volt belőle amúgy:$

      Törlés
    2. A többi is tetszik ám, csak leragadtam a tutyinál :D A kis fehér különösen cuki, a telitalpas szandál is tuti csincsi :D

      Törlés
    3. Azért ám! ;]
      Amúgy egyből Te jutottál eszembe a párducosról :P

      Törlés
    4. Még szép, hogy én :) Keresem még a tökéletes párducos cipellőt, de ami késik :)

      Törlés
    5. Ami késik, az nem múlik, hiszen még nem történt meg, így el sem múlhat! :D

      Törlés
  2. Az utolsó ballerina nagyon tetszik, holnap benézek én is Deichmannba :)

    VálaszTörlés
  3. én már sajna semmit jót nem találtam :( illetve pontosítok: olyat ami tetszik és kényelmes is:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó :(
      mondjuk nekem pár percig minden kényelmes, aztán túl sokszor mégsem az hosszú távon, de mindig reménykedek, így most is :D

      Törlés
  4. Az utolsó feketéjével már én is szemeztem, de az én ízlésemnek ez túl hegyes már :) ... Az első cipő nagyon klassz, nagyon jól kifogtad, én nem is láttam, pedig hét elején voltam a boltban :D ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elsőre egy hasonló tetszett kékben, de csak 41es volt.. Szóval ott eldőlt, hogy a kék nem :D
      Nekem ez a hegyes orr az, ami még pont belefér, főleg ugye mivel pici a lábam, így nem tűnik túl nagynak benne :P

      Törlés
  5. Nekem is megvan a párducos loafer :) VÉÉÉGRE valaki akinek 36-os lába van, nem csak nekem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már nem is kell Neked az az IF szépség, igaz?! :P

      Törlés
  6. Az utóbbi két cipő, amit a deichmannban vettem, elég vacak minőség volt... mind a kettőt vissza kellett vinnem javíttatni, szóval én a deichmannban egyrészt nem is látok olyat, ami igazán tetszene, másrészt az ár-érték arány már nagyon elbillent...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig csak a csizmákkal jártam ott pórul, azóta azt nem is veszek ott, csak ilyen átmeneti cipőcskéket meg nyárit, azok eddig elég jól bírták nálam, de tény, hogy a normál árakkal nagyon elszaladt velük a ló :S

      Törlés
  7. A második cipő nem volt más színben esetleg? ilyen cipőt keresek, de inkább egyszínűbe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenben láttam csak, meg hasonlót kékben, de azon díszek is voltak, és szerintem nem szép, de aztán lehet, hogy a nem leárazottak között volt egyszínű is :]

      Törlés