2012. augusztus 28., kedd

Csillámparty süti recept

Sziasztok!

Ahogy már írtam, pénteken volt nálunk egy kis összejövetel. (A Csillámparty.. :D) És odavagyok a gyümölcstortáért, azt akartam csinálni.

Szóval megcsináltam a piskótát, ezt most külön nem írom le, de ha igény van rá, kiegészítem, hogy én hogyan szoktam. Sosem ragadt le a piskótám, természetesen most de. Aztán még amíg sült, pont azon gondolkoztam, hogy nem kéne idegbetegnek lenni, hanem kitalálni valamit, ha mégis leragadna. Nem tudom, hogy bevonzottam, vagy csak béna voltam, de leragadt. A puding már kész volt, sima, hideg tejjel összekeverős puding volt, illetve már a málna és a szeder is elöl volt, hogy majd azt rakom rá.

Szóval először szépen fel akartam szedni a piskótát, nem ment, nagyon nem ment, aztán fogtam és széttéptem, ahogy csak tudtam, kb 1-2 centis darabokra. Betettem tálba, rá a pudingot, ezt összekevertem, rátettem a gyümölcsöt, és kész.

Kép sajna nem készült róla, de mindenkinek nagyon ízlett, legalábbis ezt mondták. :D
Viccet félretéve nekem is ízlett, a maradékból apukám is evett, aztán közölte, hogy nagyon finom volt csak kevés.

Szóval ez ilyen kis véletlen recept lett, de sikeres. :]

Kipróbáljátok? Mit szoktatok csinálni, ha nem úgy sikerül a süti, ahogy akarjátok?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Tenyleg jo volt, kb egeszet be birtam volna tolni... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aztán a sütitúladagolás miatt hánytál volna :DD

      Törlés
    2. Ezt most úgy írod mintha amúgy valami más miatt... :D Pedig nem. :D

      Törlés
    3. Pedig nem úgy szántam.. :D

      Törlés
  2. Hi dear!
    Love so much you're blog, is amazing!
    Follow u, my name in GFC is: sexy_paige_cucu.

    Hope u follow back :) :)

    A lot of kisses.
    http://zapatodetacon.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  3. Nyamiiiii :D Tuti fincsi volt :)

    VálaszTörlés
  4. Jól hangzik :) Én múltkor a minimuffint rontottam el úgy, hogy fél cs. sütőpor helyett egyet tettem a tésztába, ezért úgy kijött a formából és úgy összenőtt, hogy nem tudtam szépen kiszedni, ezért kiszedtem csúnyán és somlóit készítettem belőle :) (Kis vaníliapuding/csokikrém hozzá) nagyon fini lett az is :)

    VálaszTörlés
  5. Volt szerencsém belekóstolni.
    Hát, legszívesebben nem adtam volna a többieknek belőle Nagyon finom volt, és jól is esett. De akkor én lettem volna az est/csillámparty csillámbunkója :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csillámbunkó :DD
      Na, holnap reggelre álmodd meg, melyik kép publikus rólad :P

      Törlés