2012. augusztus 2., csütörtök

Catrice - Upper WILDside kollekció

Sziasztok!

Újabb Catrice trendkiadás várható, Upper WILDside névre hallgat, nálam ez most annyira nem bejövős.

Long-Lasting Cream Eyeshadow:
01 - Be Aztec!
02 - Urban Outrider
03 - The Place To Be : Prairie
Lip Gloss Stick:
01 - Wild, Wild West-side

02 - Red Rocks!
Sun Teint Bronzing Gel:

Ultimate Nail Lacquer:
01 - Be Aztec!
02 - Hunting Heritage
03 - Urban Outrider
04 - Wild, Wild West-side
05 - Red Rocks!
Suede Beauty Bag:

Talán a barna lakk érdekelne, de a többi nem igazán mozgatott meg.

Nektek hogy tetszik ez a trendkiadás?
Melyik termék érdekel Titeket legjobban?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát!

FORRÁS

13 megjegyzés:

  1. Engem a kék meg a barna lakk max, de majd meglátjuk, milyenek élőben. meg az a kis táska is, ha nem gagyi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A táska nekem rojtok nélkül tetszene :P

      Törlés
  2. A lakkok tetszenek, de a többi nem izgat.

    VálaszTörlés
  3. A lakkok nem rosszak főleg a barna és a narancsos tetszik. A táska nem lenne rossz ha nem lenne rajta az a csüngő izé. :S

    VálaszTörlés
  4. A kis táska aranyos, meg a lakkokból talán egy-kettő.. (sebaj, itt úgysincs catrice állvány :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért akarok én átruccanni Veszprémbe... egy darab catrice cuccot nem láttam még élőben.

      Törlés
    2. Azért ez nem gyenge :S
      Mondjuk itt meg pár hét csúszás van.. :S

      Törlés
  5. Szerintem ez a kollekció nem lett nagy cucc.
    A 01,03-as krémes szemhéjfesték érdekel +ez a kis táska.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szemhéjfestékek tényleg szépek, csak én valamiért nem nagyon vagyok jóban a krémes szemfestékekkel :(

      Törlés
  6. Nálam is a táska és a barna lakk a befutó :D De nem hiszem, hogy most költeni fogok ilyesmire, igyekszem kerülni a drogériákat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos van hasonló lakk még olcsóbban is :]

      Törlés