2012. augusztus 16., csütörtök

Catrice Hollywood Fabulous 40ties trendkiadás

Sziasztok!

Újabb Catrice kollekció, a 40-es évek jegyében, nekem eddig képek alapján igazán tetszik, és a csomagolása is szép szerintem.



A megjelenése 2012 szeptember-október.

- Absolute Eye Colour Quattro:
- C01 She's a Lady

- C02 Hollywood Boulevard

Multi Colour Blush:
- C01 Gone With The Wind

Ultimate Nail Lacquer:
- C01 Red Butler
- C02 Holly Rose Wood
- C03 Marlene’s Favourite
- C04 The Nude Scene
- C05 Doris’ Darling

Velvet Lip Colour:
- C01 Red Butler
- C02 Holly Rose Wood
- C03 Marlene’s Favourite
- C04 The Nude Scene

-High Gloss Lip Topcoat And Gloss
- Eyebrow Gel
- Eyebrow Lifter
Az első paletta, a 3. és 4. lakk és a 3. 4. rúzs is nagyon tetszik, de majd élőben dől el végül is minden, bár úgy az egész tetszik, de nem fogom azért az egész kollekciót felvásárolni. :]

Nektek hogy tetszenek? Mi a kedvencetek közülük? Mi az, amit mindenképp szeretnétek beszerezni?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. Az a baj ezekkel a képekkel, hogy sajnos élőben nem ilyenek általában. Például a lakkoknál fogalmam sincs milyen a színűk tényleg. Amúgy az első 4-es paletta tetszik, lehet be is szerzem. Meg hát a lakkokat megnézem, és a pirosító is érdekel. A lakkok közül egyébként most engem is a 3. és 4. foglalkoztat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha olyan lesz a színük, mint itt a monitoron, akkor szépek lesznek :P

      Törlés
  2. Nekem ez annyira semmilyen és jelentéktelen... :S Talán az átlátszó szájfény kéne, mert olyat már régóta akarok, de azt meg bárhol lehet kapni viszont ennek a tubusa bejön. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem tetszik hogy ilyen kicsit visszafogottabb. :]

      Törlés
  3. Nekem a Marlene's Favourite tetszik lakkban és rúzsban is. Kérdés mennyire fog ezekhez a képekhez hasonlítani élőben a színük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szépek is, remélem ilyenek lesznek. (vagy inkább hogy nem, haha :D )

      Törlés
  4. Nagyon az én színeim, remélem nálunk is kapható lesz!
    Az első paletta és az első négy körömlakk kellene :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy az utolsó lakk olyan kis kakukktojás szerintem :D
      Ha venni nem is veszek 1-1 kollekcióból, de szívesen elnézegetem őket, kipróbálom a tesztert, ha van.

      Törlés

  5. A két középső rúzsnak nagyon szép színe van, de az árufeltöltésük egyszerűen rémes, lutri és szerencse alapján lehet belőlük vásárolni.
    Szóval akinek a cégnél az üzletek feltöltése, áruval való ellátása lenne a feladata valamit nagyon rosszul szervez :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egészet rosszul szervezik, már rájöttem :D
      De úgy alapból mindennél igaz ez, amit leírtál.
      Én attól is kivagyok, hogy van amit csak Müllerben lehet kapni.. :S

      Törlés