2012. augusztus 18., szombat

Beszippantott az e-bay...


Sziasztok!

Azt hiszem, a cím magáért beszél, nem volt eddig paypalom meg e-bayre sem regisztráltam, mert éreztem, hogy "rossz" vége lenne...
De mivel egyre több jó, olcsó cuccot találtam, amik amúgy is tetszenek, volt amire már másfél-két éve vágytam, de olyan drágán volt az üzletekben meg vaterán, hogy már-már lemondtam róla, de megnyílt a bizsumenny előttem... :D

A másik, amiért nem akartam az egészet elkezdeni, mert azt hittem, hogy olyan nehéz, hogy a  21421. próbálkozás után feladom. De nem, elsőre sikerült minden, így tegnap meg is jutalmaztam magam, illetve vártam még ma, hogy eldöntsem a sok összeírt dolog körül, mi az amit még nagyon szeretnék.

És akkor most meg is mutatom ezeket Nektek.

De először egy kis visszatekintés, miket kértem eddig, hogy megrendeljék nekem.

EcoTools ecsetek:

 ITT és ITT írtam róluk.

Csikóhalas nyaklánc:
ITT már mutattam.

Fehér szilikon óra:
Ezt facebookon mutattam, és egy nap után össze is törtem, így várom az utánpótlást... :D

És a párducos gyűrű:

Ez ideért már, de még nincs nálam, nagyon kíváncsi vagyok már rá.

És akkor amiket most rendeltem, és nagyon nagyon várom, hogy ideérjenek... :]

- Egeres gyűrű:

Ebből az ezüst lesz az enyém.

- Leveles nyaklánc:

- Tengericsillagos gyűrű:

- Fekete  geometrikus nyaklánc:

Szóval egyelőre ennyi, de majd szépen lassan, de biztosan szeretnék még jó pár dolgot beszerezni (azért nem 100ezres dolgokra gondoljunk, az utolsó négy dolog összesen került 1400-1500 Ft-ba, ennyi szerintem teljesen jó értük).

Az előző kívánságlistában ezt írtam is, hogy szeretnék néhány ékszert, apróságot rendelni, és mivel eltelt két hónap, és van amit beszereztem, van amit nem, mert még ráér, és van amit nem tartok létfontosságnak vagy éppen mással helyettesítettem már, arra gondoltam, hogy valamikor frissítem is a kis kívánságlistám. :]

Ti szoktatok e-bayről vásárolni? Ha nem, fogtok? Ha igen, milyen tapasztalataitok vannak eddig? Nekem idáig ezerszer szimpatikusabb és egyszerűbb, mint pl a vatera, és nem utolsó szempont, hogy csomó terméknél ingyenes a postázás, tehát az itthoni postázás árából már meg van 1-1 termék.

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

10 megjegyzés:

  1. Én két gyűrűt várok már nagyon, de nagyon, egy hónapja is van már, hogy megrendeltem... de úton kéne lennie több másiknak is, meg ecsetkészlet is úton van, körömdíszítéshez ecset, fényképező állvány. ^^

    VálaszTörlés
  2. Hja, gyébként, szerintem ez az ebay fellángolás is valahogy úgy megy, hogy az elején nagyon mohó az ember, hogy húúú. 300ért ez meg az, tök jó... megrendeled, megjön, aztán végülis rájössz, hogy az a 300 ftos cucc nem is ér sokkal többet, legalábbis nekem volt már pár csalódásom, aztán ha ez a kezdeti fellángolás elmúlt, akkor jön a tudatos, értelmes vásárlás, amikor tényleg azt veszed meg, ami kell :)
    legalábbis nálam így működött :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan, én ennél többet egyszerre nem akartam, meg nem is mertem igazából rendelgetni, de ezekre ennyit nem sajnáltam :]
      Meg tényleg olyanok, amikre régóta fájt a fogam már, de nem jutottam hozzá :D

      Törlés
  3. Én is szeretnék pár dolgot. :D De még nem rendeltem. Csak most nem rég kaptam bankkártyát. még nincs Paypalom se. :D meg az az igazság, hogy míg itthon vagyok, nem is tudok, mindig titokban kell magamnak mindent vegyek, mert hanem cirkusz van itthon. Itthon mindenért cirkusz van. :/ Ezért is várom, hogy végre elkerüljek. Remélem, ha végre felkerülök a nagyvárosba, lesz módom ezt-azt rendelni. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nálunk azért ha postai úton jön valami, akkor maximum a hivatalos levél, ami elsőbbségivel jön, azt bontják meg, de mostanában mást nem. (Persze voltak nálunk is kiakadások még gimis koromig mindenért)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Remélem hamar ideér, mert arra meg a tengericsillagosra kattantam rá már nagyon rég:P

      Törlés
  5. Én is úgy szeretem az ebayt XD az összes pénzem el tudnám cseszni az tuti :D de mivel nagy spóroláson vagyok, így nem szabad felmennem :( .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ma kaptam meg a párducos gyűrűt.... A minta nem olyan mint kell, el volt deformálódva, és még ki is esett a "kő" (a párducmintás valami maga... :D)
      Mindent elnéztem volna, ha olyan a minta, mint amit rendeltünk... :S

      Törlés
  6. Én is mással (Beauty, style and everything á la Nórival) rendeltettem eddig a dolgokat, de úgy érzem veszélyes lenne, ha beregisztrálnék rendesen! :D

    VálaszTörlés