2012. augusztus 31., péntek

Augusztusi összefoglaló

Sziasztok!

Hát, ez a hónap is eltelt. Sajnos túl gyorsan, legalábbis részemről. Sosem voltam oda a nyárért, a melegért, a strandért, általában otthon szenvedtem végig a nagy melegeket, tessék megkövezni, de én egyszerűen szó szerint rosszul vagyok 30 fok fölött.

Az idei nyáron viszont már nem ez volt a helyzet, augusztus közepéig ugye még dolgoztam, de mint azt tudjátok, bezárt a szépségszalon, ahol dolgoztam, onnantól pedig itthon voltam leginkább a fent említett dolgok miatt.
Viszont nem csak emiatt mondanám, hogy az augusztus volt a legjobb a nyárban, hanem mert a hónapból kétszer egy hetet a párommal tölthettem kettecskén, amit elmondhatatlanul élveztem és szerettem. :] Nekem ez olyan volt, mint másoknak a nyaralás, nem szeretek utazgatni, inkább elvagyok itthon, teszek veszek, főzőcskézek, stb.

Már azt is tudjátok, hogy hétfőtől van új munkahelyem (illetve mondhatnám úgy is, hogy új hely, ahol dolgozhatok..), azt meg gondolom mondanom sem kell, hogy mocskosmód izgulok. Nem kell mondani, hogy ne tegyem, mert úgyis fogok, ilyen vagyok, ha nem izgulnék, nem is lenne rendben valami. Amikor ezt olvassátok, valószínűleg én pont pakolászom ki a kis cumómat a fodrászatban, szóval gondoljatok majd rám. :]

Ezen kívül 2 baráti összejövetellel is megpróbálkoztunk itthon, amikor a szülők távol voltak, az első mondhatni kudarcba fulladt, mert először öten, aztán négyen voltunk, ami nem baj, de mindenki utolsó nap közölte, hogy bocs mégsem. Így a második alkalommal, amikor anyumék nyaralni mentek, akkor is bepróbálkoztunk a dologgal, szerencsére ez már jól sült el, szinte mindenki el tudott jönni, ha csak kis időre is, de együtt lehettünk. :]

És akkor ennyit a személyes dolgokról, bár ezt szoktam a végére hagyni, most így volt kedvem írni. A képeket a végére hagyom azért, akinek csak ahhoz van kedve, ne zavarja meg a szöveg.. :D


Amiket sikerült megvalósítani azokból, amiket a júliusi összefoglalásban írtam, hogy augusztusra terveztem:

- Az Oh So Special és az Undressed palettával is csináltam - magamhoz mérvén - erősebb sminket is, amiket úgy láttam, Nektek is tetszett.
- A beszélgetős témák is elő-előbukkantak.
- Tesztek voltak jócskán, ami remélem Titeket nem zavar, mert én egyébként szeretem így kivesézgetni a termékeket.
- Recept is volt, bár nem valami sok, csakúgy mint DIY.
- Valamint az elhasználtam bejegyzés is megvolt, és továbbra is folytatni szeretném.

Nem sikerült viszont még mindig normális, vállalható matrózos körmöket csinálnom, ezt a témát kicsit pihentetem is.

Mit szeretnék augusztusban:
- Az essence sötétkék szemhéjpúder (Biától) és sötétkék lakk (Verustól) még szintén nem szerepel a blogon. Ezekről mindenképp szeretnék majd írni.
- Szeretnék még több sminket készíteni, ha más nem, hát itthon gyakorlás során készültet, bár remélem az egyszerűbbeket sem unjátok nagyon.
- Még csomó dologról szeretnék ezeken kívül tesztet írni, de akár véleménynek is mondhatnám, pl:
* essence You Rock szemhéjalapozó
* Cien körömlakklemosó
* essence ezüst nyomdázós lakk
* essence nyomda, a régebbi nyomdázóm
* a nem rég vásárolt körömlakkreszelő és körömpolírozó
* Max Factor szemhéjpúderek
* Alterra mandulás sampon
meg még ami jön útközben. :]
- A tárolós bejegyzést is szeretném már elkészíteni, de a lakkokkal még nem jutottam nagyon megoldásra, szóval akkor vagy a lakkok nélkül lesz, vagy esetleg megcsinálom, és ha kitaláltam valamit a lakkoknak, azt is megmutatom majd Nektek. Erre várom a javaslataitokat.
- Szeretnék még mindig hajas, receptes és DIY témákat is, ez majd leginkább az időmtől függ, meg az alapanyagoktól.

Ha valakinek még lenne extra kérése, az most szóljon vagy örökre hallgasson, és legjobb tudásom szerint próbálom majd teljesíteni.

És akkor jöjjenek a képek, meg hozzá még némi szöveg. ;]

augusztus 2.:
Párduc

Tortilla

3.:
<3

4.:
Anyuék hozták a nyaralásról


Hősök


5.:
Nail Club
7.:
Megjött az órám e-bayről
8.:
Volt óra, nincs óra... :S
17.:
Új parfüm

18.:
Bubus kedves hangulatban volt :D
20.:
Első e-bay csalódás
Legalább egyedi lett...
22.:
Házi hambi <3
24.:
Majdnem jókor elkapott pillanat.. :]
27.:
Florytól :]

Max Factor
29.:
Verus küldött nekem gyűrűt, köszi posta.
Deszép

Deszép volt. 2. e-bay baleset. (pénzt visszakaptam)
30.:
Pakoló...
Nos, ennyi lett volna az augusztus számomra, az utolsó három hét maradhatna részemről még pár hétig, de hát mit lehet tenni.

Nektek milyen volt az augusztus? Mi volt a kedvenc élményetek? Voltatok valamerre nyaralni? Ha igen, merre? 

Köszönöm a figyelmet!
Mindenkinek kellemes, kicsit hűvösebb, sikerekben gazdag szeptembert kívánok, aki visszaül az iskolapadba, annak kitartás, aki meg dolgozik, annak jó munkát! :]

8 megjegyzés:

  1. ezek az e-bayes balesetek.. O.o
    nagyon aranyos Babus, aki írta.. :)
    és cukik vagytok együtt. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként meglepődtem, hogy visszautalták a pénzem, vateránál ahhoz voltam szokva hogy szarakodnak, és akkor sincs igaza a vevőnek, amikor de... :S Szóval legalább rendesek. :]
      Bubus a 8,5 éves unokahúgom, mielőtt nyaralni mentek, ezt adta nekem, egész meghatódtam :](annyira, hogy még a helyesírási hibái miatt sem szóltam :D)
      És köszönöm, köszönjük :$ :]

      Törlés
  2. sikerült megbütykölni a gyűrűt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Majd mindjárt kislányom".. :D
      Hát, remélem nem annyira mindjárt, mint azt a képet, amire 5 évet (!) vártam, hogy apum csináljon neki a falba csavart... :D

      Törlés
  3. szegény gyűrű:O

    és azok a kaják meg somersby! :D

    hol lesz az uj helyed amugy?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kajákat barátom csinálta leginkább, hát, tud valamit! :]
      A meki alatt, a brusznyai úton a Gabi hajfogadó. (Ahogy mennénk be a Kuti nyomtatványba, az előtt eggyel)

      Törlés
  4. Mi az, hogy "Majdnem jókor elkapott pillanat.. :]"? Sötétben nehéz volt ám fényképezni :D

    Szeretem a hó végi összefoglalóidat, mindig meglepődök, hogy jé, ez még ebben a hónapban volt? :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, pont a csók előtti pillanat :D (csak épp röhögősen :D)
      Én is mikor írom, az egyik, hogy jó ég, milyen hamar elment az idő, aztán meg jó ég, ez most volt még csak? :O :D

      Törlés