2012. augusztus 9., csütörtök

Aden mini 28. - zöld köröm

Sziasztok!

A múlt héten vett Aden mini lakkok közül a kéket már láthattátok a Nail Club-os bejegyzésben, most a másikat is megmutatom Nektek.

A száma 28-as, de neten így nem találom, szóval gondolom régi szám, vagy nem tudom.

A lakkot két rétegben kentem fel (+ alaplakk + fedőlakk), de kicsit még így is átült alatt a körmöm, de nem akartam még egy 3. réteget is rákenni.

Természetes fényben:


Vakuval:


Sajnos az igazi színét ennek sem sikerült elkapnom, de végül is, az első képen hasonlít legjobban önmagára, de néha olyannak látom, mint a 2. képen, erősebb fénynél pedig egész neonosnak, de szerencsére ez a ritkább.

Nem szeretném, ha majmolásnak tűnne, eddig is használtam Aden lakkokat, nem is egyet, a Lakk összefoglalós bejegyzésben is láthattatok már párat, tehát nem azért írok róluk, mert mások kaptak tesztelésre. Ezt csak a félreértések elkerülése végett írtam le.

És akkor... Ami engem bosszant, hogy Veszprémben a mini lakkok 280 Ft-ba kerülnek, 6 ml-t kapunk ezért. Viszont neten 220-250 Ft között szokott mozogni, nem sok az a 30 Ft, de de. Mert sok kicsi sokra megy, és ilyenkor bosszantó, hogy egy helyet tudok csak, ahol hozzájuthatok. De ezen kívül visszatért a lelkesedésem az Aden lakkok iránt, illetve több kozmetikumuk is érdekelne, de amik leginkább, azokat meg eddig nem láttam még Veszprémben, szóval nehéz ügy lesz... :D

Hogy tetszik Nektek ez a lakk? Szeretitek a zöld lakkokat? Ésaz Aden lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát!

4 megjegyzés:

  1. Tök jó színe van a lakknak! :) Nekem még nincs Aden lakkom...de ami késik nem múlik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szerintem mindenképp érdemes őket kipróbálni, sok szép színük van.

      Törlés
  2. Nekem ez a szín nem tetszik :( . Még sajna nincs Aden lakkom :(,de remélem, hogy hamarosan lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben egyébként full más, még az első kép hasonlít leginkább, de egyáltalán nem ez a fűzöld, hanem olyan meleg zöld, de sajna nem találtam róla képet neten :(

      Törlés