2012. augusztus 17., péntek

A mai nap

Sziasztok!

Aki olvas, az tudhatja, hogy már egy ideje érintgetett lágy szelével a változás, de elvoltam a kis seggemen, mert "ráértem" még kattogni, aztán orkánerővel söpört az életembe a kicsike.
Változás, kellett, tudtam hogy kell, éreztem, hogy muszáj, és hogy az én érdekem (is) a dolog, és mégis vadul, ostobán kapálóztam ellene, kétségbeestem.
Aztán eltelt egy hét, kicsit leülepedett a dolog, aztán jöttek az újabb kérdések, hogy mi lesz velem? Hova kerülök? Ugye dolgozhatok a szakmámban? És akkor a megélhetés még szóba sem jött (jöhetett).

Tudtam már pár napja, hogy ma megyünk el megnézni két szalont, az egyik egy városközponti hely lett volna, kecsegtető ajánlattal, vállalkozóként, kevesebb bérleti díjjal, mint eddig, szimpatikus környezetben. A másik pedig egy kijjebb levő, olyan helyen, ami ismeretlen számomra, és máris kezdődött a parázás, hogy ÚRISTEN, annyit buszozni?? Minden nap??? De ott elvileg lett volna fix fizetésem, legalábbis ez a hír járta.

Aztán eljött a mai nap, reggel persze nehezemre esett a korán kelés, aztán kb. gyomorgörccsel ültem autóba, és hiába nyugtatgatott mindenki, hogy hát te szoktad mondani, hogy mindennek oka van, és azt hozza a sors, ami KELL (nem amit én akarok, hanem amire valóban szükségem van!). Ezt egészen ma reggelig hiába tudtam, nagyobb volt az izgalom.

Elmentünk az első helyre. A tulaj kedves, a hely szép, szimpatikus, de harapni lehetett a levegőben a feszültséget, kényelmetlenül (mű)mosolyogtam kislányos zavaromban, amikor az egyik ott dolgozó a tulajjal (!) elkezdett fennhangon beszélni, hogy így is alig férnek el, és akkor mi lesz ha még én is odamegyek. Aztán a többi nő is károgó varjúként kezdett el minden szót csipkedni... Aztán ez ment úgy 10 percig, mire végre kiszabadultunk, és beszéltünk a tulajjal, aki közölte a kedvező feltételeket, meg azt, hogy hát néha van, hogy rossz műszakba jönnek dolgozni, meg hogy néha egyik, néha másik pultnál lennék,és minden második pénteken nem tudnék bemenni, mert valaki csak arra az egy napra jár be, de néha nem, de néha meg mégis, ésatöbbi ésatöbbi. Persze végighallgattam, de a kezdeti magabiztosságom, hogy én ott szeretnék dolgozni, jelentősen alábbhagyott. (ezt ott neki nyilván nem mutattam) Tehát abban egyeztünk meg, hogy visszaszólok neki telefonon, hogy mit döntöttem.

És itt jött a második gondolkodás, hogy de akkor már csak a másik hely maradt, és már jobban el akartam menni oda is, mint előtte. Addig volt még fél óránk, amit én gyűlölök... Várakozni. V Á R A K O Z N I . Nagyon nagyon nagyon utálom, amikor számomra fontos dolog (mármint pl. vizsga vagy ilyen dolog, mint ez) van, és még egy kicsit várni kell. Na mindegy, legalább a fél órát nem egyedül töltöttem el, hanem apu is velem volt, Ő vitt be ugyanis, nem azért mert nincs lábam, hanem mert jobban szeretem, ha ilyen dolgokban velem van, ugyanis általában jó emberismerő, és előbb kiszúrja az átszúrást, mint én, illetve nem mindig minden körülmények között őszinte (nem úgy mint én..).
Szóval volt fél óránk, elmentünk a postára, kaptam sorsjegyet, és nyertem is vele 500 Ft-ot. :]
Aztán bementünk még a Rossmannba 1-2 dologért, a tisztasági dolgokon kívül egy ajakceruza jött velem,mert már régóta szemezek vele, 3 vagy 4 alkalommal be is tettem a kosaramba, aztán mégis visszavittem... Aztán a maradék kis időt elütöttük az előző hely műkörmösével, és Ő mondta, hogy van a belvárosban egy hölgy még, aki keres maga mellé valakit. Hát, nem sok reménnyel, de "ha már itt vagyunk" alapon bementünk.
Nem akarom elkiabálni, de elsőre nagyon szimpatikus a hölgy. Heti 3 nap (hétfő, szerda, péntek) reggel 9-től délután 5-ig lennék fixen, ha kell lehet előbb menni, később jönni, szombaton bemenni, ha van vendég, meg úgy kb. minden szimpatikusabb volt, mint az előző helyen. Leginkább az, hogy nem 10 nő lesz körülöttem, azt már megtanultam, sok nő kis helyen=MADNESS... Megköszöntük az informálást, aztán nagy levegővételek közepette (mármint én izgultam leginkább, nem apum. :D) elindultunk a maradék egy helyre.

Olyan helyen van, hogy ha 3 sarokkal lejjebb kiraknak, sírva lefekszem meghalni, mert útmemóriám annyi se, mint az aranyhalé, hahah... Viccet félretéve, nekem eléggé kieső hely, sosem jártam arra, és rossz érzésem is volt alapból meg minden ami nem kell... Odamentünk, sehol senki, minden ajtón próbálkoztunk, végül a családi ház részében leltünk segítségre, ahol közölték, hogy hát nem is keresnek sem alkalmazottat, sem semmit.

És itt villant fel a kis körte, hogy bementünk két hely miatt, az egyik bár jól hangzott végig, a hangulat és a társaság, illetve a kételkedés, hogy most akkor hol, kivel, melyik műszakban, melyik asztalnál pakolhatom ki a kis cuccom, ha egyáltalán megtehetem, fejbe csapott, hogy NA ERRE NINCS SZÜKSÉGEM, köszi!
A másik, amit addig is tudtam, kiderült, hogy nem is keresnek embert, tehát kilőve. És hogy ott és akkor, amikor és ahol voltam, egy kellemesebb hely, szimpatikus(abb) emberrel, jobb helyen... Azt beszéltük meg, hogy alszom még rá egy párat, de ha bevillan az agyamba, hogy EZAZ, akkor azonnal hívom azt, akihez szeretnék menni. Aludni sem kellett rá, mert már kora délután megszületett a döntés, hogy oda szeretnék menni, ami először képben sem volt.

Azt nem mondom, hogy egyáltalán nem izgulok, szeptemberben kezdek, addig még lesz pár kör a papírok miatt, de azóta valahogy lenyugodott a kis lelkem. Nem vagyok én Lenke néni, hogy meg akarjak halni pár hét munkanélküliség miatt, sőt, kellett is ez most a kis lelkemnek, hanem maga a tudat, hogy nem csak "valahogy majd lesz", hanem valahogy majd lesz, de egy olyan helyen, ami eddig tetszik, és annak reményében, hogy jobb helyem lesz, mint volt.

És hogy mért írtam le mindezt?? Hogy majd a következő ilyen parázásomnál röhögve elolvashassam, és megnyugodjak, hogy úgyis azt sodorja elénk az élet, amire esetleg nem is gondolnánk, pedig a szemünk előtt van, csak észre kell venni.

Szóval még van egy kis pihim, addig is próbálom a sminkes kéréseket teljesíteni, illetve aki akar még valamit esetleg kérni, az most megteheti, és próbálom azokat is megcsinálni, utána pedig újult erővel dolgozom, és remélem majd pozitív élmények fognak ott érni, és szeretni fogok bejárni. :]

Annak aki az egészet végigolvasta, hatalmas puszi a pofijára. :]
Jó éjszakát!

44 megjegyzés:

  1. Köszönöm a puszit a pofimra :)
    Mondtam én neked tegnap, hogy nyugi, lesz majd valahogy :)
    Az pedig külön jó, hogy (eddig úgy tűnik) örömmel mész majd dolgozni, és nem gyomorgörccsel.
    Fel a fejjel, és élvezd a rögtönzött szabadságot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ;]
      Persze, de "az más", tudod :D
      Egyébként én bediliztem volna, ha mondjuk bemegyek és nem tudok dolgozni meg mindig más helyen :S

      Törlés
  2. hú, még a cuppanást is hallottam, akkora volt az a puszi:D remélem, jó lesz ez a hely és szeretni fogod! nagyon rossz úgy dolgozni, hogy nem érzed magad annyira jól abban a környezetben. szóval sok sikert és hajrá! madness... ezen becsináltam.:D a tanulság pedig nekem is jót tett, mindennek oka van, még ha épp akkor nem is látjuk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. helyes :]
      Köszönöm szépen, remélem így is lesz, hát de tényleg, nincs rosszabb mint 5nél több nő egy kis helyen egy időben.. :D
      és örülök, ha tanulságos volt, mindenből lehet tanulni, ha akar az ember, bár én mindig ilyen paragép vagyok, túráztatom magamat, aztán meg meg akarok halni az idegtől, de én ettől érzem, hogy még rendben vagyok, ha izgulok és érdekel mi lesz :P (jó, ez a fodrászvizsgán nem volt vicces, kicsit nehezebb volt úgy, hogy mindenem remegett... :D)

      Törlés
    2. akkor a modelled is izgulhatott azon a vizsgán:D

      Törlés
    3. Szerencsére az első csak poénkodott, hogy max nullással levágjuk, még úgysem volt kopasz, utána meg már ment minden :D

      Törlés
  3. Jelentem, én is végigolvastam :-)
    Sokszor előfordult velem is, hogy agyonparáztam valami miatt, pedig olyan szépen és egyszerűen elrendeződtek a dolgok!
    Remélem jó kis helyed lesz szeptembertől! (merre egyébként?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, néha nem lehet uralkodni, bár általában próbálom leplezni- több-kevesebb sikerrel... :D
      A meki alatt nem sokkal, ami ott van utcafronton :]

      Törlés
  4. Amikor írtad, hogy mi történt veled, komolyan izgultam érted :)
    Örülök, hogy így alakult, sok sikert kívánok,és kitartást! :)
    Minden okkal történik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy köszönöm szépen :]

      Törlés
  5. Nagyon örülök neki, hogy ilyen jól alakultak a dolgok! :)

    VálaszTörlés
  6. na látod. a napod gyomorgörccsel indult és a nap végére gazdagabb lettél 500 Ft-tal, egy szemceckával és jó kis munkahellyel. Ezekre koncentrálj, a többivel ne foglalkozz. ;) ha azok a nők bunkók voltak a sors majd visszaadja és lehet, hogy ők fognak munkanélküliek lenni..
    kívánok neked sok-sok vendéget és azt, hogy jó barátnők legyetek az új kolleganővel! :)

    VálaszTörlés
  7. Én is köszi a puszit, és hidd el, hogy jól döntöttél, tuti jó kis helyed lesz ott, és egyre tutibb, hogy egyszer meglátogatlak, hogy vágj nekem valami szupit és dumcsizzunk :). (szerencsére ingyen buszozom)
    Legyen jobb az új helyed, én drukkolok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen :P
      Hát, várlak szeretettel ;]
      De hogyhogy ingyen buszozol? :O

      Törlés
    2. Apuci Volános és elvileg, amíg nappalin tanulok, addig jár a szabadjegy, de persze minden évben vannak pletykák, de idén még kaptunk :)

      Törlés
    3. Én kérek elnézést. :D Jól van nem tehetek róla :D

      Törlés
  8. De jó, szorítok az új helyhez, és köszi, hogy leírtad, mert én is nagy paragép tudok lenni, majd olyankor a Te esetedre gondolok. Sminkes kérés meg mondjuk legyen egy kifejezetten erős, füstös smink az Oh So Special palettával, közös kedvencünkkel. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi aranyos vagy :]
      A sminken meg rajta leszek, bár sosem csináltam még olyan "igazi" füstös sminket, szóval a végeredmény minősége nem garantált, hogy jó lesz :S :$

      Törlés
  9. Ne a "sorsnak" és egyéb tőled független kitalált dolognak tudd be, hanem SAJÁT MAGAD érdeme, legyél rá büszke hogy tettél érte és elérted. Az ember azt kutatja folyamatosan, amire szüksége van, szóval ez mindig a mi érdemünk ha ebből összejön valami. :) Ez így szokott lenni, hogy vannak rossz és jó dolgok, mindenből kijut, de ilyenkor a rossz után a jót hajlamosak vagyunk "ajándéknak" tekinteni, pedig nem az, ezt TE hoztad össze. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én hiszek abban, hogy a sorsnak is köze van a dologhoz, de tenni is kell érte, bár most konkrétan ezért nem tettem semmi megerőltetőt, csak átsétáltam az út túloldalára :]

      Törlés
    2. Én nem hiszek ilyenekben, hogy van valami ami 7 milliárd ember kis dolgaiért felelős. :D Mindenki a saját "sorsának" a kovácsa. :D Persze vannak véletlenek, jók is rosszak is, de az sem azért történik, mert valami "izé" úgy akarja. De persze ezt meg lehet lovagolni és profitálni belőle, ez nem ajándék. :D Milliárd ember élete összefügg ilyen kis szálakon, és ezek találkoznak akaratlanul is mert sokan vagyunk, ezek az úgynevezett véletlenek, ami az esetedben ugyebár nem is annyira véletlen vagy sorsszerű, mert ha 10 üzletet végignézel, egy csak akad ahol épp üresedés van és nincsenek az egekben az árak.

      Törlés
    3. De attól szerintem én még hihetek benne, hogy BIZONYOS szinten mindenkinek meg van írva, és azon belül, ha akarja, akkor tudja irányítani, én meg a véletlenekben nem hiszek, mert mindennek oka van szerintem, de nem is ez volt a lényeg, hanem hogy a dolgok megoldódnak, mert úgy hozza az élet szerintem, HA az ember is tesz érte valamit. Akár beadja az önéletrajzot, vagy elmegy állásinterjúra, vagy beiratkozik egyetemre.

      Törlés
    4. De hol van megírva, ki írja meg? :D Igen, azért oldódik meg mert tesz érte, nem mert más valami úgy akarja. A véletleneknek is van "oka", csak tőlünk függetlenebb kicsit. Mert pl annak hogy megüresedik egy fodrász szék, annak az az oka hogy pl elmegy szülni aki ott volt, te meg betértél oda próba szerencse alapon, és ez volt a "mázlid". Tehát nyilván van oka mindennek, de ez egyáltalán nem misztikus természetfeletti dolog szerintem, csak az emberi cselekvések hálója, amik kihatnak egymásra. Nem mondtam azt hogy ne higgy benne, csak szerintem jobb az ha 100%-ban magadnak tudod be a sikert meg a matematikai szerencsének. :D

      Törlés
    5. De attól, hogy Te úgy látod, én nem láthatom máshogy? Évek óta meddő ez a téma kettőnk között, én nem akarom Rád tukmálni, szóval légyszi Te se akard rám, elmondtam a véleményem, te is a tiéd, felesleges győzködni egymást ilyenekről, nem azt mondtam hogy egy rózsaszín póni fogta a kezem és bevezetett a szalonba, hanem hogy úgy alakult, hogy olyan helyre keveredtem, ami nem is volt tervben, és ezt hozta a sors, vagy akár mondhatnám úgy, ha Neked jobban tetszik, hogy "ezt dobta a gép".

      Törlés
    6. Tököm se győzködött... de kicsit akkor hasonlo ez a szitu mint amin tegnap kiakadtal... de ok nem irok tobb velemenyt nehogy meggyozzelek akaratom ellenere.

      Reszemrol nem vita volt, hanem velemenycsere....

      Törlés
    7. Szerintem abszolút nem olyan volt, mint amiről tegnap beszélgettünk, főleg hogy ezt már párszor megbeszéltük, hogy én így látom, Te úgy, és mondtam, hogy oké, én felfogtam, elfogadtam ezt, de ettől nem fogom máshogy látni. Ezen nem kell megsértődni meg nem kell azt mondani hogy nem írod le a véleményed, mert Te kérdezted, hogy mért, ki írja meg meg hol van.

      Törlés
    8. Az egy masik tema volt amit megbeszeltunk, abba bele se mennek mar... nem is tudom ki vette puszta sertesnek es tukmalasnak...

      "nem mondtam hogy ne higgy benne, csak szerintem..." nem tudom ebbol hogy jott le az h lasd maskepp... egy helyen irtam h ne ennek tudd be szerintem, az se tukmalas volt pusztan jo kivansag, leirtam h miert...

      Törlés
    9. Amúgy igazad van, írhattam volna ennyit, hogy szerintem hülyeség az előre megírt sors, erre te meg válaszolsz, hogy szerinted nem és ennyi. De én szeretem kifejteni az álláspontom egy véleményemről, és szeretem meghallgatni a másikat miért gondolja úgy ahogy, és nem csak egy mondatban kinyilatkoztatgatni... Ha ez tukmálás akkor elnézést...

      Törlés
    10. De ez az, hogy szerintem meg bizonyos szinten sodor arra az élet, amerre kell, ezt elmondtam, Te meg hogy szerinted nem, és épp ezért érzem feleslegesnek 60× ugyanazt leírni, mert ehhez mást nem tudok hozzáfűzni, csak amiket eddig is.
      És egy szóval nem mondtam, hogy rosszat kívánnál. És nem arra az egy mondatra értettem, hanem konkrétan erre: "De hol van megírva, ki írja meg? :D Igen, azért oldódik meg mert tesz érte, nem mert más valami úgy akarja."

      Erre mondtam, hogy Te úgy látod, én máshogy és ennyi, nekem ezzel semmi bajom, felfogtam, elfogadtam, ennyi.

      Törlés
    11. Nem kell 60x leírni, én egyszer fejtettem ki 2 dologról a véleményem, te jöttél egyből azzal hogy hagyjam már abba ne tukmáljak... Nem tehetek arról hogy nem 1 sorban tudom elmagyarázni a véleményem...

      Én sem mondtam hogy azt mondtad hogy rosszat kívánnék eleve nem is azért írtam ezt a sort, de akkor te se állítsd azt hogy én tukmálom, mikor csak KIFEJTEM.

      Feltettem egy kérdést, gondoltam ha van róla véleményed mert ezt gondolod akkor ki is tudod fejteni hogy szerinted ki írja meg és nem csak annyi a válasz hogy "mert én így gondolom és csak". De akkor legközelebb nem kérdezek, nem megyek bele véleménycserébe.

      Én meg nem így működök hogy én így látom, te meg úgy, én szeretem megtudni ki miért gondolja úgy és én elmagyarázni hogy én miért úgy ahogy.

      Törlés
    12. De ne haragudj már basszus, kb 8 éve ismersz, tisztában vagy ezekkel a dolgokkal, hogy mit hogy látok. Nem azt mondtam hogy a jóisten így írja meg a dolgokat, hanem hogy én úgy gondolom, hogy eleve el vannak döntve bizonyos dolgok, DE tenni is kell azért, hogy beteljesüljenek, vagy éppen ne. Szerintem eddig is tudtad nagyon jól, ahogy én is hogy Te mit hogyan látsz.
      Jó, nem tukmáltál, ne haragudj, akkor nyilván én voltam aki félreértette, ezer bocsánat.

      Törlés
    13. Pff, ok. Akkor mivel ismerjük egymást, nem is kell beszélgetni dolgokról, mert úgyis tudjuk mi van.

      Mellesleg nem, nem vagyok tisztában azzal hogy valaki miért gondolja azt hogy minden el van döntve valami által, de akkor valóban én vagyok a hülye hogy azt gondolom valaki el is bírja érthetően magyarázni hogy ez szerinte hogy működik, azon túl hogy "mert csak".

      Törlés
    14. Direkt írtam is amúgy hogy istent már meg sem említem, hogy abba a témába már bele sem megyek. Csupán ennyire lettem volna kíváncsi hogy ha nem isten, akkor mi, és hogy ezt mire alapoztad mert valamire biztos ha így gondolod. De már nem vagyok rá kíváncsi.

      Törlés
    15. De ezen nem kell püffögni, nem kell kiforgatni a szavaimat, mert nem mondtam azt hogy nem kell beszélgetnünk, egy szóval sem, sehol.
      És már nem egyszer mondtam, hogy hívjuk sorsnak vagy univerzumnak vagy bárminek, valami csak összetartja ezt a rohadt világot. És nem, le sem hülyéztelek.

      Törlés
    16. Én hülyéztem le magam, mert azt hittem hogy valaki válaszol a kérdésemre, legalább egy olyan akit ismerek...

      Nem a nevére voltam kíváncsi, felőlem lehet Kovács Alajos is, hanem a működésére, az elveire, hogy szerinted pl mi alapján öl meg ártatlanokat, mi alapján jutalmaz utolsó pondrókat, vagy miért kell valaki jónak szétszenvednie magát hogy pl találjon egy jó állást jelen esetben, ha tényleg meg van írva ez az egész legalább az alapjaiban.

      Törlés
    17. Ennyi erővel azt is kérdezheted, hogy ha az ember a legnagyobb hatalom, miért így van a világ ahogyan van, miért vannak szegények és gazdagok, gyilkosok és áldozatok, kicsi és nagy emberek, és erre sem tudok válaszolni, ez épült fel bennem, ettől könnyebben elviselem a szart és jobban megbecsülöm a jót(amiért emellett tenni is kell), és több erőt ad a mindennapokhoz, egy kapaszkodó, hogy ne adjam fel.

      Törlés
    18. Ezek a dolgok az ember termeszetebol fakadoan alakultak ki igy, egy embertarsadalomtol nem is varok el olyat hogy igazsagos legyen, mert 7milliard ember egymassal soha nem lesz az. De ha tenyleg letezne egy "ero" ami ezt iranyithatna, az szimplan bassza meg h idaig vitte... hogy pl artatlanok haltak ki. ezert nem hiszek ilyen emberi tulajdonsagokkal rendelkezo erokben, mert porszemek vagyunk itt, de ezt mar csak tenyleg zarojelben jegyzem meg, nem feszkobol.

      Törlés
    19. Pont a porszemség miatt hiszek ebben, mert valami miatt mégiscsak megszülettek ezek az emberi tulajdonságok is és valami hajtja az egész szerkezetet, és elhiszem hogy van akinek ez csak biosz meg tudomány, számomra nem csak az. Ettől nem érzem magam sem kevesebbnek sem butábbnak bármelyik embernél, mert ez a véleményem, de nem igazán idevalónak tartottam a témát.

      Törlés
  10. Anno én is fodrász akartam lenni egy rövid ideig, de azt mondták, a lúdtalpam miatt nem ajánlott... de végül nem is bánom, bár azt igen, hogy nem egy kézzel foghatóbb szakmát választottam magamnak.
    Nehéz ez az egész, az tuti, de nem lesz ott gond. :) Sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kiskoromban nagyon akartam, aztán nagyon nem, és végül mégis.. :D
      Mondjuk amilyen kis "satnya" vagyok azt hittem, nem fogom bírni az állást, meg a mozgást, de pár nap után teljesen megszoktam, inkább az idegrendszeremnek sok néha az értetlenkedés. :D
      Köszönöm és én meg drukkolok nagyon Neked, hogy összejöjjön! ;]

      Törlés