2012. augusztus 3., péntek

2012 szeptemberi essence újdonságok

Sziasztok!

Jó pár újdonsággal rukkol elő az essence ősszel, ezeket mutatom most meg Nektek:




































Van néhány ígéretes darab szerintem, a világítós lakkra mindenképp lecsapok, ha lesz nálunk is, illetve ezek a colour and change lakkok is érdekelnek, meg a két szemceruza sem rossz. ja és a lehúzható alaplakknak is örülök, mert azért egyszer majd valamikor szeretném kipróbálni.

Bár őszintén szólva, lehet, hogy a szokásos kivárásos módszert fogom alkalmazni. Nektek hogy tetszenek?
Mit vártok leginkább/legkevésbé?

Köszönöm a figyelmet, szép napot Mindenkinek!

18 megjegyzés:

  1. hát nekem nagyon tetszik az egész kollekcióválltás. ♥
    a lakkok gyönyörűek, a világítós tuti és én is szemügyre veszem a colour & change lakkokat :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk ezt a colour&change-t már kezdem úgy érezni, hogy még egy felesleges dolog, mert ugye ezt meg lehet oldani simán két lakkal :D
      Viszont a világítóst remélem jó árban lesz, mert már másfél éve rá vagyok kattanva hogy csinálok, de mindig sajnáltam rá annyi pénzt.

      Törlés
    2. Remélem annyiba fog kerülni, mint a spec. fedőlakkok. Van erre valami esély? :D

      Törlés
    3. Én is ebben reménykedek, bár a "pelyhes" is annyi, szóval lehet :P

      Törlés
    4. szerintem annyi lesz, tudtommal azoknál maradnak az eddig ml-es kiszerelésben. biztos annyi lesz :))

      a colour&change lakkal kapcsolatban igazad van, nem mondtam, hogy megveszem, csak megnézem :)

      Törlés
  2. Gyűrű!!! :)
    Ajj, el kell kezdeni lottózni... meg vinni kempingágyat a rossmannba (bár amennyit oda járok, lehet már biztosítanak grátiszban egyet), mire végignézek mindent, lemegy a nap:) Körmös cuccokat nagyon várom, meg a pure skin vonalra is kíváncsi leszek, amikor bejött az essence, volt egy pure skin hab alapozóm, azóta semmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én valami kis holo lakkot azért hiányolok még :D
      Egyébként ja, én is már ilyen napi szinten odajáró vendég vagyok lassan... :D

      Törlés
  3. A világítós lakk engem is érdekel, az első quattro is, esetleg a színváltós lakkok és a vörös rúzs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rúzst gondoltam, hogy Téged majd érdekel :P

      Törlés
  4. Hát így elsőre semmibe sem szerettem bele. Majd meglátjuk élőben. Lehet megcsömörlöttem a sok lakktól :) Bár a kék csillámos hazajöhetne velem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jójó, talán nem :D Úgyis mindig becsúszik egy-egy lakkocska :D

      Törlés
    2. Naaaa :D Ebben az évben még becsúszhat 7-8 :P

      Törlés
  5. A special effect lakkok, pontozó,korrektorok,körömerősítő lakkok és a stay all day kék szemhéjfesték érdekel.
    Ezek közül amire azt mondom,hogy kell az 1 korrektor és a kék szemhéjfesték. :)
    Kíváncsi leszek mennyi lesz kapható ezekből és milyen árban.
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, remélem nem emelkedik a special effect lakkok ára :S
      Neked is szép napot!

      Törlés
  6. Pár dolog tetszik, de valószínűleg kivárok, nem akarok feleslegesen költekezni. Meg biztosan sok tesztet lehet majd olvasni magyar beauty berkekben is, utána sokkal könnyebb dönteni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, én is így szoktam általában :]

      Törlés