2012. július 7., szombat

Új táska

Sziasztok!

A héten anyum meglepett egy táskával, de végül én választhattam, mellette döntöttem:


Masni:

Hátul van rajta kis cipzáros zseb, ez nálam elég fontos, hogy legyen.

Az oldalán van ilyen kis fém (fél)karika:

Járt hozzá hosszú pánt is, így néz ki vele:

Belülről:

Az eleje ilyen mágneses, de cipzárral is zárható, ez nagyon praktikus szerintem, valamint tetszett, hogy két kis zseb van benne, és két részre van osztva, és az elválasztó is cipzáros. Ezen kívül annak is örülök, hogy belül is van egy cipzáros zseb, itt még észre sem vettem, hogy középen áll a cipzár, a képen tűnt csak fel, és jól meg is ijedtem, hogy milyen buta voltam, hogy nem próbáltam ki ott, de csak el kellett húzni, és nagyon jól szuperált. :]

Igaz, általában legalább kétszer ekkora táskáim vannak a hétköznapokra, de nagyon tetszik, és tényleg jó lenne leszoknom róla, hogy mindent magammal cipelek a táskáimban... :D

Nektek hogy tetszik? Milyen táskákat szerettek hétköznapra hordani?

Ezt a nyakláncot pedig az egyik barátnőm csinálta nekem a két kis kezével:

Nagyon tetszik, csak nagyon óvatosan kell felvenni is, levenni is és tárolni is, hogy ne gubancoljuk össze. Az egész egy nagy lánc egyébként, de mivel így kezdtem el hordani, és így tetszik, ezért így is mutatom meg Nektek, 2 részesre megcsinálva. :]

Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés, esetleg ha igény van rá, akkor én is csinálok egy "Mi van a táskámban" bejegyzést is.

Köszönöm a figyelmet!

10 megjegyzés:

  1. Cuki. :)

    Én ugye most vettem azt a nagyon kicsit, de kéne annál eggyel nagyobb fekete is, de ami még nem malaclopó. :D Kiborító, hogy hiába van 500 táskám, mindig van olyan alkalom, amikor egyik sem jó valami miatt... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem annyira sok azért nincs, azt sem mondom, hogy kevés, de nem érzem még betegesnek... :D
      "alkalmira" meg már nem veszek, mert úgy sem tudom kihasználni. :DD

      Törlés
    2. Hát jó nekem sem beteges azért. :D Csak akkor is kiakaszt, hogy van hogy egyik sem jó. :S Pl a pénteki félbankettes "outfitemhez" :D pont egy fekete kéne hogy tökéletes legyen az összhang, ami közepes méretű, de olyanom meg pont nincs. :D

      Törlés
    3. De nem rád értettem konkrétan, hanem úgy általánosságban, szóval hogy nincs olyan, hogy halmozom a táskákat aztán van amit elő sem veszek :D

      Törlés
  2. Tetszik a táska! :) Bár én jobban szeretem mikor a táska belső tere egybe van nyitva :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem olyan is van, de kedvfüggő, mit "kívánok" :D
      Ezekbe csak az a jó, hogy mindennek megvan a helye, és tudom mi hol van, nem kell feltúrni az egészet :P

      Törlés
  3. Jó kis tatyli, nekem egy nyári táska kéne, bár nem sok erőfeszítést tettem eddig érte, hogy legyen. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is arra hajtottam volna, de hasonló méretű bézs táska kétszer ennyi lett volna, így maradt ez. De végül nem bántam meg, és ezt tényleg szinte bármihez felvehetem.

      Törlés
  4. Kíváncsi vagyok mik azok a dolgok amiket hurcolsz magaddal minden nap :P

    VálaszTörlés