2012. július 25., szerda

Tegnapi mini vásárlás és kiakadás...

Sziasztok!

Mostanában nem volt vásárlós bejegyzés, mert nem is igazán éreztem úgy, hogy elérhető áron találok olyat, amire vágyom, másrészt pedig sok cuccom van, ezért azokra összpontosítottam inkább.

De tegnap elmentem azért a Rossmannba, mert kellett átlátszó lakk, és úgy gondoltam, hogy ha már ott vagyok, és egész hónapban csak 100 Ftot költöttem ilyen sminkekkel, körmökkel kapcsolatos dolgokra (a kis kövek), akkor belefér még egy alaplakk, amit régóta akartam venni, de sosem éreztem eléggé szükségesnek, viszont van több lakk, amit csak azért nem nagyon használok, mert totálisan megfogja, beszínezi a körmömet, szóval elég a magyarázkodásból, jött egy alaplakk is.
Aztán volt még egy Lovely lakk, ami mióta megláttam birizgálta a fantáziámat. Hát bekéredzkedett ő is.

Aztán Klauka vidáman sétálgat, jééééé, Catrice rúzs 600ért?? KELL!
Aha... Igen... 1149. Nem haltam volna bele, de annyiért nem kell. Lehet, hogy én vagyok az igencsak fogyatékos, debil hülyegyerek, de amikor 8 helyen kint van 5centis betűkkel, hogy SALE!!! és nincs konkrétan feltüntetve, hogy csak X és Y színek, vagy nincsenek egy csoportban az akciósak, akkor én naivan azt gondolom, mind az. Lényeg a lényeg, nem voltam szégyellős, szóltam, hogy bocsika, de én 600ért láttam, majd ekkor derült ki, hogy nem mind az, de nem egyértelmű melyik mennyi, hát köszönöm, így nem kell.

Értem, legyek figyelmes, de ennél figyelmesebb már nem tudok lenni, elegem van abból, hogy a drogériákban már alapból megtévesztően van minden kipakolva, és akkor ennek fejében még a sok okos összevissza bedobál minden szart, amiről úgy véli, mégsem kell, az akciós cuccok közé. A kiírások olyan alapján hogy márka, és 3 rövidítés meg kód, nem egyértelmű számomra, akkor árazzák be darabját, mert én nem fogok 20 terméket odavinni úgy, hogy boccs, ezeket mind nézd már át, mennyibe kerülnek.

És akkor ezek után természetesen várjam meg, amíg Juditka odafárad a raktárból a lehúzós kártyájával, hogy törölhessük, meg még írjam alá a blokkot és a füzetet, és hallgassam a mögöttem állók jó kívánságait. Mért nem annál van a kártya, amivel törölni lehet, aki a kasszánál ül?! No mindegy...

A másik gondom pedig, hogy elég sokat járok ebbe a Rossmannba, közel van, volt hogy naponta jártam a rohadt mágnes miatt, amiről azt sem tudták mi az, és hogy létezik egyáltalán, és nem egyszer néztek hülyének, amikor kerestem egy-egy adott terméket. TERMÉKET. Nem kitalált dolgot, nem rózsaszín elefántot, létező dolgot, és konkrétan kiröhögtek, hogy ők ilyenről nem hallottak, majd kb negyed óra után, a biztonsági őr és az egyik eladónő közül nagy nehezen én találtam meg. (Legalább segítettek, meg még bocsánatot is kértek, de a jó ég áldja már meg őket, legalább halvány lila fingom legyen, hogy mi hol van, ha már ott dolgozom, nem?!) Azóta pedig ez a biztonsági őr elment, és az új folyamatosan jön utánam.. Értem, hogy ez a dolga, de ott van még 20 másik ember, mért nem felváltva megy mindenki után, mért mindig utánam, amikor ott vagyok?!

És ami a korona az egészen, miért teszik ki azt a szemhéjpúdert, ami ripityára van törve? Hogyan gondolják, hogy a rúzst, aminek a felét egy kedves nézelődő szétbarmolta azzal, hogy nem tudta visszatekerni a rúzst a tokba, mielőtt ráteszi a tetejét?? (Ilyenkor hol a biztonsági őr?!) Értem, hogy nem az ő hibájuk, hogy az emberek ilyen gyökerek, de ezt nem fogja már megvenni senki szerintem. Teljesen elmegy a kedvem, amikor kikent körömlakkot, vagy legyalult rúzst, ripityára törött pirosítót és hasonlókat látok. Na de ennyit a hisztiből, de ennek egyszerűen ki kellett már jönnie, nagyon zavar. Nem, nem mindenki hülye, de amikor valaki nem tudja visszatekerni a rúzst, és úgy teszi rá a tetőt, minek higgyem?!

És akkor nézzük, végül miket vettem meg:

- essence 24/7 nail base - alaplakk (549 Ft)
- Lovely Color Mania átlátszó lakk (369 Ft)
- Lovely Wonder Nails - Color Collection - Nr. 6.(299 Ft)

Filóztam a a 24/7 és a BTGN alaplakk között, de mivel ez olcsóbb volt, ez jött, egyiket sem próbáltam még, így remélem beválik majd.
Átlátszó lakk mindenképp kellett, ebből is valami olcsót szerettem volna, szerintem ez jó ár, és remélem jó lesz.
Ez a kis lovely lakk pedig eddig is annyira tetszett, és most szinte könyörgött. Egyébként a kasszánál álltam már, amikor vissza akartam vinni, de még egyszer megnéztem, és tudtam, hogy hetek óta akartam, és fogom is, így most ennyi pénzért vegyem meg inkább, mint 3 hét múlva kicsit drágábban.

Összesen a három lakkért fizettem 1215 Ftot. Remélem nem fogom megbánni, hogy megvettem őket.

Nektek megvan valamelyik lakk? Ha igen, mi a véleményetek?

Érdekelne Titeket egy körömlakk összesítős bejegyzés, hogy milyen lakkjaim vannak?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

42 megjegyzés:

  1. Ohhhj.. Rossmann fail: a múlt héten kétszer mentem be a Rossmannba, először a Shy flamingot szerettem volna megvenni viszont a potenciális példányok szét voltak trancsirozva nézegettem még az akciós termékeket amik külön voltak egy állványon, ott is ez a "háborús helyzet" uralkodott. Második alkalommal egy Lovely tusért rohantam be, de megint leragadtam az akciós állványnál ahol azt hittem új/érintetlen példányokat raktak ki, DE NEM hanem a múltkori/meg az azelőtti leárazás darabjait amiken szinte folyt már a rúzs és egyéb felismerhetetlen dolog. Mondanom sem kell, hogy le tettem az akciós állványokról ezek után...
    Oké értem én, hogy el kéne adni; no de így? Illetve könyörgöm jöjjenek már rá a cégek, hogy érdemes lenne külön-külön becsomagolni a termékeket. Másrészről nem hiszem el, hogy mért nem lehet a tesztert próbálgatni mért kell kibontani mindent.. Egy szóval tudom jellemezni most már a sminkes részleget, igénytelenség.. Bocsánat, hogy kifakadtam a blogodon de ezek a drogériás félrevezetések nekem is az agyamra mennek.
    Az alaplakkról lesz bejegyzés? Azzal én is szemeztem már. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont azt néztem ki elsőre én is, és ugyanez volt... De ma visszamentem, és 3 darabból egy ép volt, így lecsaptam rá.
      Teljesen igazad van, mert lehet hogy egy kicsit több pénz lenne nekik (szó szerint kicsit), de legalább megtérülne annál, hogy az emberek megvásárolják.
      Semmi gond egyébként, néha rám is rá tör, hogy ki kell jönnie ilyeneknek.

      Mindhárom lakkról szeretnék majd írni :]

      Törlés
  2. No comment ez a kiakadós rész, én is legalább ugyanennyit tudnék írni, de inkább nem teszem, jobban jár mindenki. :DDD

    Szerintem jól tetted, hogy ezt az alaplakkot vetted, én a BTGN-ről elég rosszakat hallottam. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy emlékeztem, hogy erről olvastam jót és arról rosszat, remélem be is válok. :]
      Visszamentem egyébként ma, és vettem másik rúzst, amit még régebben néztem ki, és most 600, csak eddig csak jól beletúrva láttam... Hogy kicsesztem velük mi?! :D

      Törlés
  3. Catrice pult tök egyszerű, azok a színek, amik sárgával ki vannak emelve, azok 600ftok, én is majdnem beszívtam.
    akciós kosarak, állványok: mielőtt beüti a néni az akciós terméket a gépbe, megkérem, hogy ellenőrizze már le az árat, mert csak be volt dobva az akciós kosárba, lehet hogy véletlenü került oda.
    Ekkor néni bepötyögi, kijön az ár, ha akciós viszem, ha nem akkor nem.
    És nem kell megvárni néni2-t hogy sztornózzák le :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a Catrice állvány szerintem is tök egyértelmű :-)

      Törlés
    2. Nekem nem volt egyértelmű, mert nem volt sárga, csak SALE felirat kb 4-5 helyen, nekem ebből az jutott eszembe, hogy akkor mind.
      Jogos, hogy kérjem meg, de minden alkalommal, minden terméknél azért csak nem kérhetem meg, mert akkor már ugyanott vagyok időben.

      Törlés
  4. BTGN-től a fedő viszont 1 hetet bír, ha van alatta jó alaplakk is (moyra körömkiegyenlítő)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hallottam, hogy nagyon jó, egyszer ki is akarom majd próbálni :]

      Törlés
  5. Én a müllerben jártam így NYC lakkokkal. Bár ott én vettem még észre, hogy hopszli, nem mind arany a mi fénylik. :D
    Kíváncsi lesz hogy szuperál az alap lakk. Én már próbáltam a mostani Essence alapok mindegyikét, kivéve azt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor sietek majd vele :P
      Hát igen, eddig is odafigyeltem, de tényleg nem tartom normálisnak, hogy mindent egyesével keressek ki (sose találom a kód alapján őket... meg mondjuk 15 termék előtt van 4 kód), vagy kérdezgessem.

      Törlés
  6. Mondjuk minden ilyen hülye drogériában olyan káosz van az akciós kosarakban, hogy néha nincs is kedvem túrni. Egyszer az egyik lakk viszont még így is olcsóbban jött haza velem, mint számítottam rá, mert nem volt kinn az ára csak egy másiknak, ami az a márka, mondom biztos az is annyi, hát nem, egy 100-sal olcsóbb. Néztem is mondjuk, hogy nem annyi a vége, mint számoltam, de mondom vizsga után vagyok, nem érdekel, hogy olcsóbb.
    De mondjuk azt tényleg nem értem, hogy miért nem lehet ha kell mindent beárazni. egyértelmű lesz, hogy ami van matrica az olcsóbb, amin nincs az vagy rossz helyen van, vagy kimaradt, ekkor még tudnánk kérdezni, hogy mégis mennyiért van a gépben.
    Na, de mindegy. Kíváncsi vagyok hogyan szuperál az alaplakk.
    Engem érdekelne, egy körömlakk összesítős bejegyzés. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja meg a kedvencem az volt ilyen drogériás eladós, amikor a Müllerben vettem egy darab lakkot és nyújtom a kártyámat, kis csaj, velem egykorú kb megszólal az okoskodó hangján, hogy alá kéne írni a kártya hátulját, mert így nem érvényes! Oh, kicsikém, te csak húzd le, majd írom a PIN kódomat. Mellesleg attól mert alá van írva, még bárkié is lehet az a kártya. De hát istenem, ő most olyan okos volt. :)

      Törlés
    2. Na, helyes, gondoltam, hogy Téged majd érdekel :P
      Ezért mondom, hogy némi odafigyeléssel a részükről több vevőt megfoghatnának maguknak... De hát ha nem kell nekik.. :P
      Nem bankban van, majd ott szólnak, ha alá kell írni nem?

      Törlés
    3. Hát ez az. A bankban meg csak a személyim kell, ha bankkártyás, bankszámlás dolgokat akarok intézni. Na ennyit róla.
      Egyébként, igen ha kicsit odafigyelnének, talán nem üres kézzel mennék ki alkalmanként, mert nem tudtam kitalálni, hogy mennyibe kerül...

      Törlés
    4. De ezt nem is értem, ha mindenre rá kell írni a darabárakat pl ruhaüzletben, abc-ben, mindenhol, akkor ilyen helyeken hogyhogy nem?

      Törlés
    5. Na látod, ezt én sem tudom neked megmondani. pedig nem lenne egy rossz ötlet.

      Törlés
  7. Én 3 Rossmannba járok rendszeresen. Azt kell, hogy mondjam, hogy mindhárom más.
    Az elsőben az akciós polc teljesen rendben van, a biztonsági őr viszont úgy követ, mintha körözött bolti tolvaj lennék.
    A következőben az akciós polc kaotikus és rendezetlen, viszont segítőkészek és a biztonsági őr is normális.
    A "kedvenc" Rossmannomban most anya egyik volt munkatársa a biztonsági őr, előtte pedig a szomszéd volt. A pénztárban általában a másik szomszédunk van, fiatalok dolgoznak itt leginkább, barátságosak és segítőkészek. A törött, rongált dolgokat itt már ki sem teszik, legalább is én még eggyel sem találkoztam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de irigy vagyok erre, SOSEM láttam itt olyat, hogy rendezett lenne az akciós pult, de sokszor még a sima polcok is összevissza vannak kutyulva, nem ritka látni 1-2 miss sporty cuccot a lovely állványon meg ilyenek :S

      Törlés
  8. Tök jó lakkokat vettél. :)
    A Lovely-ra nagyon kíváncsi vagyok ,de a többire is. :)
    Jó lenne szerintem egy körömlakk összesítős bejegyzés. :)
    A bejegyzés másik részéről a véleményem:


    Teljesen egyetértek az egész posztoddal!

    Nem lehet felfogni,hogy miért csinálja azt a Rossmann,hogy így +úgy akció és akkor minden normális ember azt gondolja,hogy mind az,ahol ott van a cetli ahogy te is,ami szerintem tök egyértelmű.

    Utána +csodálkoznak,hülyének néznek,hogy miért kérdezed meg hiszen ki van téve a tábla--na igen csak oda tegyék ahova kell és egyértelmű legyen,hogy mi akciós, mi teljes áru termék.
    Arról nem is beszélve,hogy sokszor kerestem már én is termékeket és nem találtam, miért mert még a neve sem volt normálisan kiírva.

    Sajnos nagyon sokan bedobálnak az akciós cuccok közé olyat,ami nem kell nekik és nem oda való.
    De könyörgöm nem lehet hátravinni fél métert a helyére,ha mégsem kell? Én mindig visszaviszem,ami mégsem kell bármilyen messze is van gondolom te is így vagy vele.
    A szétdarabolt,törött rúzst,szemhéjpúdert én sem értem miért teszik ki gondolom úgy vannak vele ez rossz,sérült kitesszük ide,majd csak valaki elviszi...
    Sem az eladó,sem a biztonsági őr nem rohan az IQ harcos mindent szétbarmoló vásárló után,hogy ugyan már ezt nem kéne. Csak a rendes vásárlók után mászkálnak aztán alig merünk hozzányúlni nehogy szóljanak.

    Ezzel a keresek egy adott terméket és hülyének néznek,kiröhögnek volt részem régebben.
    Bementem kérdeztem,hogy van-e Eveline hidratáló vagy mi volt erre néznek rám,hogy az meg mi, itt nincsen,nem is volt soha,sosem hallottak róla.
    Hát én mondtam nekik,hogy itt vette akitől hallottam a termékről. Utána is ugyanez a reakció volt.
    Elindultam megkeresni a boltban hátha mégis van csak az eladók nem tudnak róla.Nem találtam.
    Pár hete nézegettem a szórólapjukat és látom,hogy Eveline arclemosót,arcápolót akcióztak le hát jót mosolyogtam rajta,hogy most mégis ismerik a terméket és árulják is.

    Egyébként nem tudom mit csinálnak a boltban az eladók,de hogy nem tudják sok mindennek a nevét,helyét az biztos és még így is látszik rajtuk,hogy milyen okosnak képzelik magukat.

    Szóval az eladók,ahogy bánnak a vevőkkel meg az akciós termékekkel amit művelnek az valami borzasztó és ezzel a bolt színvonalát csökkentik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :] Annyira kis szép volt, hogy azt mondtam, ennyi azért belefér még, ha már hetek óta birizgálta a fantáziám :]
      Egyébként ma is ott volt egy nem akciós rúzs az akciósnál, hasonló szín, de más szám. Szóval jófej voltam és kicseréltem, mert már engem zavar... :D

      Én is mindig visszaviszem, volt már hogy 2 ember állt előttem és mégis visszavittem a végébe valamit, mert mégsem éreztem égető szükségét, hogy megvegyem, majd újra beálltam a sorba.
      Mondjuk z is érdekelne, hogy hogyan törik el egy szemhéjpúder, én nem egyszer ejtettem már le, és nem lett bajuk, maximum a tokból törött le, szóval ahhoz jó nagyot kell esnie, ha meg eleve sérülten érkezik, küldjék vissza vagy valami.

      Van amúgy normális eladónő is, ez nem kétség, de volt hogy abszolút nem tudott segíteni. Az egyik meg mondjuk aranyos volt, mikor a mágnest kerestem, nem tudta miről van szó és nagy érdeklődéssel kérdezgetett. :D
      Meg a pelyhes lakknál is, sőt utána az egyik még meg is dicsérte! :D

      Törlés
  9. Én inkább már megkeresek mindent magamnak mint hogy szóljak az eladóknak...Viszont ha becsomagolnának minden egyes dolgot akkor arra is kellene ügyelni hogy ne legyen kilopva a teszterek 90%...szóval lenne itt munka:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mért, van aki tesztereket lopkod? :O

      Törlés
    2. A Tesco kozmetikai állványokról is lopják őket.!

      Törlés
  10. Szerintem nagyon jó választás volt az alaplakk, nekem ez a kedvencem, úgy, hogy jó párat próbáltam már. :) Remélem, neked is tetszeni fog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is :]
      holnap ki is próbálom, ez olyan idegesítő, mikor van valami lakk, amit ki akarok próbálni, de csak amiatt nem akarom lemosni az aktuális, még szép lakkot.

      Törlés
  11. Na dm, rossmann egy kutya :s mind a két helyen folyamatosan követnek a biztonságiőrök. Kérdés, miért egy jól szituált egyébként csinos és ránézésre is jó anyagi háttérrel rendelkezőt kell követni?! (a pénztárcámba senki sem lát bele, és a bankkártyám sem tudja leolvasni gondolattal, nem tudhatja hogy mennyi pénz van nálam, de látható h nem lopni megyek....). Ezeket a termékeket ki kell próbálni, meg kell illatozni stb. nem lehet csak úgy elvenni vmit. Ezeket nem veszik vissza nem olyan mint egy ruha, hogy hazavittem mondjuk próba nélkül, mert nem volt kedvem próbálni. A pénztárnál azt hazudom, hogy ajándék lesz és ha nem jó akkor kicserélik-e ill levásárolható-e az árra valami másra?! :)

    Utálom a dm és rossmann biztiőrököt....grrr

    a lakkok nagyon jók, nekem is kellene már valami alap lakk :) ez az essence jó?!

    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem próbáltam még, holnap fogom felavatni :]

      Törlés
  12. Én reflexből (szakmai ártalom) összenézem a polccímkén és a terméken lévő kódot. Kivéve,amikor a sok színből csak egyet csippantanak le, arról nyomtatnak címkét, (a vonalkód meg persze árnyalatonként változik, miért is ne) mert ugye akkor követhetetlen. Nem értem, ha egy x rúzsból pl. 3 árnyalat olcsóbb mint a többi, akkor azt miért nem lehet az akciós cuccos kosárba berakni? A másik halálom, amikor a kedves vásárló mégsem akar megvenni valamit, és nem a helyére rakja vissza, hanem random ahova akarja (pölö akciós kosárba), és az eladóknak (szerintem) erre is figyelni kellene,hogy a nem odavaló cuccokat a helyükre rakják.
    És elküldeném őket egy "mit árulunk a rossmannban" képzésre is. Volt már,hogy én segítettem megtalálni valamit, mert az eladó csak tátotta a száját amikor megkérdezték tőle.
    A biztiőröknek mondtam már párszor,hogy nem lopni jöttem wazze, amikor már nagyon felhúzták az agyam. (Pláne dekorkozmetikumos állványoknál ugye, mert azt hiszik, 2 perc alatt lehet dönteni egy rúzsról vagy egy körömlakkról).
    Ez a nem a kasszásnál van a kulcs dolog a spar-ban is rohadt idegesítő. Érdekes, pl. Tescoban gombnyomásra lehet törölni.
    (Amúgy a veszprémi rossmannban voltál? Nálunk nincs Catrice állvány, és ebből a márkából még semmim sincs, ha arra járok meg akarom lesni).
    Az essence lakkra kíváncsi vagyok, meg az összeslakkos bejegyzés is jöhet.
    Bocs a kisregényért :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is össze akarom nézni mindig, de az általad leírtak miatt általában nem jön össze a dolog.. :D
      Szerintem is figyelni kell, és ezt nem csak a pipere cuccoknál, de még a hajgumiknál, ékszereknél is megfigyeltem, mikor le voltak akciózva, hogy kb semmi nem ott volt, ahol kell lennie.
      Igen, a Kossuth utcaiban, itt van minden, csak kb. 1 hónap késéssel ér ide általában minden.. :D
      A képek már kész is vannak, már csak meg kell írni, szorgoskodok rendesen :P

      Törlés
    2. Mostmár tényleg muszáj lesz még a nyáron eljutnom Veszprémbe. Ebben a hónapban már nem hiszem hogy összejön :( Viszont ha megyek, eljössz velem Catrice-vadászatra?

      Törlés
    3. Óóó :(
      Persze! Csak szólj majd, mikor jössz! :]

      Törlés
  13. Müller NYC- most volt talán egy hónapja, hogy ha veszel valami terméket, akkor a pénztárnál a tortáról választhatsz mellé valamit... aha... direkt megnéztem , mik vannak a pénztárnál (kinéztem onnan 2 lakkot)direkt csak ezért vettem egyszerre 2 nyc lakkot, hogy de jó, összesen 4-et viszek majd haza... mire odaértem pénztárhoz, kiderült, h amit választottam nem arra vonatkozik, hanem csak a másik fajta kupakosra- mindezt blokkolás után...áááááá csak mondjuk nem volt kiírva!!!! nem álltam neki reklamálni, mert a gyerekek így is unták... de sajna tényleg nem elég egyértelműek a címkék, árak. Pedig reflex-szerűen én is összehasonlítom a vonalkódot a címkével (boltos-betegség a párom szerint)
    Hozzá kell tennem, eddig más negatív élményem nem volt még ott. Dm Rossmann: egyre kevesebbet járok oda.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedvesek.. :S
      Nálam olyan volt, hogy Lovely lakkoknál volt, hogy ha 2t veszel kapsz még egyet vagy kettőt, nem emlékszem már, és akkor vettem több essence lakkot is, és a pénztáros kérdezte, hogy hát mért nm olyat veszek? Mondom mert hiába van ilyen akció, ha nem tetszenek, és nem kellenek :D

      Törlés
  14. Ha ez a Kossuth utcai Rossmann, akkor abban én is voltam tegnap. Én catrice négyes szemhéjpalettát akartam venni akciósan. Kb negyed órát válogattam és néztem a kódokat, hogy tuti azt vegyem, ami le van akciózva 600 ft-ra. (Ebből a kódból már csak egy darab volt). Ballagok a kasszához és ott derült ki, hogy a vonalkód alapján nem annyi. Mondom, hogy akkor nem kérem. Kasszás néni meg ki a sorból, vissza a pulthoz, hogy ő most akkor megnézi, mert szerinte én rosszul láttam és ez tuti nem akciós. Megnézi ő is az állványnál és kiderül, hogy mégis akciósnak van kitéve, de akkor sem tudja ennyiért odaadni. Mondom, akkor nem kell. Mivel törölni már nem tudta, kifizettem a többi cuccommal együtt és vártam, hogy jöjjön a másik néni, aki majd visszavételezi a cuccot és úgy kaptam vissza a pénzem.
    Lényeg a lényeg, szerintem még csak kitették az akciós árlistát, de a vonalkódokat nem igazították hozzá még.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez volt. Akkor ezek szerint nem én vagyok a nagyon nyomi, mással is megesik...
      De azért ez közröhej..

      Törlés
  15. Teljesen igazad van! Nekem is már nagyon, nagyon elegem van abból, hogy nekünk, vásárlóknak kell görcsösen odafigyelnünk arra, hogy mi mennyibe kerül, hol van kiírva az ára, stb. Ez nem az ott dolgozók feladata lenne??? És, ha a pénztárnál derül ki, hogy valami nem annyiba kerül, mint gondoltad, majd közlöd, hogy akkor nem kéred, még te érezd magad kínosan?! Nevetséges!!! A biztonsági őrök engem is nagyon "szeretnek" :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod.. :D
      Persze, nem bunkóznak, de én sem szeretem, mikor más miatt kell várnom, és értem én hogy az a megoldás, hogy nézessem meg mennyibe kerül, de utána majd azért néznek ki... :]

      Törlés
  16. Hát, ahogy nézem csak én lesem mindenhol a vonalkódokat :D
    De a "legjobb" az volt, mikor a kasszánál nem tudta lehúzni a terméket, majd a kezembe adta, hogy diktáljam már a vonalkód alatti számot, mert neki már fáradt a szeme. Elkezdtem olvasni, erre "lassabbaaan! még csak a 46-nél járok!" Kb 5 terméket diktáltam be, majd rákérdeztem, hogy az ajándék merre van? (ha vettél egy deót, egy féri deót adtak ajándékba). Meglepődött, h mi van. Elmeséltem neki, hogy tegnap óta él ez az akciójuk, néztünk egymásra egy darabig, majd a kassza alól elövette a férfi deót.... Én kérek elnézést.

    Amúgy megvan a 24/7 és a BTGN alaplakk is :D
    A 24/7 mattra szárad, amit azért szeretek, mert könnyebben tudom rákenni a színes lakkot (valahogy nem tapad az ecset), de a BTGN tartósabbnak tűnik. Mostanában már csak az utóbbit használom, és kb 4-5 napot bírnak a lakkok, míg a 24/7 kb 3 napig van fent. (de gyenge a körmöm, és lepattan a lakk. Alap nélkül a 48 órának már örülni szoktam :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemár... Ez gáz :D
      Nekem szerencsére alaplakk nélkül is 4-5 napokat szoktak bírni átlagosan (persze van ami 2t de volt ami egy hetet is kibírt)

      Törlés
  17. Én idegbajt kapok a drogériáktól...nagy levegővétel után megyek csak be. Itthon csak a Müllerbe megyek úgy, hogy nem konkrét céllal, hanem merek nézelődni is:D Ha neadjisten suli környékére megyek, akkor a veszprémi Rossmannba muszáj bemennem, mert nálunk nincs rendes nagy, de pár havonta egy ilyen remek élmény elég, csak és kizárólag a termékek vonzanak oda:D:D:D VISZONT az oroszlányi (váltva Vértes centeri) DM-s biztiőr bündibündi:) Nem követ, segít, udvarias, minden női termékről van véleménye...egyszer, amikor teli kézzel parfümöt akartam szaglászni, fújt nekem és kitárgyalta velem az illatát:) (nem is értem, miért vették fel:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De rendes :D
      Ilyen kéne mindenhová :P

      Törlés