2012. július 4., szerda

Sleek - Oh So Special paletta - swatchok

Sziasztok!

Hétfőn ideért a Zsófitól nyert Sleek - Oh So Special palettám.

Először is nagyon viccesen kezdődött, Zsófi írt nekem üzenetet facebookon, hogy nyertem, ezután írt még valamit, majd írta, hogy bocsi ezt nem ide.. Én meg már örültem, hogy nyerek, aztán miniszívroham, hogy mégse... így annyit bírtam kérdezni, hogy most sz*patsz? :DD

De nem, nem tette, én nyertem, így a mini örömkitörés után való miniszívrohamot óriás ujjongás követte. Pénteken feladta, és hétfőn ide is ért a kicsikém.

Egyébként vicces, mert már régen szemezek vele, de mindig közbejött valami, vagy amikor elhatároztam magam, nem tudtam megrendelni, mert pont nem volt sehol. De vége, nálam van, és szeretem, becsülöm és szerintem jó barátságban leszünk mi.

Csak megjegyezném, többször írtam már azt is, hogy szeretnék még Sleek palettákat, most örül is a fejem rendesen! :]

Na jó, ennyi volt a rizsa, jöjjenek a képek!
Azon a szisztémán fogom feltölteni, mint a MUA palettát, tehát mindenről van természetes fényben és vakuval készült képek is.

Természetes fényben:

Vakuval:



Természetes fényben:

Vakuval:

Természetes fényben:

Vakuval:

Természetes fényben:

Vakuval:

Természetes fényben:


Vakuval:

Természetes fényben:

Vakuval:

Felső sor:

Természetes fényben:



Vakuval:



Gyönyörűek, az első tökéletes a belső szemzugba, és a szemöldök alá, a második egy nagyon szép csillámos világos rózsaszín, a harmadik egy szép matt korallos rózsaszín, ennek nagyon örülök, mert nem volt ilyen színem, és már hiányoltam is. A negyedik egy bronzos fényű csillámos narancs, az ötödik egy igazán különlegesen csillogó viszonylag sötétkék, akárcsak a hatodik szín, ami lilás fényű barna, meseszépek eddig. :]

Alsó sor:

Természetes fényben:



Vakuval:



Az alsó sor első színe egy elég világos rózsaszín, a második az egyik legszebb, amit valaha láttam, már nézegettem hasonló színű monokat, de mind olyan drága volt, gyönyörű ez a rózsaszín szemhéjpúder, aranyos fénnyel, a harmadik egy matt világosbarna, ez élőben azért jobban látszik. A negyedik egy közepes sötétségű matt barna, az ötödik hasonló, de kicsit lilásabb, a hatodik pedig egy matt fekete szín, ha jól tudom, a Noir minden Sleek palettában helyet kapott, ez szerintem tökéletes egy fekete ceruza fixálására.

Nagyon örülök, hogy magaménak tudhatom ezt a palettát, és remekül vannak összeválogatva a színek, szerintem ez az egyik legkihasználhatóbb Sleek paletta. Tetszik, hogy van benne csillámos és matt is egyaránt, és bár élesben nem próbáltam még ki, de eddig úgy tűnik, hasonlóan jó minőségű, mint a Bad Girl. Még egyszer nagyon köszönöm Zsófinak, igazán boldoggá tett ezzel a szépséggel!

Köszönöm a figyelmet, igyekszem majd sminket is készíteni vele, bár ebben a melegben nem ígérem, hogy még a héten meglesz.

Nektek hogy tetszik ez a paletta? Meg van, esetleg szeretnétek? Melyik a kedvenc színetek belőle?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép. És élőben még szebb. Az furcsálltam, hogy nem "négyzetrácsos" a mintája. tesómé olyan és tiszta jó. Újítottak rajta?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen már nem "goffri" mintás, hanem sima felületű, de ez mondjuk szerintem nem változtat rajta :]

      Törlés
    2. Csak így furi volt, de nyilván a minősége változatlan. és tényleg olyan az a minta, mint a gofri :D

      Törlés
  2. ha tudnád mien irigy voltam mikor megláttam a neved:DDDd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El tudom képzelni :$ De remélem nem utálsz nagyon :P

      Törlés
  3. A nyereményről, meg a nyertességedről már elmondtam a véleményemet :D, szóval most csak annyit, hogy díjat kaptál tőlem :)
    http://biablogol.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  4. örülök h tetszik:) már csütörtökön feladtam amúgy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor csessze meg a posta :P
      ma fel is avattam :$ :]

      Törlés
  5. De fura, hogy már nem gofris, mint az enyém. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is furi volt elsőre, de végül is nem befolyásol semmit :]

      Törlés
  6. Szia! Díjat kaptál tőlem! :-)
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/07/liebster-award-dij-verustol.html

    VálaszTörlés