2012. július 11., szerda

Pedi I.

Sziasztok!

Hoztam Nektek egy körmös bejegyzést, de most a lábamon. :]
Remélem azért ez is tetszeni fog.

A lábaimon általában vagy bőrszínű vagy valami kis világos, visszafogott szín van, amihez bármilyen körömlakk megy a kezemen. (vagy olyan színű, mint a kezemen, de ez a ritkább)

Most az essence - Time for reflection lakkját használtam 2 rétegben és tettem a nagylábujjaimra 2-2 rózsaszín kövecsét.

Vakuval:

Természetes fényben:


Szerintem nagyon szép ennek a lakknak a színe magában is, élőben nem ilyen "sárgás" mint az első képen, nem feltűnő, szerintem szép.

Nektek hogy tetszik? Milyen most a lábujjkörmötök?
Szép napot Mindenkinek!

15 megjegyzés:

  1. Ha pedis kepet tesztel fel,az az is legyen!Nézd Meg a nagyujjad körmét,hogy néz ki.Pedi ugyben figyelmedbe ajànlom Anit,ugy kell kinézni!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj, én nem vagyok profi pedikűrös, és nem akarok úgy kinézni mint más... Nem akartam azt adni névnek hogy "Lábujjkörömlakkozás" mivel ez így elég hülyén is hangzik szerintem. De persze név nincs hozzá... :]

      Törlés
    2. Te láttál már csúnya lábat? Mert szerintem Klaué nem éppen az. Nem is értem mi bajod a körmével. Az övé ilyen. Pont.

      Törlés
  2. nagyon jó lett! :)
    a mamuszod/papucsod nagyon cuki :)
    nekem általában francia pedikűr szokott a lábamon lenni, vagy néha piros, tavaly nyáron meg volt fekete is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, csak ilyen itthoni pacsker. :]

      Törlés
  3. Aranyos kis tappancs ez, ne foglalkozz mással. :) Hanyas lábad van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :P
      35-36, cipőfüggő, hogy mekkora kell, de sajna sokszor, főleg magassarkúban, az 5ös kicsi, a 6os meg nagy :(

      Törlés
    2. Hú, jó pöti lábakon élsz. :) Nekem 37-8 a méretem. Miután lefogytam, a lábam is csökkent egy méretet. Mostanában én is sokszor szembesülök vele, hogy a 7 kicsi a 8 meg nagy, szóval átérzem. :((

      Törlés
    3. Bizony, de jó néha, hogy még akár gyerekosztályon is találni ezt-azt feleannyiért.. :DD
      Az milyen durva már, hogy fogytál és kisebb lett a lábad? :O azt hoogy?

      Törlés
  4. Juj itt egy láb :D Én is gondolkodtam, hogy felrakom a tappancsomat majd, mert két lakkom van, amit csak odahasználok, de mindegyik szupi szín :D
    Amúgy meg, akinek nem tetszik az miért nézi? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mooort szeret láááb! :D
      Én várom szeretettel :]
      Az nem zavar ha néznek valamit ami nem tetszik, de mért erőlködnek leszóló hozzászólással, az alatt az idő alatt csinálja meg szebben a sajátját :P

      Törlés
  5. Visszatérteeem :D <3
    Én általában csak áttetsző lakkot használok a lábujjkörmeimen, de lehet próbát teszek valami színessel :) A köves dolog is tetszik ;)
    Már ránézésre is olyan pihe-puhának tűnik az a házi papucs :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is, csak mivel papírvékony, jókat tudok benne botlani a küszöböknél... :DD
      Már hiányoltalak is, merre jártál báránykám?! :D

      Törlés
    2. Nagy vonalakban: mobil internetre váltottam, amiből országos készlethiány van/volt és várni kellett, amíg értesítenek, hogy érte lehet menni az ügyfélszolgálatra. Már előtte le lett mondva a kábeles internet, szóval jó ideig internet nélkül maradtam :(:D De már minden működik ^^ és újra itt vagyok és olvaslak és írogatok meg minden :)

      Törlés
    3. Óóó, az kellemetlen. :S
      De helyes, hogy olvasol! :P

      Törlés