2012. július 30., hétfő

Párducos cuccaim

Sziasztok!

Mivel volt rá igény, összeszedtem a párducmintás cuccaimat, így megtettem, túl sok nincsen, de egy-kettő azért akad. :]

A kis tükör, amit ITT már láthattatok:

És a kis táskaakasztó:

Hajcsatok:

A Két felsőt magamnak vettem, az alsót ajándékba kaptam. Szerintem nagyon édik.

Pénztárca:

Azt hiszem, nem kérdéses, hogy nagyon szeretem, egyébként a belső része "kényelmes", mármint jól lehet bele pakolászni a kártyákat.

Táska:

Ezt egyszer még karácsonyra kaptam, nagyon szeretem, de hétköznapokra sajna kicsi.

Karkötő és óra:

Sajnos az óra eléggé viseltes már, még régen, Avonból rendeltem, a karkötő ajándék volt.

Nyaklánc:

Annyira tetszett, és potom pénzért csaptam le idén vaterán. Azóta is imádom.

Sálak:

Ezeket úgy vettem, illetve a bal oldalit vaterán szereztem, de még nem az álomsál, az ugyanis egy nagy sál, ami vastagabb kicsit, de olyan a mintája mint a balnak.

Papucs:

Két vagy három éve vettem, Deichmannbanban, imádtam, imádom, de már nem sokáig húzza a drága szerintem. :(

Ezen kívül még van egy olyan csőtopom, ami szürke, és a teteje párducos egy vékony csíkban, még a tesómmal alakíttattam át 2 felsőből, azt nem fényképeztem le, mert már csak itthoninak hordom.

Szóval ennyi lenne a kis párduc-gyűjteményem egyelőre.

Nektek milyen párducos dolgaitok vannak?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Mindenkinek!

23 megjegyzés:

  1. nincsenek párducmintás holmijaim, de a bal sál nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem 2 felsőm van és egy kék sálam. :) Annyira nem vagyok oda a mintáért, de néha "megkívánom". :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csecse mind. Nekem is kéne egy sál meg egy felső is, vagy balerina. Sajnos mostanában vaterán nem láttam olyat, ami tetszik. ja meg a tatyót is elfogadnék. Ami most nagyon tetszik az egy H&M-es táska, amiben van egy leopráducos rész, csak 6eft, és ismerem a minőségüket és ennyit nem adnék érte, pedig nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      A balerina nálam évek óta kell kategória, de sehol nem találtam, mert vagy nem volt méret ami szép volt, vagy méretben volt de csúnya volt :D
      Táskából még az avonos tetszett, ami olyan mint a tárcám, de annak is volt ára sajna :S

      Törlés
    2. Same here. Ami jó abból vagy nincs méret vagy annyit nem adok ki cipőre. :(

      Törlés
    3. 36-os. Kínai méretezésben 35-37.

      Törlés
    4. Nekem is :S
      Néha szerencsés, de sokszor meg nagyon nem... Főleg, hogy nekem olyan 35,5-36 inkább, és sokszor az ötös kicsi, de a hatos meg nagy :@

      Törlés
    5. Átérzem. Nekem általában azért a 36-os cipők jók, de volt olyan, hogy nem volt 36-os, de nekem nagyon kellett ezért vettem 37-est, persze ezt csak ilyen zárt cipőknél lehet megcsinálni :)

      Törlés
  4. A nyaklánchoz tökéletesen illő párducos szív alakú gyűrűm van eBay-ről. :D Egyébként én nem igazán szeretem ezt az állatmintát, de a bal oldali sál tetszik. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, olyan kéne nekem :D

      Törlés
    2. http://viewitem.eim.ebay.hu/-Zebra-Stripe--Peacock-Feather-Love-Heart-New-Fashion-Vintage-Ring-Retro-Leopard/120957444811/item

      Törlés
    3. ÓÓÓÓÓÓÓÓIMÁDLAK!!! :D
      Ez mekkora szép, ez kell, kész :D

      Törlés
  5. Régen nagggyon dúrván imádtam a párducmintát :$ értsd úgy, hogy sál, póló, top, pulcsi, bugyi, melltartó, szoknya, harisnya, nadrág, táska:D mindenből volt ilyen mintásom :D . Most is szeretem, de nem olyan dúrván mint régen :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg inkább így, kisebb kiegészítők formájában szeretem. Bár most jut eszembe, van még egy hosszú ujjú felsőm is, az sosem volt még rajtam, mert útközben nem volt fekete melltartóm, és a háta csipkés, ezért nem volt mivel felvennem... :D

      Törlés
  6. Nekem is elég sok párducmintás cuccom van, egy időben sokat összegyűjtöttem :) Egyébként félve hozzátenném, hogy minden bizonnyal rendelkezem az álomsáladdal, hatalmas, igazi szép párducmintás, és naaagyon jó anyaga van, az egyik barátnőmtől kaptam már vagy jó 2 éve, de amúgy a Tally Weijlból származik :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor most lett végleges az irigységem feléd... :( :D

      Törlés
  7. Valahogy amikor rátalálok nagyritkán egy-két párducos darabra,akkor vagy nincs nálam pénz,vagy nem fér bele a keretbe.. :( :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neten nem szoktál nézegetni? Akad sokszor jó, olcsón, pl. vaterán meg ebayen

      Törlés
  8. A nyaklánc nagyon szép :) Én amúgy nem vagyok oda a mintáért, van egy felsőm de már azt se hordom...valahogy nem illik hozzám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Van, akihez nem illik, mondjuk párducmintás cicanacit meg ilyeneket én sem vennék fel azért.. :D

      Törlés
    2. Nekem pont kell egy párducmintás cicanaci :D és ha minden jól megy szerzek is egyet :D

      Törlés