2012. július 16., hétfő

Mi van a táskámban?

Sziasztok!

Mivel mondtátok, hogy érdekelne, mik vannak a táskámban, így ma ez lesz terítéken. Nos, most képeket nem hoztam, mert szerintem annyira nem izgi, hogy képekkel kiegészítsem, illetve gondolom Mindenki tudni fogja, mikről beszélek.


Nos, mint már mondtam, általában a fél életemet magammal cipelem, engem megnyugtat, hogy magamnál tudom mindezt, ennyi az egész.

Akkor nézzük is, mi az ami mindig, minden körülmények között benne/nálam van:

- Telefon - azt hiszem, nem kell magyarázni

- Bérlet - ez sem árt, mivel itthonról csak busszal jutok Veszprémbe...

- MP4 - sosem megyek sehova egyedül zeneforrás nélkül.

- Zsepi, általában két csomag - a gimiben megszoktam, hogy mindenki tőlem kér zsepit, így azóta is biztosra megyek e téren.

- Tükör - bár nem vagyok az a fajta lány, aki nézegeti magát a buszon vagy ha bemegyünk esetleg barátokkal, akkor sem kapom elő igazgatni a fejem, de jó, ha van az ember lányánál.

- 2 pénztárca, az egyik a "sajátom", a másik az "üzletbe való".

- Üzletkulcsok, szekrénykulcs, lakáskulcs.

- Tiktak, vagy szőlőcukor, vagy bármi ilyen, most éppen HelloKittys PEZ cukorka, nem a HK miatt, hanem mert atomfinom, ráadásul cuki szíves. :]

- Szemüvegtörlő kendő, ez bármikor kellhet, pár naponta rádöbbenek, hogy a rohadt életbe, nem látok ki a szemüvegemen... Ilyenkor életmentő.

- Tampon, azt hiszem ez sem szorul magyarázatra. Ez olyan dolog, ami igenis kell egy női táskába, bárhol, bármikor szükség lehet rá, inkább legyen és ne kelljen használni, mint ne legyen, amikor kéne.

- Sebtapasz, jogos a kérdés, minek?! - mert ez is bármikor kellhet, helyet nem foglal, súlya nincs, inkább legyen kéznél.

- Cataflam - nem részletezem, nem vagyok gyógyszerfüggő, de általában a kettővel ezelőtti ponthoz kapcsolódóan, jobb ha van.

- Bármiféle Strepsils, vagy Mebucain, szóval ami jó torokfájásra, bár ez inkább télen jellemző, hogy szükséges, de ártani nem használ nyáron sem.

- Cigi, öngyújtó, csúnya rossz Klau...

- Körömcsipesz. Ezt sokáig nem cipeltem magammal, de nem egyszer jártam úgy, hogy beszakadt 1-1 körmöm, és utálom, mikor csak ott lifeg a fele, akkor már inkább levágom, hogy ne szakíthassam tovább, és itthon meg majd megcsinálom.

- Ha nem csak a boltig ugrok el, akkor nálam egyértelmű, hogy viszek magammal innivalót, ezen sokan kivannak, hogy minek, én nem vagyok el úgy, hogy ne ihassak, amikor éppen rám jön, hogy szomjas vagyok. Ez általában télen valamilyen tea, amúgy meg bodzaszörp, szódával/ásványvízzel. Emellett, ha pl suliba/dolgozni megyek, viszek magammal kaját is általában.

- Rágó is szinte mindig van nálam.

Ezek az állandó lakói a táskáimnak, most így leírva kicsit soknak is tűnik... :]

Ezen kívül nyáron van még nálam általában legyező, dezodor, nedves törlőkendő (NEM popsitörlő :D) és esetleg mostanában ha csinibb papucsban megyek, akkor viszek magammal bentre egy sima strandpapucsot.

Hát ennyi lenne. Egyébként lesz majd egy képes bejegyzés, olyan dolgokról, amiket szeretek, és lesz benne néhány olyan is, ami a táskámban található. Ezek leginkább olyan egyedi, számomra kedves dolgok lesznek, amiket úgy kaptam ajándékba, és nagyon célba találtak. 

Remélem, tetszett Nektek ez a bejegyzés. Ti miket hordtok magatokkal? Inkább kicsi vagy nagy táska pártiak vagytok? Én a rengeteg mindenből adódóan inkább nagy, persze ha olyan helyre megyek, azért nem hordok ennyi mindent magammal, de ez a jellemzőbb a hétköznapokra.

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, jó éjt!

17 megjegyzés:

  1. Detto a fél életem jön velem. Én is 2 pénztárcával rohangászok -most kevésbé érzem magam hülyének. Köszi :D
    Azon kívül fésű, tükör van nálam mindig (pici avonos kompakt 2in1. De kettétörtem, vadásznom kell újat)

    VálaszTörlés
  2. Csaaak ennyi??? :D Nálam dettó +/- még egy-két dolog :D :D Ezért járkálok óriási bőrönddel :DDDD
    Bulizni viszont csak picur tatyit viszek amiben tényleg csak az alap sos dolgok vannak :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én még így beülni városba, meg ilyen helyekre is ekkora táskával megyek, mi úgy konkrétan diszkóba, meg ilyen helyekre nem szoktunk menni, de ott sem árt, ha van minden ami (nem) kell :D
      (főleg télen a zsepi...)

      Törlés
  3. Szia!
    Nagyon tetszik a blogod,követlem is!
    Ha gondolod,kukkants be hozzám! :)
    http://egynopraktikai.blogspot.hu/
    Amúgy én is csináltam egy "Mi van a táskámban..?" bejegyzést.
    Inkább sminkes cuccerájt hordok magammal,de mostanában egy könyv is belecsusszan..Na meg persze esernyő. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, benézek majd hozzád :]
      Én csak rúzst meg aktuális szemceruzát dobok be, ha nem felejtem el... Ja meg amit kihagytam, táskatartó és hajgumi... :]

      Törlés
  4. Szintén zenész. Valahogy mindig tele van a táskám, de minden kell nah. :) A legnehezebb benne általában az esernyő, mert ugye itt anélkül ki sem lehet lépni az utcára. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem szoktam magammal hordani, csak ha muszáj, de egyébként ebből a sok "áh, úgysincs súlya" apróságból szokott összejönni a 20kilós táska :D

      Törlés
  5. Ki akad ki azon ha italt viszel magaddal?? :D Pont az a rossz dolog, ha nem... (khmm rá kell szoknom a pia cipelésre)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csomóan mondták, hogy ha csak 2-3 órára megyek valahova, akkor minek, hát inkább legyen nálam, max. otthon megiszom ha több lett, mint hogy ott szenvedjek :D

      Törlés
  6. Dohányzol????? :O Nem is gondoltam. :$
    Innivaló nálam is mindig van. Ha nincs, akkor tuti épp akkor nyelem félre a nyálam, és fulladok meg. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig már többször is szóba került :$
      Tipikus :D Én még itthon is, ha nincs előttem egy pohár víz, akkor állok neki fuldokolni... -.-"

      Törlés
  7. Tényleg jó sok mindent viszel magaddal nagyjából ezek a legszükségesebbek.
    A sok zsepi nálam is stimmel mindig jó ha van! :D
    Én szoktam vinni még fésűt,parfümöt, iratokat, esernyőt ha olyan az idő pulcsit nagyjából ennyi.

    Inkább közepes,nagy táska párti vagyok,de van,hogy kicsit viszek magammal attól is függ hova,mennyi időre megyek.

    Az,hogy viszel magaddal italt szerintem nem kiakasztó. :)
    Sőt ez is kellhet és én sem szeretek szomjan halni amíg hazaérek. :) Egy kis flakon meg nem foglal sok helyet és a probléma is megoldva.
    Ezért nálam is van általában.

    VálaszTörlés
  8. ITAL KELL!! Én sem tudok kimozdulni ital nélkül. Még a sulis évzárómra is viszek italt (max 1 órás) de nekem mindig kell víz. Én nagyon vízfüggő vagyok, muszáj mindig innom! Rossz lesz a közérzetem, ha ki vagyok száradva, vagy nincs nálam :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanez... Sőt én észrevettem magamon, ha nem iszom eleget, iszonyatosan tud fájni a fejem.

      Törlés
  9. Ódejó, sok vízmániás társ :) Na igen, én is nagy táskás vagyok, bár most nyáron igyekszem kisebbeket is hordani, elég nehéz átszokni, de nagyjából sikerül. :D A cigit leszámítva én is ilyen dolgokat hordok magamnál. (gimiben én is állandóan zsepiosztó voltam, mindig tőlem kunyeráltak :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt sosem értettem egyébként, mért nem lehet egy pár zsepit bedobni indulás előtt mindig?!

      Törlés