2012. július 5., csütörtök

Make Up Academy - MUA - GOING FOR GOLD paletta

Sziasztok!
Igen, igen, teljesen MUA lázban égek.. :D
Bár még csak két rúzsom és egy palettám van, már most imádom a márkát, olcsó, megbízható, szép. És szerintem ez a fontos, sima egyszerű csomagolást kapnak általában a termékeik, de engem ez egyáltalán nem zavar, sőt.

Na de nézzük is a mai főszereplőt:






Őszintén szólva nem vagyok oda az arany színekért, de az 5. színen kívül azért eléggé tetszik mindegyik. 

Nektek hogy tetszik? Az ára egyébként nem vészes, 4 font.

12 megjegyzés:

  1. Vegyes erzelmeim vannak, elsore azt gondoltam, hu, arany paletta, ez must have! Masodjara elgondolkoztam, ugyan mar, folosleges. A swatchok lattan ellagyul a szivem ismet, aztan megint ketelkedek, hiszen ezek a szinek nekem megvannak. De ennyi penzert tenyleg jo vetel, lehet megkockaztatom! Ebayen lehet kapni? Ahhoz vagyok hozzaszokva :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, aki szereti az arany sminkeket, és használja is, annak jól jön ennyi pénzért. :]
      E-bayen nincsen, de szerintem nem is nagyon lesz :S

      Törlés
  2. Totál érdektelen számomra. :S Egyrészt túl sárgás, másrészt ezeket a natúr színeket teljesen kiváltja az Undressed paletta. Abban is van arany, nekem annyi bőven megteszi. :D A szürkéimmel/ezüstjeimmel is Dunát lehetne már rekeszteni. Ami meg tetszik belőle (1, 3, 9) olyanom meg szintén van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem azért biztosan lesz, aki megveszi, nekem is tetszik, de pont az Undressed miatt nem aktuális.. :]

      Törlés
    2. Hát gondolom nem marad a nyakukon az összes, csak a saját véleményemet írtam. :D

      Törlés
  3. Biztos van aki nagyon jól ki tudja,majd használni és szeretni is fogja,de ez nem én vagyok.
    Számomra ezek már túl élénkek. A 4,7,10-es színek tettszenek.

    Eddig sem igazán használtam arany színt csak nagyon ritkán ez így is marad. :)

    Az Undressed paletta sokkal jobb szerintem,be is fogom szerezni. :)

    Amik még szerintem nagyon jó paletták és kihasználhatóak:
    -MUA Dusk til dawn
    -MUA Glamour days
    -MUA Glitterball
    -MUA Heaven and earth

    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem azért még a Glamour Nights is szép, és azoknak, akik szeretik az erősebb sminkeket, ki is használható :]

      Törlés
    2. Persze szép színek :),de azért,hogy pár színt használjak belőle nem érdemes megvennem. Az erős sminkek meg nem az én világom.

      Igen ez így van akik szeretik az erős,erősebb sminkeket azoknak tökéletes. :)

      Törlés
  4. Már megrendeltem, izgalmasnak tartom, valószínűleg jól ki tudom majd használni.

    VálaszTörlés
  5. Istenem, de gyönyörű színek! :) nagyon szeretem az arany árnyalatokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem azért tetszik, hogy szürkésebbek is vannak benne :]

      Törlés