2012. július 27., péntek

Lovely Wonder Nails - Color Collection - Nr. 6.

Sziasztok!

A kedden vásárolt Lovely lakkot tegnap felavattam, meg is mutatom most. :]

Az eleje:

A hátoldala:

És a lényeg... A szín!:


Csodálatos ez a zöld, rózsaszínes aranyos csillámokkal.

A körmömön két rétegben:
Vakuval

Természetes fényben

Ez volt a nagy csalódás, két rétegben borzasztóan átlátszó még..


3 rétegben:
Vakuval

Természetes fényben
Még 3 rétegben sem tökéletes, de tűrhető, a vaku kicsit jobban kihozta az átlátszóságot a körömvégeknél, élőben, természetes fényben nem ennyire feltűnő.

Más lakkot lehet hogy a kukába vágnék, ha legalább(!) 3 rétegben kell használnom, de a színe mindenért kárpótol! Annyira meseszép, élőben a színe is szebb, és a csillámok is még gyönyörűbbek, de sajnos nem nagyon tudtam elkapni.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek az ilyen kicsit különlegesebb lakkokat, ami első ránézésre tök egyszerű, de mégis van benne valami kis furfangosság?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

6 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan, imádom :)
    Nekem 3 réteg elég volt, mivel gyorsan szárad, nem tragédia.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezt akartam még mondani, hogy viszont elég gyorsan szárad, meg is lepődtem, hogy nem lett lenyomatos :]

      Törlés
  2. Én két másikat vettem, de én sem vagyok teljesen odáig értük. Az egyiknek a színe sem olyan felkenve, mint üvegben. :( Pedig gondoltam most Lovelyval fogom bővíteni a kollekcióm, de ezek szerint mégsem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig vannak nagyon szép lakkjaik, amik jók is, pl a Crystal Strenght lakkok, nem tragédia ez sem, de nálam szempont hogy 2 réteg elég legyen, arra gondoltam még, hogy esetleg a zöld essence twins (bonnie asszem) fölé kéne. :]

      Törlés
  3. Nekem tetszik a színe, bár kár, hogy ennyi réteg kell belőle. Én szeretem a furfangos lakkokat (is) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes :]
      Monfom, még arra gondoltam, hogy esetleg sima zöldre kipróbálni :]

      Törlés