2012. július 28., szombat

Lakk összefoglaló

Sziasztok!

Összeszedtem minden egyes körömlakkom, és meg is mutatom Nektek most. :]

Kaotikus állapot:

Persze miután kipakoltam a polcról, amin egymás mellett sorban állnak, szépen színek szerint összesítettem őket.

Alap- és fedőlakkok:

- Catrice Matt Top Coat, azaz a mattító lakk, erről már kifejtettem a véleményem párszor, nem teljes az elégedettségem.

- essence studio nails 24/7 alaplakk: ő keddi szerzemény, lesz róla szó, ígérem!

- Lovely Color Mania átlátszó lakk: ő is keddi szerzemény, és róla is lesz szó.

Ezeken kívül két darab fedőlakkom van még (egy essence quick dry és egy Lovely Crystal Strenght), de szinte már használhatatlanok, legalábbis fedőlakk céljából, viszont megtartom őket, mert tökéletesek kis kövek alá "ragasztóanyagnak".

Csillámos lakkok:

- essence - Twins - 02 Julia
- essence - nail art special effect topper - 08 Night in Vegas
- Cosmiss - 890
- Rose Nails - 135

Mágneses essence lakkok:
- essence magnetics - 05 Pixie Dust!
- essence magnetics - 02 Hex Hex!

Próbálkozni fogok, de általában nincs elég türelmem, egyébként nagyon jó nyomdázós lakkok!

Pirosak:

- essence colour&go - 10 Ready For Action
- essence colour&go - 61 Fame Fatal
- essence colour&go - 11 So Glamorous
- essence colour&go - 31 Hypnotic Poison
- Lora - 29

Barnák:

-essence - nude glam - Hazelnut Cream Pie
- essence colour&go - Nude it!
- essence - You Rock! - Cut Off The Beige
- Lovely - 22
- Rimmel - Beige Babe
- Lora - 61
- Wibo - 32(?)

Lilák:

- Aden - 12
- essence colour&go - 43 Where Is The Party?
- Lora - 12
- Butterfly - 62

Zöldek és kékek:

- Lovely - Wonder Nails - Color Power - nr. 6.
- essence colour&go - Choose Me!- essence - Twins - 06 Bonnie
-essence - Beach Club - 04 Underwater Love
- essence colour&go - 98 Walk on air
- essence colour&go - 37 Just Rock It!
- Saját kutyulmány, amit elkereszteltem "Zombie Vomit (Glitter Blua) By: CRaPTRaSH" névre.
- A saját kutyulmány másik fele, amiben több lett a csillám, mint akartam. :D
- essence - Vampire's Love - Into The Dark

Rózsaszínek:

- Butterfly - 61 (?)
- Avon - casablanca
- Moyra - 43
- Classic - 431
- e.l.f. - Purple Pleasure
- Moyra - 21
- Aden - 22
- Rimmel - Fast &Fuchsia

Szürkék, feketék:

- Aden - 46
- essence - Vampire's Love - The Dawn Is Broken
- NYC - Platina Card
- Aden - 39
- Rose Nails - 100
- essence colour&go - Fabuless
- Orly - Solid Rock
Jollie France - 59

Más:


- Editt 
- essence - multi dimension XXXL shine - Just Shout!
- Lora - 2

Amik nem a polcon vannak, hanem egy kis kosárkában, de a köröm kategóriába valók:

Díszítő lakkok:

- Moyra - 52
- Aden - 
19(?)

Nyomdázós lakkok:

Ezeknek se színük, se számuk, még karácsonyra kaptam egy kis nyomdás szettet, annak a része volt.

Lovely :

És az "egyéb lakkok" kategória:

- Jollie France - 28
- Aden - 45
- Aden - 44
- Aden - 44 (mindkettőn ez áll :O )
- Moyra - 71

Az elsőt anyukámon használom néha, a többi pedig olyan, hogy már-már használhatatlan, de nincs szívem kidobni még őket, annyira szerettem őket. :]


Az Aden lakkoknál bajban vagyok, mert csak az üveg alján van dombornyomottan a szám, így nem tenném rá a nyakam, illetve elég régiek, azóta szerintem volt már újítás, van amit más szám alatt láttam, illetve olyan is, amit már nem is találtam.

És a végére egy extra kép az Orly lakkról, vakus képen becsapós (élőben napfényben meg még inkább), olyan, mintha holo lenne (vagy csak már belelátom):

Szóval ez lenne az én kis gyűjteményem eddig, amint láthatjátok, az essence lakkok nagyon nagy kedvencek, olcsók, nem túl nagyok, és általában jók. Ha valaki valamelyikről szeretne tesztet (a 3 újról lesz! ;] ) csak jelezze, és igyekszem eleget tenni a kívánságoknak!

Nektek mennyi lakkotok van? Én most érzem úgy, hogy nem túl sok még, de már nem is kevés, 1-2 színt még hiányolok, így próbálok majd azok felé húzni. Egyébként nem mindet én vettem, rengeteget úgy kaptam, és párat nyertem is.

Köszönöm szépen a figyelmet! Kellemes hétvégét Nektek!

25 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Citromsárgám mondjuk egyáltalán nincs, de az nem is lesz szerintem :$ :P

      Törlés
  2. Ú, nagyon jó kis lakkjaid vannak :D Én is befotózta már egyszer a kollekciómat, de az már sajnos nem up to date. Na majd egyszer megint megteszem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. naaa, azért nem :D de bővült párral. Tudod, van aminek nem lehet ellent mondani. de most kicsit le kéne állnom :D

      Törlés
    2. Persze, persze.. :P
      tessék szépen rakosgatni fel a lakkos képeket! ;]

      Törlés
    3. Hm, majd ha megint Pesten leszek, szépen befotózom őket. Kis türelmet :)

      Törlés
  3. Nekem rengeteg lakkom van, és egyre több lesz :D De amikor látok egy-egy, az enyémnél 5x nagyobb gyűjteményt, megnyugszik a lelkem, hogy akkor még sem olyan nagy az enyém, és nem kell lakkstoppot hirdetnem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én így is sokszor rengetegnek érzem, néha meg kevésnek, leginkább mert nincs túl sok ami narancsos, korallos, ilyesmi, de majd szép sorjában :D :P

      Törlés
  4. Nekem is sok lakkom van, ami persze relatív :-)
    Gondolkodom, hogy lakkvásárlás-stopot kellene tartanom, de persze DJKaty hatására kinéztem néhány AVON lakkot :-)
    Általában a piros és rózsaszín lakkok a kedvenceim, abból van a legtöbb, a tieidben is azok tetszenek a legjobban :-)
    Írtál már a körömnyomdáról? Kíváncsi lennék rá, és az azzal készült műveidre

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nyomdával ksézült mintás bejegyzés volt eddig, nem egy Konad készlet, és annyira nem is vagyok még ügyes, de akkor ráállok majd a témára :]
      Addig is itt: http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/02/voros-arany-rozsas-korom.html megnéznheted amiről írtam :]

      Törlés
  5. Nálam is érik már egy nagy leltár, van is pár egyszerüűsítő ötletem a témára... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na arra nagyon kíváncsi vagyok ám!! Gondolom az enyém csak kistesója a te gyűjteményednek. :]

      Törlés
  6. Sok-sok lakkocska, én még mindig gyűjtési fázisban vagyok csak :D Az Aden díszítő lakk jó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én annyira nem vagyok oda értük, nekem olyan hamar besűrűsödtek :(

      Törlés
    2. Én hülye mégis megvettem, hát igazad volt, nekem első használat után olyan sűrű lett, hogy az nem igaz :@

      Törlés
  7. Tetszett ez a bejegyzés :) Nekem sajnos nincs túl sok lakkom de már dolgozom az ügyön :D
    Lenne két kérdésem, az egyik, hogy a Rimmel fast&fuchsia lakkot nézegettem tegnap, de nincs még Rimmeles lakkom, neked bevált? A második meg hogy Moyra lakkot hol lehet kapni? Blogokon látom de én még sehol nem találkoztam vele. Lehet hogy csak nálunk nincs :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a Fast&Fuchsia nagyon jó, szeretem, bevált, a másik annyira nem tetszett elsőre (mármint a teljesítménye), ezért azt nem próbálgattam azóta, de fogom :]
      Szóval a fukszia megéri szerintem, én még akciós áron vettem meg, Moyrát meg nálunk Veszprémben fodrászkellékeseknél, illetve parfümériákban szoktam látni, 350 Ft körüli áron, valamint még piacon is szokott lenni. Remélem tudtam segíteni :]

      Törlés
    2. Hmm, gondolkodom ezen a lakkon csak nem tudom mihez "hordanám", de tetszik a színe :D Hmm, szívesen kipróbálnám a Moyra lakkokat de ahogy észrevettem drogériákban nem igazán van...hát majd valahol talán rábukkanok :) Köszi a választ :)

      Törlés
    3. Szerintem piroson kívül szinte bármihez megy! :]

      Törlés
  8. Az Aden 44-es *-* nagyon szép :$ persze a többi is:D

    VálaszTörlés
  9. Nekem a Rose Nails kék csillámosa tetszik nagyon, álomszép. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj vele, hogy annyira elállnak a csillámok, főleg a szív, a körmömtől :(

      Törlés