2012. július 3., kedd

Júniusban elhasználtam

Sziasztok!

Most is összeszedtem, miket használtam el a hónapban. Ezeket mutatom most meg Nektek. Nem lövöm le a poént előre, nézzük őket egyesével.


- Sunfleur Bust FormPlus+ Mellfeszesség növelő balzsam:
Erről már írtam ITT. Úgy kaptam a Sunfleur cégtől, és örülök, valamilyen szinten jó, mert jelentősen javít a helyzeten, és hatásos, de nem vettem/veszem újra, legalábbis még nem.

- Isana körömlakklemosó:
Erről is volt már szó, ITT. Régóta használom, bevált, szeretem, újra is vettem.

- Balea Young Soft&Care 3in1 Arctisztító arcmaszk és bőrradír:
Ennél volt az a reakcióm, hogy VÉGRE! Zsíros és kombinált bőrre való, elvileg mattít is, én akárhogy használtam, totál kiszárította a bőröm, és igaz nem volt fényes, de brutálisan hámlott. Sohatöbbet! :D

- Signal Deep Fresh fogkrém:
3 éve használom, imádom, de úgy éreztem most már nem ártana váltani, így ehelyett egy másik Signal-t vettem, de nagyon meg voltam elégedve vele.

- Avon Ice Sheers parfüm:
Nem szerettem annyira, de nyáron sokszor bőven elég volt ennyi illat. Nem rossz, de nem venném meg újra.

- Adidas dezodor:
Évekig használtam ezt is, de egyre kevésbé éreztem a hatását, gondolom hozzászokott a bőröm. Elég drága sok más dezodorhoz képest, de megérte ezelőtt, amíg hatásos volt. Most vettem helyette mást, de valószínűleg ha kell, újra visszatérek hozzá.

- Alterra sárgabarackos búzás balzsam:
Elég sokáig elég volt, újra is vettem, róla is írtam már ITT.

- Alterra Papaya és bambusz sampon:
Ezt többször is újravásároltam, útközben már az is elfogyott. Nem volt gondom vele, de most a sárgabarackos búzásat vettem meg, mert ki akartam próbálni azt is.

Ahogy látjátok, szeretem az ilyenek terén a jól bevált dolgokat, de néha muszáj váltani is sajnos.

Használtok ezek közül valamit? Ha igen, mit, és mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

17 megjegyzés:

  1. a fogkrémet én is kivégeztem ebben a hónapban, de most egy másik signelt vettem, ami kék, annak a zöldjét használtam sokáig, de ez is jó. :D
    Tusiból én mindig kísérletezem, a többivel amíg nincs baj, nem nagyon, de a dezodoromat lecseréltem, mert untam és szerintem már nem is hatott, meg hát találtam olyat, amiben nincs alumínium :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj még egy tusi lemaradt, mert annak a flakonját apu elkéri mindig :]
      És milyen deot találtál, amiben nincs? Erre mondjuk eddig nem is figyeltem nagyon

      Törlés
    2. Nivea Pure & Natural. Jázmin illatú és nagyon tetszik. Lassan szívódik be. Ebbe a dög melegben meg így is úgyis izzadok, de az illata kitart, szóval eddig bejön, bár az izzadásgátló hatását nem tudom megítélni, mert folyik rólam a víz XD

      Törlés
    3. Na ja, ilyenkor bármivel fújhatjuk, kenhetjük magunkat... Én már pár hete a parfüm után se nyúlok, csak idegesít még az is :S

      Törlés
    4. Jaja, parfüm nekem se. Gondolkodtam testpermeten, de azt meg nem fújkodnám el. így van mindig nálam deo :D

      Törlés
  2. Komolyan mondom, tiszta igénytelennek érzem magam, mikor látom, mennyi mindent elkenegettetek magatokra egy-két hónap alatt. Nekem még a fogkrémem is csiga lassan fogyik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi, nem igénytelenség, bár szerintem én annyira sok mindent nem használok, a fogkrém meg gyorsan fogy, mert használom én meg barátom meg még tesóm is :]

      Törlés
    2. Mondjuk igen, én egyedül használok fogkrémet, ami nem erősen mentolos, mert csípi a pofim minden ami erősen mentolos. :D

      Törlés
    3. Én szeretem a mentolost, de ami nagyon mentolos, ne röhögjetek ki, de fáj a hasam tőle :DD
      Nem eszem meg, nem nyelem le, de valamiért a nagyon mentolos fogkrémektől fáj a hasam :D

      Törlés
  3. A kedvenc lakklemosóm :) Pont nem sikerül kivégeznem semmit júniusban, úgyhogy jól adtam is Neked egy díjat :D
    http://bellalabeauty.blogspot.hu/2012/07/ismet-dijat-kaptam.html#more

    VálaszTörlés
  4. Na annyian mondjátok már ezt a lakklemosót, ki fogom próbálni. Én egy fekete kupakos Caolát használok az is elég erős, de a bőrömet meg a körmömet kíméli.

    VálaszTörlés
  5. A lakklemosót én is imádom, és az Adidast is használtam jó pár évig, még most is imádom, de kísérletezek mással is :D

    VálaszTörlés
  6. A körömlakklemosó nekem is bevált. Nem is fogok már más milyet venni. A Signalnak ezt a fogkrémét szeretem nagyon. Az Alterra sampon, balzsamnál én még mindig a gránátalmásat veszem :) Dezodorból áttértem a Rexona stickes változatára, sokkal jobban használ mint a fújós vagy golyós változat. Parfümből pedig hiányt szenvedek :( Pedig régen mindig volt minimum 3 üveg, most meg alig van pár fújásnyi :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet nekem is át kéne térnem majd valami nem spray-s deóra, csak eddig azok váltak be legjobban.
      A,úgy ma a Rossmannban láttam egy DEZODORT, amire rá volt írva, hogy NEM IZZADÁSGÁTLÓ. Akkor mi?! :O :DD

      Törlés