2012. július 31., kedd

Júliusi összefglaló

Sziasztok!

Igen, már megint eltelt egy hónap, és már megint a szokásos, hogy visszatekintve azt érzem, hogy "Te jó ég, milyen hamar elment az idő! :O" viszont közben olyan lassúcskának tűnt sokszor.

Nézzük, miket sikerült megvalósítani azokból, amiket a júniusi összefoglalásban írtam, hogy szeretném júliusban:
- A tesztelni valók részt betartottam elég rendesen, remélem nem unjátok még.
- A DIY és a hajas bejegyzésekből inkább a hajas jött össze, de nem igazán volt alapanyagom sajnos a DIY bejegyzésekhez, ha lesz ötletem és anyagom, akkor ez is bővül még. :]
- A két új palettával is csináltam sminkeket, bár nem vittem túlzásba, a nagy meleg miatt a lehető legegyszerűbbeket viseltem, annak meg nem láttam értelmét, hogy csak 1-1 bejegyzés erejéig megcsináljam, és mire végeznék, lefolyik rólam.
- A beszélgetős témák is kezdenek életre kelni, és örömmel látom, hogy Nektek is tetszenek.
- Az elhasznált termékek bejegyzéseket is úgy vettem észre, örömmel olvassátok, nézitek, valamint hasznosnak látom, hogy véleményt tudunk, tudtok cserélni egy-egy adott termékről.
- Recept ismét nem volt, egyszerűen vagy nagyon egyszerű kaják voltak, mivel nagyon nem vagyok nagyétkű alapból sem, melegben meg még annyira sem, vagy már sietni kellett.
- A frizurás bejegyzés pedig megvolt. :]

Amit szeretnék augusztusban:
- Recepteket most már tényleg, ha más nem, legalább egyszerűbbeket, ugyanis én általában nem szoktam túlbonyolítani a sütést meg a főzést.
- Ha az idő is kegyes lesz, és nem akarok már megfőni egy ültő helyemben, akkor az Undressed és az Oh So Special palettát újra be akarom vetni, és szépeket alkotni, bár a szépségükben nem vagyok olyan biztos.. :D
- Még több beszélgetős témát is szeretnék beiktatni, nekem is jó kicsit, ha kiadhatom, ami nyomaszt, még akkor is jó lenne, ha nem jönne rá reakció, de így még jobban esett eddig. :]
- Lesz még pár teszt is azért, illetve az "elhasználtam" bejegyzéseket ismételten havi szintre lebontva csinálnám.
- A matrózos körmök még mindig a kis listámon van, meglátom, hogy sikerül, remélem végre lesz egy teljesen normális, vállalható formátum...

Ami a blogon "kívül" történt júliusban:
Nagyon nagyon nagyon, de tényleg, iszonyatosan, brutálisan nehezen bírom a meleget. És ezt általában látványos szenvedéssel tudatom a világgal is. :D
A munkahelyre bejárni egyre kevésbé volt kedvem, még 2-3 hét itt, aztán megyek másik helyre, remélem ott sikeresebb leszek, több vendéggel, és egy kis sikerélménnyel. (Ezt tudatosan, direkt írom ide, ezt szeretném, ezt kívánom, és remélem tényleg teljesül!)
Ezen kívül sokat voltam a tesóm kislányával, illetve múlt hétvégén egy év után végre kicsit kiléphettem itthonról, ugyanis tavaly nyár óta nem voltam sehol, legalábbis 24 órát nem, és már nagyon kellett, rám fért.
És így kb. ennyi volt, illetve végre legalább kicsikét több munkám akadt, aminek örülök.

És pár kép a hónapból, de tényleg csak pár, most valahogy nem készült túl sok.

A nyeremény Zsófitól:

Ajándék barátnőtől:

Cuki új táska:
(Ami egyébként nagyon nem fogja sokáig bírni úgy érzem...)
Gyakran hordott kombináció:


Most nézem, még a felsőm is ugyanaz volt. :D
Mivel kénytelen voltam többször összekötni a hajam, így nem sima hajgumival akartam, ha már muszáj, nagyon megszerettem ezt a kis rózsás anyag gumit. 

HK PEZ...:

A belső felén is van egy HK cica, az egyik szeme csukva van, ha ki-be nyitjuk és csukjuk, "kacsint" a macs. :D
(egyébként isteni finom, amiatt eszem, nem a HK minta miatt:P)

Marcipántúladagolás:

Mozartgolyós táblás csoki és marcipángolyók. Utóbbiból kettőt is kaptam, imádom a marcipánt, szerintem a végtelenségig tudnám enni napi szinten úgy, hogy nem unom meg. :D

Szóval így telt a július, és ezek az augusztusi kívánságaim .(illetve hosszú távra lenne jó, ha jó lenne az új fodrászat...)

Nektek hogy telt a hónap? Miket szeretnétek augusztusban elérni? Esetleg valami óhaj/sóhaj a bejegyzéseket illetően?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, és kellemes augusztust Mindenkinek!

12 megjegyzés:

  1. ténylég hogy repül az idő. hihetetlen..
    a marcipánnal én is így vagyok :DD
    a hajamat én is a legtöbbször összefogva viselem, ilyen melegben idegesít a kibontott haj.. :/ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még így is általában kibontva, csak ha már begyulladok, annyira fűt, akkor kötöm össze :$ :D

      Törlés
  2. PEZ! :D
    Habár nekem rövid a hajam, annyira azért mégsem, szóval icipici csuriba énis összefogom manapság. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen cuki?! :D
      Hú én nagyon utáltam mikor még nem tudtam szépe rendesen az egészet egybe összefogni :$

      Törlés
  3. Persze ,hogy nem unjuk a posztokat. :)

    VálaszTörlés
  4. Én is nagy meleg miatt döntöttem nyárra a rövid haj mellett, de még így is halál, mert ez a szín a legrosszabb, ami lehet napsütésben! Amúgy nagyon cuki a kis virágos hajgumesz :D
    Amúgy, ha a közeledben laknék, tuti hozzád járnék hajat vágatni, úgy 5 hetente lenne biztos vendéged :) És remélem, az új helyen tényleg jobb lesz majd neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én is utálom még így is, mikor süt a nap a fejemre, és ha hozzáérek a hajamhoz, mintha égetne :DD
      Jajj de ari vagy :]
      Hát, én is remélem, szerencsére nagyjából ez is központi helyen lesz, bár azért még mindig aggaszt, hogy fel van túrva egész Veszprém :(

      Törlés
    2. Igen, nekem is éget a hajam :D
      Fel van túrva? Hogy-hogy?

      Törlés
    3. Már kb. fél éve, mindenhol túrnak, fúrnak, körforgalmat, aluljárót építenek, közben csatornázgatnak is... :D

      Törlés
  5. Tök szuper,hogy már ennyi mindent sikerült megvalósítanod,amit szerettél volna. :)
    A jövőbeli terveid is jók biztos nagyon érdekesek és hasznosak lesznek,ahogy eddig!

    Csini így a hajad és a hajgumi is aranyos. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Remélem tudom majd tartani a színvonalat :]

      Törlés