2012. július 18., szerda

Garnier Mineral Clean Sensation dezodor - TESZT

Sziasztok!

Mint már írtam, imádtam az Adidas dezodorom, de egyszerűen annyira hozzászokott már a bőröm, hogy szinte semmit nem ért. Emiatt váltottam, méghozzá egy Garnier dezodorra.

Azt hiszem, mindennél nagyon fontos, hogy személyenként változnak az igényeink, más a bőrünk, mást szeretünk, de egy dezodor esetében ez szerintem még sokkal jobban előjön. Tehát ez csak az én véleményem lesz, lehet hogy másnak meg tök más, ez olyan dolog, ami nagyon kellemetlen, ha nem jön be egy-egy dezodor, de másképp hogyan találhatná meg az ember a megfelelőt, nem?!..


Egy dezodornál pont nem érdekelne a csomagolás, a színek, ha használ, de itt valamit mégis meg kell említenem, nem levehető a kupakja, hanem a tetején lehet kinyomni a spray-t és a hátoldalon van egy "on-off" kapcsoló, az on-nal "kinyitjuk", tehát tudjuk fújni, az off-fal pedig "bezárjuk", tehát mehet a táskába, nem kell félni, hogy megnyomódik, elhagyjuk a kupakot, stb. Szerintem ez zseniális!


Ezen kívül egyébként amolyan semmi extra a csomagolás, zöld-fehér, nekem szimpatikus.

48 órás izzadásgátlást ígér, nos, nem tudom erre kinek van szüksége, mert szerintem aki napokig nem fürdik az nem használ deot sem, na mindegy. Én még a 24 órásokban sem nagyon hiszek, és abban sem, hogy bármi is 100%osan védelmet adna az izzadás ellen, de nyilván így van rendjén, nem véletlenül izzad az ember. Igazándiból 1 hónapja használom, tegnap fogyott el, azt hittem kicsit tovább bírja majd, de végül is ebből 2 hétig napi legalább kétszer, de volt hogy háromszor zuhanyoztam, és értelemszerűen mindegyik után használtam, szóval még belefér. Túl sokat nem szoktam használni belőle, 1-1 fújás hónaljanként.

Az illata nagyon érdekes, elég erős. Eleinte szó szerint rosszul voltam tőle, hogy még 4-5 órával később is érzem, nem az hogy csak picit, vagy néha, hanem mindig, folyamatosan, erősen. Aztán valahogy nem zavart kb 2 hét után, nem tudom, hogy ennyire hozzászokott az orrom, vagy mi lehetett az oka, de jobban tetszett így. Parfümöt nem használok nyáron általában, de e mellé nem is bírtam volna még más illatot is elviselni.

És akkor most, hogy mindent elmondtam, ami nem a leglényegesebb, jöjjön aminek jönnie kell. Mennyire éri meg? 800 vagy 900 Ft volt, ami bár nem olcsó, de az illatától eltekintve tökéletesen elégedett vagyok vele. Mondom, a 48 órát nem tudom, kibírná-e, de nem is emiatt az ígéret miatt vettem meg, viszont nekem bőven elég ígéret, hogy egy 36fokos, fodrászatban dolgozós műszakot kibír.

Illetve az illata mellett még egy negatívum merült fel: frissen fehér foltot hagy. Értem, várjam meg amíg megszárad, de kinek van erre ideje reggel, indulás előtt? Szóval 10/9-et adnék rá, és mivel elfogyott, már vettem is újat, de most nem ezt, hanem ennek a stiftes változatát, amiről majd szintén szeretnék írni, nagyon kíváncsi vagyok a 2 termék közti különbségre.

Ami még említésre méltó, hogy ez a dezodor alkoholmentes és parabénmentes, illetve egy szabadalmaztatott antibakteriális hatóanyaggal van gazdagítva.

Ti használjátok/használtok már ezt a dezodort? Melyik dezodor vált be Nektek legjobban?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot Mindenkinek!

15 megjegyzés:

  1. Én nem szeretem az ilyen dezodorokat... egy Fa stiftet használok, meg parfümöt mikor eszembe jut. :D Egyébként pedig elvagyok a saját illatommal. :D Szerencsére nem vagyok egy izzadós, és lévén hogy minden nap fürdök, így még nem szóltak rám azért se, hogy büdös lennék. :D Na jó, egyszer mikor futásból jöttem vissza, párom megjegyezte hogy "oroszlánbarlangban voltál?". :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira én sem vagyok, meg nem szoktam bűzleni, de engem alapból zavar, ha kicsit is izzadok, 30fok felett meg azért ez elég sanszos, hogy nem kicsit :D
      Nekem még golyósból egy sem vált be eddig, persze ezzel nem azt mondom, hogy mind szar, csak még én nem találtam olyat, ami nekem jó lenne, stiftesből meg volt, hogy nem volt rossz, de sokkal jobb volt mindennél eddig a kék adidas.

      Törlés
  2. En alapbol utalom a fujosakat, nem tudom miert veszek neha... :D nekem mind eros szagu, mert hiaba fujom ovatosan akkor is beterit, meg kb az egesz furdot. :D nekem eddig ennek a stiftje valt be mert egyaltalan nem hagy foltot, meg par mas marka golyosai.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem meg pont a spray-k voltak a legjobbak eddig, én nem is nagyon érzem az illatukat egy idő után, de ennek nagyon megmaradt :D
      Ma kezdtem el ebből a stiftest, remélem jó lesz :]

      Törlés
  3. én még suli alatt használtam ilyet, 3-4-et el is használtam :D utána most van ez az elvileg új adidas, azt próbálom most :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, nem is tudtam, hogy van új belőle :O

      Törlés
  4. Golyós párti vagyok :). Régen volt Garnier dezodorom, szó szerint rosszul voltam a szagától, és szárított, és viszkettem tőle :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú :(
      Nekem ez az első, rexonám volt régen, meg secret meg lady's speed stick meg még sorolhatnám sztem napestig, sőt ebből is próbálkoztam a drogériék saját márkásaikkal is, de azok meg mégannyira sem jöttek be :(

      Törlés
  5. Tudtam,hogy ki fogod próbálni:) Nekem még mindig a golyós van, azzal is annyi csak a baj, hogy frissen foltot hagy. És kicsit nehezen is szárad, szóval van már rá koreográfia, felkenem, amíg fogat-arcot mosok és felöltözöm, meg is szárad. Illata viszont most már alig van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod? nem mondasz hülyeséget.. :D
      Ez nekem mért nem jutott eszembe? Egyébként először a golyósat akartam, ez után de valamiért a stiftes után nyúltam..

      Törlés
    2. Én alapból nem veszek stiftet már évek óta, abból az anti-white változatok is mindig foltot hagynak a ruhámon. Meg lehet,hogy bebeszélem magamnak, de úgy érzem, a golyós jobban hagyja lélegezni a bőrt.

      Törlés
    3. Hát, most már úgyis kénytelen vagyok ezt elhasználni, max a következő áldozat golyós lesz :D

      Törlés
    4. Ez a stift nem fog. :D De egyébként nekem sem a deo az utolsó lépés, hanem még teszek veszek miután felkenem. :D

      Törlés
  6. Én is teszek veszek csak már ruhában tenné venném :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor meg itasd fel picit zsepivel, az is jó.

      Törlés