2012. július 12., csütörtök

Garnier BB Krém - második benyomás

Sziasztok!

Már egy ideje érett ez a bejegyzés, az első benyomás elég jó volt róla. Ez azóta sem változott, amiket ott leírtam, csak azóta húszezer fok lett... És gondoltam, úgy fair, ha ezt a részét is leírom Nektek.

Tehát amíg a 22-23 fokot lazán bírja a drága, és tényleg olyan mintha nem is lenne rajtam semmi, addig a 25-30 fokban már érzem, leginkább az orromon és a homlokomon, nem gáz, nem folyik, csak érzem, hogy ott már nem teljesít annyira jól, mint alacsonyabb hőmérsékletben. És akkor az elmúlt másfél-két hétről a 30+ fokokkal nem is beszélve. Nem lesz fényesebb a bőröm vele, mint nélküle, de ilyen melegben én nem vagyok hajlandó bepúderezni az egész arcomat - amúgy sem szoktam, csak nagyon ritkán - és nyilván nélküle is izzad az ember arca, és minden szar ilyen melegben - legalábbis nekem.. - így el fogom használni, és inkább kenem ezzel az arcom, mint naptejjel.

Szeretném majd kipróbálni az olajmentes verzióját, attól függetlenül, hogy tavasszal nem volt olyan gondom, hogy kifényesedne a bőröm vagy bármi ilyen, csak mert valószínűleg az jobb lenne, főleg ilyen melegben. De addig nem akarok venni másikat, amíg ez megvan, és még elég sok van benne, mivel 1-1 kenéshez nem kell belőle túl sok.

Összegezve a dolgokat, annyit tudok mondani hogy:
- Nyárra nem a legjobb választás, de még mindig inkább ez, mint hogy naptejjel kenjem az arcom
- Nem szembetűnő, de én érzem, hogy ha nem is szó szerint elfolyik, de lehetne jobb is
- Viszont amikor kevésbé melegebb az idő, szerintem nagyon jó
- Szépen egységessé teszi a bőrt, és hidratál is tapasztalataim szerint
- Aki teheti, ne vegye meg teljes áron, nem azért mert nem éri meg az árát, hanem minek adjunk ki többet érte, ha olyan gyakran le van akciózva

Nagyjából ennyi lenne a véleményem így 3 és fél hónap távlatából, esetleg ha valaki mást tapasztalt, vagy vannak tapasztalatai az olajmentes változatáról, örömmel veszem, ha megosztjátok velem. 

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Nekem az olajmentes van meg. Egész jól lemattítja az arcot,jól fed és fent is marad jó sokáig. Tesztelni is tudtam mivel aznap amikor felkentem 37 fok volt+esküvőn voltunk ( zárt rendezvényterem = fülledt meleg levegő ) és egész jól bírta. nem fényesedett ki a bőröm csak annyi hogy 3-4 óra után 1-2 helyen megkopott. De amúgy semmi más. Szóval nagyon jól teljesít
    :)



    www.mindentaszepsegert.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor ez jó hír, csak azért nem akarom megvenni, amíg ebből van, mert akkor meg ez rohadna rám :S :D

      Törlés