2012. július 16., hétfő

essence - New In Town trendkiadás

Sziasztok!


Még egy essence trend edition, ezúttal a New In Town névre hallgató, ami 2012. augusztusra várható, de nem tudom, nálunk is lesz-e. Szeptembertől elvileg egyébként az állandó szortiment darabjai közé fog tartozni.


- Stay All Day longlastin eyeshadow:

- Magic Must Go On
- For Fairies

- Multi Action mascara:

Kiss Care Love Lipbalm:
- Fruit Crush
- Purple Berries
- Fruitylicious

Color&Go Nail Polish:
- Ultimate Pink
- Ballerina's Charm
- Oh, My Glitter!
- Grey-t To Be There!
- I'm The Boss

Superfine eyeliner pen:

A 3. lakk tetszik, de a többi egyelőre nem igazán fogott meg. Nektek mi tetszik ebből a kollekcióból?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Ez a kollekció sem lesz a kedvencem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha meg meggondolnád magad, később is hozzájuthatsz ;D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Én igazából nem is értem, minek kell ennyit csinálniuk..

      Törlés
  3. Tul barbie hercegnos.... de tusra kivancsi leszek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a másik nagyon nem jött be, szóval azt inkább kivárom majd, kinek mi a véleménye róla :D

      Törlés
    2. Hirtelen nem tudtam melyik, azt hittem egy másik kollekció. :D De már rájöttem hogy a tus. :D

      Én igazából alapjában utálom a filces tusokat, de ha ennek ilyen hosszú a hegye meg ha esetleg rugalmas is akkor lehet hogy jó lesz.

      Törlés
    3. Mondjuk érdekes, mert másnak meg jó volt az, amit én nem szeretek, szóval a franc tudja :D
      Nem hülyeség, csak legyen FEKETE az a fekete...

      Törlés