2012. július 15., vasárnap

essence - Cherry Blossom Girl Trendkiadás

Sziasztok!

Aki követ facebookon, az már láthatta ezt a képet:


Aki eddig nem látta volna, az meg látja most. Haha. :]

Quattro Szemhépúder paletta:

Kétvégű szemhéjtusok:
01 - Big in Japan
02 - My Little Kimono

Papír műszempilla:

Highlighter:

Pirosító:

Ajakceruzák:
01 - Cherry Cherry Girl
02 - It's Not Cherry Peach

Testpúder:

Körömlakkok:

01 - Fortune Cookie
02 - My Little Kimono
03 - Cherry Cherry Girl
04 - It's Not Cherry Peach

Nekem eléd szimpatikus, mostanában egészen megszerettem ezeket a színeket, mint amik a kis palettában is megtalálhatóak. A pirosító is szép, de ha őszinte akarok lenni, nem hiszem, hogy ezeket megvenném, az utolsó körömlakk viszont nagyon tetszik, és nincs is még ilyesmi színem. 

A kiadása szeptemberre várható, viszont nem tudom, nálunk kapható lesz- e.
Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes estét!

9 megjegyzés:

  1. Ó te jó ég!! ez nagyon tetszik *.*

    VálaszTörlés
  2. Én is most tettem ki ezt a kiadást a blogon. :) Nekem a pirosító bejön nagyon. :D Ha jó a pigmentáltsága én megveszem. :)Csak tényleg előbb legyen kapható nálunk is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ez olyan rossz, hogy nem tudni előre... Meg nekem pl nem elég ha van nálunk, hanem legyen Rossmannba :D

      Törlés
  3. Pirosító és az utolsó lakk. Amúgy imádom ezt a "koszos rózsaszínt" ami visszaköszön a csomagolásokon is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is :]
      Bár én koszos púderszínnek hívom :D

      Törlés
  4. Nem szakad meg a szívem, ha nálunk ez nem lesz kapható... az a műszempilla vicc, a lakkok meg elég gyengusok. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem szép az a műszempilla, bár nem tudnám kihasználni, így meg sem venném.. :] (bár szerintem már a doboz kibontásakor összenyomnám :( :D )

      Törlés
  5. Ebből a trendkiadásból ami nagyon tettszik az a
    ouattro szemhépúder paletta, highlighter, pirosító és a 4 lakk. :)
    Az első és 4. lakk ami nagyon bejön.
    Persze,majd élőben derül ki,hogy melyikre mondom azt,hogy kell. :)
    Jó lenne,ha Veszprémben is kapható lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, de sajna ezeket mindig utólag tudjuk meg kb... Főleg itt Veszprémben.. :S

      Törlés