2012. július 22., vasárnap

Egyediségeim

Sziasztok!

Ma olyan dolgokat mutatok Nektek, amik egyediek, legalábbis én nem sok embernél láttam még őket.

- Monroe- s cigarettatartó:

Egy szülinapomra kaptam, és szeretem használni, egyrészt így van egy napi limit, másrészt kényelmesebb egy cigis doboznál, harmadrészt sokan megcsodálják. :]

- Monroe-s zsebhamutál:

Az előbbivel együtt kaptam, ő még használatlan, mivel szerencsére mindig találok kukát, illetve nem vagyok lusta 20 lépést tenni azért, hogy kidobhassam a csikkem, szemetem.

- Öngyújtók:

Az elsőt a ballagásomra két kedves baráttól, a másodikat egy másik kedves baráttól kaptam idén a szülinapomra, a harmadikat pedig a barátom vette, de kikunyeráltam tőle.

- Monroe-s poháralátét:

Szintén idei szülinap. Ez a fésülködőasztalomon van, általában oda teszem amúgy is a poharam/bögrém, szóval jó szolgálatot tesz.

- Monroe-s egéralátét:

Az előbbi párja, értelemszerűen a gépnél van. ;]

- Párducmintás szív alakú zsebtükör:


Táskalakó, tavalyi szülinapi ajándék, szegényt le kellett kennem átlátszó körömlakkal, mert elkezdett pattogni.

- Fém cukorkás doboz:


Szintén ajándék, és a táskám része, eredetileg mentolos cukorka volt benne, aztán tic-tac, most pedig HelloKitty-s PEZ cukor van benne.

- Párducmintás táskaakasztó:

Ezzel magamat leptem meg még tavaly a szülinapomon.

- Fagyi és gomba kulcstartó:

Ezek is ajándékok, ezekből biztosan nincs még egy ugyanilyen. :]

- Kétoldalú óra:

Anyukáméknak van egy konyhafelszerelés boltjuk, ott volt évekig, és senki nem vette meg, és már gyűlölték... Én meg mindig akartam ilyet, így hogy mindenki jól járjon, megkaptam én. :D
(Van egyébként ilyenem, falra szerelhető változatban is, azt majd egyszer a saját lakásba szeretném hasznosítani.)

- Nyalókagyűjtemény és fém képeslap:

A nyalókákat kaptam is és vettem is, a fém képeslap pedig ajándék volt.

- Hatalmas rózsaszín pillangó:

Azt hiszem anyukámtól kaptam még évekkel ezelőtt, imádom.

- Zöld rózsa:

Úgy kaptam, egy kedves barát készítette a két kis kezével, sokan irigykedtek, meg is értem.. :]

- "We Can Do It!" fémtábla:

Ha jól emlékszem, két éve kaptam szülinapomra két kedves baráttól.

- Kis papírtáska:

Ebben kaptam az előbbi fémtáblát, és annyira tetszett, hogy a szobám falát díszíti, nem volt szívem befogni használni.

- Kávés falinaptár:

2008 karácsony - 2009 szülinapi ajándék volt, imádtam és nincs szívem kidobni, így ő is a falon kapott helyet.

- Álarc Velencéből és álomcsapda:

Előbbit a keresztanyám és az unokatesóim hozták nekem ajándékba, utóbbit pedig apuméktól kaptam.

És mint látjátok a szobám fala bordó, imádom! :]

Remélem tetszett Nektek ez a kis személyes kitérő, ezek lennének az én kis kincseim, ha gondoljátok, esetleg írjátok meg, Nektek milyen dolgok állnak közel a szívetekhez!

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, holnapra pedig szép hétfőt! :]

22 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem Marilyn Monroe-t, szerintem fantasztikus nő volt. :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. :O az a zsebtükör nagyon cukker. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És képzeld, úgy kaptam meg, hogy kinéztem neten, de mondtam, hogy nem adok ki érte ennyit... És rá fél évre meg megkaptam. :]

      Törlés
    2. Akkor szerencséd volt..Én peches vagyok..sosincs mázlim ilyen téren.. De nem para,mert a leértékelésekre mindig időben érkezem.. :DDD

      Törlés
  3. A Monroe-s egérpad tök klassz. :) Látom bejön a pin up is. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az öltözködésem annyira nem tükrözi, de imádom a stílust. :]

      Törlés
  4. Nagyon jók ezek a cuccok, tök különlegesek:)))

    VálaszTörlés
  5. de jó színű a szobád, én is mindig ilyet akartam de nem engedik :D :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi a kifogás ellene? Túl sötét? Nem az! :P

      Törlés
  6. Milyen szupi cuccaid vannak. :D Irigykedek :D
    Nekem is nagyon bejön ez a stílus, bár az öltözködésemben annyira nem :D

    VálaszTörlés
  7. Kajak nem emlekszem hogy a fagyit mikor adtam :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tavaly január, szülinapra.

      Törlés
    2. Hát akkor nem voltam valami egyedi a gombával, mármint aji szempontjából. :( :D Tényleg nem is emlékeztem, csak most rémlik hogy gyufával csináltam az édestölcsért. :D

      Törlés
    3. Mér, más is kapott? :O :D

      Törlés
    4. Nem, csak hogy te 2x gyurmat. :D

      Törlés
  8. Azért az vicces, hogy az óra, amit anyukádék már gyűlöltek, most a szobádban "nézegethetik" tovább :D
    (Tudom ez már több napos poszt, de néha kimarad 1-2 nap és úgy szoktam visszaolvasni :$)

    VálaszTörlés