2012. július 14., szombat

Egy adag essence

Sziasztok!

Kasszastop van, hó elején eldöntöttem, hogy nem költekezem, nem veszek piperecuccokat, csak ha esetleg valami tényleg nagyon fontos, elfogyott, és szeretem stb, így jelentem, 13-át írunk, és 100 Ftot költöttem összesen ilyenekre, a kis ezüst kövek miatt, ami kellett, mert elfogyott. Szóval ezt eddig tudtam is tartani, és mégis lett 3 új cuccom, de őket úgy kaptam. :]

Köszönöm Verusnak és Biának!

Nem titkolt vágyam volt egy igazi, matrózkék színű lakk, de amire ráleltem, már nem kapható. Ez az essence - Just Rock It! nevezetű lakkja történetesen, amit Verus meg is kapott, és volt olyan jószívű, hogy nekem ajándékozta, ezer köszönet még egyszer, azt hiszem azt érezhetik az újsággyűjtők amikor egy különkiadásos számot szereznek meg évekkel később, mint amit most én.

Bia pedig felajánlotta, hogy nézzek körül az eladó cuccai között, és szóljak ha valamit szeretnék, szívesen elküldi nekem. Így egy lakkra és egy szemhéjpúderre csaptam le.

Csoportkép természetes fényben:

Csoportkép vakuval:

És akkor nézzük is őket:

- essence - Just Rock It! körömlakk:


Élesben nem próbáltam még, illetve egyszer próbálkoztam, ismét matrózos köröm volt a cél, de ismét elbuktam, szóval valamit majd ki kell találnom most már... Várom az ötleteket, mert a csíkozás sehogy sem jó. A színe egyébként az, amire vágytam, szóval legalább ennyi örömöm van a sok bosszankodás közepette, miszerint milyen béna vagyok. :]

- essence Beach Club - 04 - Underwater Love körömlakk:

Nem is tudom mi van velem, de egyre jobban szeretem nyáron a színeket, és ő igazi nyári szín, ezért tettem rá a voksom, és élőben még szebb, sajnálom, hogy képeken nem jön át az igazi színe. :(

A lakkokat kipróbáltam celluxon, de szándékomban áll majd használni, és Nektek is megmutatni őket, csak így jobban látszik, mint üvegben.

1 réteg:

Így is egész szépek szerintem, de azért látszik, hogy kell egy második réteg is. 

2 réteg:


Így már mindkettő gyönyörű, mesések szerintem!

- essence 11 - Wild At Heart metallic effect szemhéjpúder:



Ennél előre szólt Bia, hogy szerinte kell alá valami alapszín, pl fekete szemcerka, mert nem túlzottan pigmentált, de annyira tetszett, hát ez sem tántorított el.

Ez egyébként hihetetlennek tűnt az ujjamon:

A kezemen, alappal viszont beláttam, hogy igaza lehet.

Természetes fénynél:

Vakuval:

Aztán végül kipróbáltam úgy, hogy a szemceruzára vittem fel, fekete (ColorTrend) és ezüst (Lady Ann) szemceruzákon is.

Vakuval:

Természetes fényben:

Így sokkal, de sokkal erősebb nyilván, feketén egy kicsit olyannak tűnik nekem, mint az egyik avonos szemhéjpúderem önmagában, fekete, királykék csillámokkal, míg az ezüst egy teljesen más színt ad vissza vele. Néhol egészen sötét szürkének, máshonnan nézve világoskékesnek, amonnan meg világosabb szürkének tűnik, és ez nagyon is tetszik!

Itt pl nem is tudom meghatározni pontosan, de mesés színe van!

Fehér szemceruza fölé is ki szerettem volna próbálni, de pont nincs.. Sebaj, majd ha egyszer szerzek, arról is kaptok infót, hogy azon milyen, bár most csak emiatt nem áll szándékomban venni.

Egyelőre ennyit ezekről a termékekről, tartósságról ugye még nem tudok mit mondani,  illetve hogy élesben hogyan tudom őket használni, de ha van rá igény (remélem van :P), akkor lesz róluk teszt is akár.

Ti miket vettetek/kaptatok mostanában?
Köszönöm a figyelmet, Mindenkinek jó hétvégét kívánok!

16 megjegyzés:

  1. nálam is stop van. ebben a hónapban nem is vettem sok mindent, csak egy szép sötét kék lakkot meg amit rendeltem meg amit Tőled vettem. ez máskor egy heti adag. De most spórolás van 2 koncertre meg egy tetkóra :D meg hát az az igazság, hogy nincs is olyan szín most, ami még meg tudna fogni. bár a Catrice Captain Sparrow's Boat még kell, de ráér augusztusban az úgyis őszi/téli :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naaa, milyen tetkó? :P
      Szépnek szép az a lakk, csak nekem vannak hasonlók, szóval esélytelen :P

      Törlés
    2. Egy horgonyka van tervben bokára, oda belülre, amit takarnak a cipők :D remélem, ez így világos :)

      Törlés
  2. Az a másik lakk gyönyörű! :)
    Én eBay-en garázdálkodtam ma, legutóbb pedig napszemcsit vettem. :)
    Amúgy a celluxos megoldással nem próbálkoztál még?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudok olyan pici csíkokat vágni, egyenesen meg pláne :D

      Törlés
    2. próbáld meg nem ollóval hanem sniccerrel vonalzó mellett:)

      Törlés
    3. Flory nem mond hülyeséget! :D Díszítő csíkkal?

      Törlés
    4. Na ez nem hülyeség! :O
      Díszítőcsíkom nincs, és nem is találok sehol Veszprémbe :(
      Majd e-bayen nézelődök, hátha találok óccóér. :P

      Törlés
  3. Jajj de ügyes vagyok, holnapra akartam időzíteni... :]Segáz.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, én múltkor be akartam időzíteni egy posztot nemtudomhányadika péntekre, és véletlen az előtte lévő hét péntekét nyomtam be.. megjelent rögtön a blogon, egy héttel korábbi dátummal...

      Törlés
    2. ismerős az időzítéssel való babrálás :DDD

      Törlés
    3. Akkor most azért megnyugodtam :D

      Törlés
  4. Ajj, a szemhéjpúderre de kíváncsi lettem!!! (nálam hónapok óta kasszastop van elvileg, de sose tartom be, plusz rákattantam a turizásra is... )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MAjd sietek :P
      Én eddig jól tartom, csak maradjon is így :P
      Ha nem tudom betartani, akkor az úgy nem ér:P

      Törlés
  5. Ilyesmi catrice szemhejpuderem van es imadom. :)

    VálaszTörlés