2012. július 6., péntek

Díjakat kaptam!

Sziasztok!

A héten 4 díjat is kaptam, aminek nagyon örülök, ez nagyon pozitív visszajelzés számomra.


A díjjal "szabályok" is járnak:

- Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
- A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
- 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
- 11 embert meg kell jelölni és linkelni
- Nincs visszaadás/visszajelölés

11 dolog rólam:
Bár volt már ilyen bejegyzés, próbálok olyat írni, amit eddig még nem.

1.Kiskoromban szemüveges akartam lenni, mert a nővérem is az volt, és azt hittem, ez egy jó dolog, aztán mire annyi idős lettem, hogy megértettem, ez nem kiváltság, hanem sokkal inkább kellemetlenség, addigra szemüveges lettem.
2. Ovis koromban fodrász akartam lenni, imádtam "hajacskázni", aztán utána egészen 18 éves koromig nagyon nem akartam fodrász lenni, mert mégis csak idegen embereket "fogdosnak"... De mégis az lettem, és imádom! :]
3. Képes vagyok nagyon sokáig fennmaradni, de gyűlölök korán felkelni.
4. Itthon szeretek boxeralsóban mászkálni, mert kényelmes.
5. Nem vagyok oda a kertért, virágokért, másokét (és anyuékét is) gyönyörűnek tudom látni, de aztán belegondolok, mennyi meló van vele, és inkább nem kell.
6. A gimiben váltócipőt kellett felvennünk.. Ehh..
7. Ez az első nyaram, amikor nincs nyáriszünet, dolgozom, és ez még tök fura.
8. Nem szeretek nyaralni. De tényleg nem. Akkor már inkább egy hét itthon, amikor későn kelhetek, főzőcskézhetek, pihenhetek, és nem kell buszoznom.
9. Utálok buszozni. Leginkább emiatt is az előző pont.. :]
10. Sosem bírtam a nagyon meleget, utálom, gyűlölöm, és eszméletlenül tudok szenvedni tőle.
11. Nincs jogsim, és soha nem is lesz szerintem, a térlátásom sem jó, sokszor nem tudom eldönteni 2 messzebb lévő dologról, hogy egymás előtt és mögött állnak, vagy egymás mellett.


Nézzük őket sorban, itt jelölöm meg a bloggerinákat is, akiktől kaptam a díjat :]

Bellala kérdései és a válaszaim:

1. Ha egy lakatlan szigetre 3 dolgot vihetnél magaddal, mik lennének azok?
Lakatot, hogy ne legyen lakatlan.. :] Komolyra fordítva, nem akarok lakatlan szigetre menni, de a barátomat vinném, dolgokból nem tudnék hármat csak, így is a fél életem magammal cipelem a táskámban. :P

2. Mivel frissíted fel magad ebben a melegben?
Hideg víz a csuklómra, napi legalább 2 zuhanyzás és rengeteg innivaló.

3. Ha kapnál 100.000ft-ot, amit elköthetsz sminkcuccokra, akkor drogériás, vagy high end termékeket vennél?
Szerintem is-is. :]

3. Mész valahová nyaralni az idén?
Nem, de a barátomékhoz szeretnék menni Budapestre legalább egy pár napra.

4. Van háziállatod?
A tesómé, de Panni a cica.

5. Mi a véleményed a peplum őrületről?
Semmi, eddig azt sem tudtam, hogy van ilyen szó. :D :$ (deégővagyok)

6. Szerinted lehet valaki csinos kevés pénzből is?
Igen. Ez nem pénz kérdése, a csúnya ruha is annyiba kerül általában, mint a szép.

7. Milyen könyvet olvastál utoljára?
Most olvasom a Királyok csatáját, előtte meg azt hiszem A Vörös Sárkányt.

8. Reggelente mi az első dolog, amit csinálsz?
Pisilek, éjjel nem kelek fel rá általában, és reggel ez az első, már amikor ki bírok mászni az ágyból...

9. Volt már, hogy nem volt kedved kiöltözni, és magadra kaptad az első ruhát, amit kivettél a szekrényből?
Nem hiszem, bár amúgy sem szoktam túl sokat időzni ezzel, csak nagyon ritkán.

10. Ha szerveznék egy bloggertalit strandolással-kajálással,eljönnél?
Ha van rá mód, persze!

11. Mennyire vált a blogolás az életed részévé?
Teljesen függő lettem. :$


phoenix kérdései és a válaszaim:

1. Mit szeretsz magadon, magadban a legjobban?
Ha csak egyet-egyet lehet, akkor magamon a hajamat talán, magamban pedig azt, hogy nagyon jó a memóriám. 



2. Mi volt a legszebb, legemlékezetesebb hely, ahol jártál?
Görögország.



3. "Napozós" vagy "lubickolós" vagy inkább?
Szobában ventilátorozós.. :] De a kettő közül inkább lubickolós (medencében), annak ellenére is, hogy nem tudok úszni. Nem vagyok képes napozni, pisilni kell, szomjas vagyok, rám mászott a hangya, minden más fontosabb annál, hogy egy helybe feküdjek.. :D



4. A hideget vagy a meleget bírod jobban?
A hideget.



5. Melyik filmet láttad utoljára?
Nem nagyon filmeztem már jó ideje, moziban néztük az Éjsötét Árnyékot, de sorozatból a Szomszédokat néztük utoljára.



6. Neon, pasztell, esetleg egyik sem?
Kis mennyiségben mindkettő, nagy felületen egyik sem.



7. Szénsavas vagy szénsavmentes ásványvíz?
Szénsavas, vagy csapvíz.



8. Mik a terveid a nyárra?
Túlélni. Vicces, de tényleg. Ezen kívül a már említett pár nap Budapesten és egy kisebb baráti összejövetel is tervben van.



9. Mit vásároltál legutóbb (persze csak ha nem titok :) )?
Ha úgy vesszük nem én vásároltam, de az enyém, anyukám vett ma nekem egy marhajó táskát.



10. Ha vásárolni mész, írsz listát, vagy a memóriádra 
hagyatkozol?
Általában itthon összeírom, de fejből is tudni szoktam.

11. Milyen koncerten voltál legutóbb?
Mystery Gang.

djkaty kérdései és a válaszaim:

1. Mi az az étel, amit mindig meg tudnál enni?
Rakott krumpli, pizza.

2. Kedvenc üdítőd?
Dr. Pepper.

3. Mi az a hétköznapi teendő, amit sokszor halogatsz?
Nem szeretek halogatni, de általában a fürdő kitakarítása az, amihez nehezen állok neki.

4. Mi az, amit már évek óta halogatsz?
Azt hiszem, ilyen nincs. Vagy csak nem tudok róla.. :]

5. Nagy álmod, amit mindenképpen szeretnél megvalósítani?
Egy saját fodrászszalon, a házam aljában, ahol a párommal élek és pár kisállattal.

6. Álomnyaralásod helye?
Otthon... :]

7. Kedvenc plüssállatod története?
Nincs kedvenc, mindet ugyanúgy szeretem.

8. Mi az, amit szenvedélyesen gyűjtesz?
Talán a sminkcuccok, és mostanában a táska őrült is elragadott, talán pont azért, mert eddig sosem volt sok.

9. Kedvenc stresszűző tevékenység?
Takarítás. Szétkapom az egész szobát, és üvölt a zene, és mire a felével végzek, már lehiggadok.. :D

10. Kedvenc édesség?
Édesszájú vagyok, szinte bármi jöhet, csak ne legyen mazsola benne.

11. Hol laknál, ha bármilyen helyet választhatnál?
5. kérdésnél ott a válasz erre.


Laruska Bee kérdései és a válaszaim:


1. Három dolog, amit a legjobban szeretsz magadban. (külső-, belső tulajdonság)
A jó memória és a hajam ugye, amik voltak már, és ha még egyet kéne, akkor talán a körmeim.

2. Melyik szín jellemez legjobban téged?

Talán a piros.

3. Kedvenc ruhadarabod? (pulcsi, póló, nadrág, ruha stb.)

Trikó.

4. Lehet fiú és lány között csak barátság?

Igen. Sok fiú barátom van, aki barát barát, tehát nem csak haver, és nem szerelem.

5. Mi a blogod célja? Miért szerkeszted?

Mert szeretem csinálni, és mert remélem, pár embernek segíthetek 1-1 témában, bármi is legyen az.

6. Mi a mániád?

Pödörgetem a hajamat. És a barátomét is... Meg néha barátnőkét :$

7. Házibuli, vagy nyilvános szórakozó hely?

Házibuli.

8. Kedvenc évszakod?

Tavasz vagy ősz.

9. Arany, vagy ezüst?

Ezüst, de a bizukban szeretem a nem gagyi arany színűeket is már.

10. Cipőd, vagy táskád van több?

Nem tudom, egyikből sincs azért rengeteg, kb ugyanannyi lehet.



11. Van olyan ruhád, amit már legalább egy hónapja megvettél, de nem volt még rajtad?
Januárban vettem egy párducmintás hosszú ujjú felsőt, aminek a háta fekete csipkés, de csak most találtam fekete melltartót, ezért még nem volt rajtam, pedig nagyon szép, csak fehér melltartóval hülyén néz ki.


Huhh, jó sok kérdés meg válasz mi?!
Én most rossz kislány leszek, és nem adom tovább 11 embernek, hanem inkább vegyétek úgy, hogy Mindenkinek szól, akit olvasok.

Remélem tetszett Nektek azért ez a kis személyes, ha van kedvetek, válaszoljatok Ti is a fenti kérdésekre, én most kérdést sem írok, mert kb ilyenek lennének. :]

A díjat köszönöm még egyszer, Nektek pedig kellemes napot!

11 megjegyzés:

  1. Haha, az én cicám neve is ez, azaz mi Pankának hívjuk :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Kapsz tőlem egy díjat:
    http://hajnalweb.blogspot.hu/2012/07/off-dijat-kaptam-salala.html

    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ha nem baj, itt válaszolok rá :]

      1. Honnan ered a blogod neve?
      A becenevemből, amit lényegében véve "magamnak adtam", de ez már régi sztori, de rám ragadt és meg is szerettem. :]

      2. Mi a kedvenc színű körömlakkod?
      Mikor mi, általában időszakosan változik 1-1 kedvenc van mindig.

      3. Mire vagy a legbüszkébb?
      Hogy túlléptem a határaimat, jó irányban, és hogy képes vagyok fejlődni.

      4. Ha egy lakatlan szigetre kerülnél, mi az az egy dolog, amit magaddal vinnél? (tárgy)
      Erre egyszer már válaszoltam fentebb. :]

      5. Mi a kedvenc alvó pózod?
      Hason alszom általában, terpeszkedve.. A barátommal meg kiskifli, de abból is ugyanez lesz általában, és szegényt kitúrom mindig... :D

      6. Mitől félsz a legjobban?
      Hogy olyan leszek, amilyen nem szeretnék lenni.

      7. Mi a kedvenc italod?
      Dr. Pepper.

      8. Mi a legjobb film, amit eddig láttál?
      Elég sok van, ami nagyon tetszik, és meghatározó az életemben.

      9. Szereted a cicákat?
      Igen

      10. Ha csak egyet kívánhatnál, mi lenne az?
      Hogy idővel valóra válthassam az elképzeléseimet.

      11. Lennél egy napra fiú/férfi? Ha igen, miért? Ha nem, miért?
      Nem tudom, szerintem nem, egy napra minek? :]

      Törlés
  3. Mysetry Gang <3 :) Imádom őket. Július 23-át alig várom, pedig nem is olyan rég (ha utána számolok 1 hónapja) voltam koncerten és felejthetetlen! :)
    Amúgy a pesti kis kirándulás jól hangzik. szeretem, bár néha jó hazamenni onnan anyáékhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már rég voltam, régen imádtam őket, de az új dalokért annyira már nem vagyok oda :(

      Törlés
    2. Nekem az összes dalocska tetszik. Szeretem, amit művelnek a színpadon :D

      Törlés
    3. Azt nem mondom, hogy nem tetszik, csak még az angol szövegig éreztem teljesen magaménak. Bár mostanában sajna nem is nagyon járnak erre, amikor meg voltak, én nem voltam itt :D

      Törlés
  4. Jaj ilyen "nemisazenyém" cicám nekem is van, Boci névre hallgat (inkább ne kérdezd...) eredetileg én mentettem le egy fáról pici korában, hazahoztam, aztán tesóm "lenyúlta". :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barátom mondja mindig, ha rám jön nagyon, hogy kell valami kisállat, hogy de hát ott a Panna, és mindig ugyanaz a válaszom, hogy "de ő nem is az enyém" .. :D És akkor jön, hogy a cica az nem olyan hogy egy emberé, hanem ahhoz megy aki kaját ad neki.. :D De akkor is... Nekem olyan kell ami az ENYÉM :P

      Törlés
  5. Jaaj mennyi hasonlóság :) <3

    VálaszTörlés