2012. július 3., kedd

Catrice - Cucuba kollekció

Sziasztok!

Újabb trendkiadás, ezúttal a Catrice - Cucuba névre hallgató kollekciója. Azt hiszem, ez is egész jól sikerült.

-Szemfestékek:
Sunny Side, Reggaeton, Salsa Cubana, Havana drum ,Take it mint.

- Tusok:
Take it mint, Reggaeton.

Rúzsok:
Salsa Cubana & Be all smiles.

Bronzosító púder:

Körömlakkok:
Sunny side, Reggaeton, Salsa Cubana, Havana drum & Take it mint.

A szemfestékek nagyon tetszenek, azon belül is legjobban a zöld. A barna tus is érdekelne, és a 3. 4. lakk is nagyon tetszik. Nem mondom, hogy tutira fogok venni valamit, de biztos, hogy jól meg fogom nézni őket.

Augusztus/szeptemberre várható egyébként, remélem nálunk is lesz azért.

Nektek hogy tetszik?

16 megjegyzés:

  1. Hmmm, a lakkokból a felső sor elég jó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy azok Neked tetszenek majd :]

      Törlés
  2. A külsejük nagyon bejön, olyan kókuszos. :D
    Viszont nekem is talán csak a türkiz szemfesték kéne, meg a bézs lakk, meg talán a barna tus, de olyanom már van, de olyan jóól néz ki azzal a türkiz csíkkal. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nincs, meg ugye kívánságlistás, de látni kell élőben, hogy olyan-e amit akarok

      Törlés
  3. A körömlakkoknak fantasztikus színük van!

    VálaszTörlés
  4. A lakkokból a sötét barnára kíváncsi leszek, meg a tusokra (bár ha filces, akkor nem fogjuk szeretni egymást) most a cruise couture-ból hajszolom a zselés tust. tegnap csak a hűlt helye volt :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem hagyományos ecsetes lesz :]
      Én azt a kollekciót nem is láttam még :(

      Törlés
    2. Én is tök véletlen tegnap a KÖKI-s Müllerben jártam, mondom hátha van valami akció, vagy végre megtalálom a kéket, amit keresek. És el is hoztam a kék lakkot, de a tusból nem volt :( majd visszanézek valamelyik nap.

      Az jó, ha hagyományos lesz, azt szeretem. A barna érdekelne :)

      Törlés
    3. Itt csak rossmann van, de ott is csak a Coolibri.. :(

      Törlés
    4. Igen a Rossmannban Coolibri van a Müllerekben van elvileg a Cruise Couture. Ez akkora szarság mondjuk....

      Törlés
    5. Akkor rossmannba nem is lesz a CC? :O Csesszék már meg... Rossmann azért szerintem kb minden városban van már, Müller meg nagyon nem :S

      Törlés
    6. Hát én úgy tudom :\ Esetleg, ha valami nagyoooon kell, akkor le tudjuk ügyezni, de engem nem nagyon fogott meg semmi. Bár az a világos kék lakk sem rossz, meg a paletta is jó, ha épp arra vágyik az ember. Meg hát a tus, ami még érdekel.

      Törlés
    7. Az a baj, hogy látatlanba nem is merem, mert jó látom a képen, de élőben tök más azért :P

      Törlés
    8. Hát igen. Az tény. Bár lakknál még a boltban is csalóka tud lenni. :D

      Törlés