2012. július 10., kedd

Az ígért hajas bejegyzés

Sziasztok!

Kismilliónyi kép fog következni rólam, leszek gáz képek is, de ez is én voltam, felvállalom. 

ITT az elején szeretném leszögezni, hogy a szaraszemöldököd meg gázafejed meg hasonló színvonalú hozzászólásokat törlöm szó nélkül. :]


A színeket csak azért írom oda, mert fényképeken gyakran nem egyértelmű, főleg a sötétebb színek...

2006:

Fekete

Világos rézvörös

Szőke frufru, hátul vörös, a füleknél pedig 1-1 fekete tincs

Világos vörös

Vörös

Tűzvörös

2007:

Ennek valami vörösszőke vagy mi volt a fantázianeve, nagyon szerettem

Szőke

Világosszőke

Vörös, életem egyik legszebb vörös színe volt

Nem látszik, de ez is vörös volt, csak kicsit sötétebb

Újabb próbálkozás a feketével

Vörös

2008:

Világosvörös

Padlizsánlila , és a kis drága <3

Aztán újra vörös

Viszonylag sokáig ilyesmi színe volt,  kis különbségekkel

Aztán elég sokáig szőke is volt

De visszatértem a vöröshöz...

És sokáig tartott.. :]

2009:

Újabb próba, de feladtam a feketét itt..

Újabb vörös, viszonylag sokáig megint..

Aztán sötétbarna lettem

Majd megint vörös

2010:

Aztán világosodni kezdtem

És még világosabb... nem látszik a képen, de ez egy világosbarna szín volt

Ez meg középbarna

És ez is

Meg ez is

2011:

Aztán újra sötétvörös

Bár nem látszik, de itt már kicsit világosabb lett

2012:

Itt már látszik hogy világosabb vörös

Itt meg nem, de ez is vörös... :]

És itt már egyre szebb megint
A többit pedig már úgyis tudjátok... :]


Szóval az elmúlt hat évben volt szinte mindenféle hajam, hosszra és színre is szerettem a változatosságot, de most, a bejegyzés írása közben gondoltam csak végig, hogy valahogy mindig visszatértem a vöröshöz...
A feketét bár imádtam, de iszonyatosan hullott és zsírosodott a hajam, minden próbálkozásnál... Ezért lemondtam már róla. A szőkét is nagyon szerettem, de megviselte a hajamat, és csúnya is volt 2-3 hét után a lenövés, mivel elég sötét a hajam alapból. A világosbarnát imádtam, és úgy sajnálom, hogy nincs normális kép róla, szerintem nagyon jól állt, a vörös meg... Minden árnyalatát imádtam, legjobban a 10. és 21. képen tetszett a színe, meg most. 


Ahogy látjátok, viszonylag gyakran (azért nem havonta, ahogyan sok ismerősöm előadja) váltottam hajszínt, de jó ideig ilyen marad szerintem, mint most, ezt nagyon magaménak érzem, nem túl vörös, tehát még simán fel merek hozzá venni bármilyen színt, de nem is uncsi. :]


Nektek melyik tetszik legjobban/legkevésbé? Ti is szerettétek tini korotokban a változatosságot a hajatok terén? (Jajj, mintha 80 éves lennék, úgy írtam.. :D)


Köszönöm a figyelmet!
Kellemes estét Nektek!

27 megjegyzés:

  1. Nekem sose volt még festve a hajam, én annyira imádom a színét :) Egy ideje játszok a hosszával és még mindig nem döntöttem el, hogy visszanövesszem-e valamennyire.
    Neked a vörös kifejezetten jó, és a 3-ik kép a kedvenc, szeretem az ilyen vadóc hajzatot. Azt még ki is próbálnám, de ilyen rövidet nem festetnék be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nekem 8.os korom óta festve van, 3napig fel sem tűnt anyuméknak.. :D

      Törlés
  2. Huhh hát volt egy pár. :D És mindre emlékszem. :D

    Elsőnek a fazonja kurvajó, meg a színe is.

    Nekem legkevésbé a világos szőkés rézvörösek tetszenek, alapból nem szeretem ezt a színt.

    vöröset sem szeretem, de ahol írtad hogy a legjobb az rajtad tényleg nagyon jó.

    Barnák is bejönnek.

    Én meg még mindig hezitálok hogy világosítsak-e vagy ne... Imádom a színét, de utálom már a lenövést... Mire eldöntöm neked sztem 10 új hajszíned lesz ezalatt... :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy is mindenhogy bejövök Neked... :DDD

      Törlés
  3. Áhh, már nagyon vártam ezt a bejegyzést! :D Nekem a mostani és 2010-nél az első kép tetszik nagyon, én most olyan színűt szeretnék épp :) Nem is tudom ez milyen szín, mézszínű világosbarna? Egyébként csak szőke melírom volt a seszínű barna hajamban, jól is állt. De már meguntam, most barnulok, csak hát idő kell, hogy igazán jó legyen tartósan is. Ezek a rezes szőkék annyira nekem sem jönnek be, de nem csak rajtad máson se nagyon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyen szőkítés utáni vörösesbarnás szín volt, amit hiába festettem be világos barnára, ilyen lett, de végül is az is tetszett. :]
      Nekem tetszettek a rezesek is, meg élőben teljesen más volt azért, de a sötétebbek jobban tetszenek nekem is most már jó ideje :]

      Törlés
  4. aszta mennyiféle hajad volt már:O azok a frufrusok régen marha jól álltak. szőke is, világos vörös is. tök jó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Takarták a méteres homlokom :D
      Csak olyan macera rendbe tartani :S
      Bár már hónapok óta gondolkozom rajta, de még nem merem így nyárra bevállalni, mert csak beizzadna és szétállna :D

      Törlés
  5. Szerintem egyértelműen a fekete meg a nagyon sötét barna a te színeid, de ez csak az én véleményem :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira megosztja amúgy az embereket, mindenkinek más tetszett... :]

      Törlés
  6. szerintem a szőkék, meg az alábbi két vörös volt óriási:
    http://kepfeltoltes.hu/120709/109504907010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    http://kepfeltoltes.hu/120709/124982012516_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ja és megjegyzésképp: fültágítód van/volt? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kényszerzubbonykabát :]

      Igen, volt, a tetkós piercinges bejegyzésnél írtam is, 14 miliig mentem. 2 év alatt visszahúzódott kb 4-5 milisre.

      Törlés
  7. Az utolsó kép tetszik, de a régebbiekből a fekete hajszínnel készült képek tetszenek :)
    Én soha nem voltam ennyire merész, 1X vörös, de első mosás után kóbor kutyaszőr színű lett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nagyon megnéznélek legalább egy ilyen jó kis élénkvörös melírral, esetleg mellé pár szőkével, szerintem tök jól állna! :]

      Törlés
  8. Fhú csajszi! :D A világos vörös, meg szőkés színek nagyon nem, de az igazi vörös, az nagyon igen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondom én hogy nagyon megoszlik a vélemény :]
      Egyébként fura, hogy minddel mennyire más az arcom :D

      Törlés
  9. Igazi kaméleon voltál (vagy?) :-)
    Nagyon izgalmas lehetett ez a sok-sok hajszín, nekem azok a hajszínek tetszenek, amelyek vörösek, de nem látszik rajtuk, nekem inkább sötétbarnának tűnnek :-)
    Én nem voltam soha ilyen bátor, nem volt még más színű hajam, csak a saját szőkém. Idén nekibátorodtam és melíroztattam a hajam, hogy világosabb legyen, de mivel szerencsére szép az eredeti színe, ennél többet nem akarok változtatni rajta.
    Ha egyszer lesz megint rövid (pár centis) hajam, akkor kipróbálnám vörösen én is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony :]A volt osztálytársaim mondták mindig vicceskedve hogy attól, hogy feketén megyek be, még nem biztos, hogy másnap nem vörösen megyek be, de azért ennyire nem volt drasztikus, nem tudom mennyire jön át képeken, de attól függetlenül, hogy már akkor magamnak csináltam (egy ideig magamnak is vágtam, a 2. képtől úgy a 2010 utolsójáig) amikor nem ez volt még a szakmám, sosem lett rossz az eredmény, illetve de, egyszer a lilába tenni akartam melírcsíkokat, de ilyen szép ciklámen volt a dobozon, tudod, olyan "leszív és színez, 2 in 1" téma volt, nos az bugyirózsaszín lett a hajamon... :D De azon kívül nem volt baki :]

      Törlés
  10. Most erről egyből beugrott az az ismerősöm, aki hetente más hajszínnel állított be a suliba :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh :D
      Mondjuk én a vörösnél játszottam nagyon sokat az árnyalatokkal, ami miatt sokan úgy emlékeznek vissza, hogy havonta más hajam volt.. :D

      Törlés
  11. Kaméleon :P
    Nehéz megmondani hogy melyik hajszín állt a legjobban. Sokat számít az is hogy milyen frizura társul hozzá, de a vörös vagy a barna az ami a Te színed szerintem. Ami kevésbé tetszett az a rézvörös, világos vörös.
    Nekem még általánosban voltak az eredetileg középbarna hajamban ijesztően ronda szőke (ami inkább aranysárgának látszott) melírcsíkok :'D Szerencsére nem tartott sokáig és barnával be lett festve. Aztán még mielőtt gimibe mentem volna befestettem feketére. Voltak időszakok amikor a lenőtt részeket otthon kiszőkítettem és befestettem élénk színekre, mint pl magenta XD De azt is meguntam, vissza az egész feketére. Majd kezdtem a feketét is unni, végül lenövesztettem/növesztem, bár a maradék úgyis le lesz vágva. Most az eredeti hajszínem látható többé-kevésbé. Az alja kikopott sötétbarnás-vöröses. De majd ha végre eljutok fodrászhoz akkor a hajam 70%ától megválok és kivilágosíttatom pár árnyalattal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, az olyan rossz, amit írtál, az "aranysárgás" melírcsíkok, szerintem a lehető legundorítóbb szín melírozásnál.. :D
      A hajad 70%át???? :O Nem lesz az sok? :S

      Törlés
    2. Hogy ne tűnjön olyan drámainak, inkább 60% és így vállig fog érni :D Nagyon hosszú a hajam és már nagyon unom. A karbantartása is sok időt igényel :/ Nem tudok vele mit kezdeni. Majd csinálok előtte-utána képet :P

      Törlés
    3. Nekem nem lenne szívem levágatni már olyan sokat :(

      Törlés
    4. Persze mindig amikor drasztikusan levágattam, sajnáltam utólag. De most nem így lesz :)

      Törlés
  12. wáááá és én ezekre mind emlékszem is, főleg a régiekre:D jó kis emos-myspaces korszak..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. emos az sose voltam :]
      jajj ma láttam Rancides fülbevalót az eurós boltban... hát azért igencsak elgondolkoztam, hogy 6-7 éve egy olyanért mit nem adtam volna.. :D

      Törlés