2012. június 5., kedd

Újdonságok, újítások...

Sziasztok!

Nem terveztem mára írni, de muszáj. Habár pozitív napom volt összességében véve pár dolog böki a csőrömet, van aminek pedig örülök.

Kezdjük a tetves facebookkal.. Már délelőtt bénáztam csomót, nem akarta megosztani a FB oldalam a linkeket... Erre este mikor hazaértem a munkából, nézem, hogy többen is írták, hogy pénzt akarnak kérni azért, hogy oldalként linkelsz... hát szüljön sünt a barom aki ezt kitalálta... Szóval nem tudom, ebből mi lesz, lehet hogy az lesz, amit Ani is írt, hogy egy csoportot létrehozok, mert jobb nekem sem jut eszembe, de egyelőre annyira felháborít a dolog, hogy majd ha kicsit lehiggadtam.. Vagy esetleg felesleges az egész?! Na, majd eldől...


A másik pedig, hogy Betti rájött, hogyan lehet megoldani azt, amin én a blogolás első napja óta kattogok. Milyen balga vagyok, hogy nem jöttem rá, de a lényeg, hogy megvan... A kérdés az volt, hogy hogy a jóistenbe lehet megoldani az oldalakon belül, hogy kép legyen, és a képre kattintva nyissa meg az adott bejegyzést... Nos, roppant egyszerű, Betti el is árulta a titkot, így elkezdtem megcsinálni ilyenre.

Eddig ugye csak "felsorolás" volt és a szövegre kellett kattintani, nekem így szimpatikusabb, most ilyen:


Ebben azért érdekelne a Ti véleményetek is, hogy így kényelmesebb, esztétikusabb - e, vagy marhára hidegen hagy Titeket? Nekem sokkal szimpibb így...

És akkor a másik, amin már nagyjából túltettem magamat, de elmenni nem bírok mellette... Nem akarok lejáratni senkit és semmit ezzel, ezért nem fogok nevet írni, és linkelni... Az egyik Olvasóm volt kedves és belinkelt egy FB oldalt, ahol volt egy letölthető kupon, miszerint ha ezzel bemész az optikába, kapsz egy ingyen szemvizsgálatot és egy ingyenes kontaktlencsét, csak a kupont kell odaadnod. Halogattam a dolgot, de annyira szerettem volna kipróbálni, és bár elég régóta egy optikába jártam, gondolta egy próbát megér a dolog.
Úgy esett e rémeset (megittuk az összeset) hogy múlthét kedden betelefonáltam a "kuponos" optikába, hogy érdeklődnék, hogy akkor ez tényleg így van és ingyenes meg minden amiről szó volt az oldalon? Hát nem is tudják, visszahívnak. Vissza is hívtak, 3000 Ft lenne a vizsgálat és a pár lencse. Kaptam is időpontot múlthét csütörtökre, izgatottan odamentem, gondoltam mivel előre lebeszéltük a dolgokat, biztosan minden úgy lesz, ahogyan megbeszéltük, minek kérdeznék rá még 50× hogy tuti??? Hát pedig kellett volna.. Ugyanis 20 perc várakozás után végre behívtak (időpontom volt!) és a vizsgálat után a szemész közölte, hogy hát ha lencse, akkor az úgy van, hogy perkáljak 6500-at. De mondom a kuponnal úgy volt, hogy 3000 Ft cakumpakk az egész. A lencse ingyenes, és minden szirszar 6500... Hát, ámultam, bámultam, köpni-nyelni nem tudtam, majd lányos zavaromban mondtam, hogy nos, akkor maradok szemüveges. Nem akartam hosszú távra lencsét, csak kipróbálni, ha már ingyen (3000 Ft) van...
Majd közölték, hogy javult a szemem, tehát mindenképp kéne új szemüveg, és ha ott csináltatom, ingyenes a vizsgálat, ha nem ott, akkor perkálhatok 3500at... Aha, jó akkor ott csináltatom... Így nekiálltam a kereteket csekkolni, mondom jajj ez de jól néz ki, nézem 80.000 (!!!) Ft a keret... szóval egy kicsit odébb álltam, és nézelődtem a 15.000 körülieknél, mivel ennél olcsóbbak nem igen vannak, majd szóba jött, hogy milyen legyen a lencse, mondom a lehető legegyszerűbb, nem kell semmi extra rá, hogy fényre sötétedjen, meg páramentes meg anyámkínja... Mondja a hölgy, hogy negyvenvalahányezer. Hát mondom az kár, mert ennyit tuti nem tudunk rá áldozni... Így pár perc alatt, egy sima lencsével majdnem 28.500 Ftnál kötöttünk ki. Nem szeretem ha turkálnak mások tárcájában, de ezt úgy gondoltam, érdemes leírjam, hogy igenis már mindenhol a drágábbat próbálják az emberre tukmálni... Anyukám azt mondta, ő nem fizette volna ki a vizsgálatot sem, eljött volna simán.. Én meg nem vagyok ilyen, nm szeretek hepajkodni, de az biztos, hogy ezek után inkább 20× megkérdezem ilyen esetben hogy TUTI?? BIZTOS?? EZER SZÁZALÉK??...

És akkor ez volt a "rossz" élmény, a jó, hogy remélhetőleg nem fog már napi több órát fájni a fejem, mivel valószínűleg már túl erős volt a szememnek a szemüveg, és hogy végre új szemügém van, ami nem vágja ketté a szemem, és a látómezőm...
Íme, ő lenne az:


Igen, úgy tetszik, hogy még egy nagy mosoly is belefért.. :]


Összességében véve a szemüvegnek örülök, tetszik, bár még furi kicsit, de eddig mindenki megdicsérte, remélem Nektek is tetszik. 

Szívesen várom Mindenki véleményét mindennel kapcsolatban, jó éjszakát, aki reggel olvassa, annak szép napot!

38 megjegyzés:

  1. Szép az új szemcsi, amúgy én is úgy tettem volna, ahogy Anyukád, ott hagytam volna őket a büdös pi--ába a kuponjukkal együtt. hát nehogymááá a nyúl vigye. kéremszépen tájékoztatni kéne mindenkit mindenféle szirszar csipcsup geci feltételről, hát nemhogy azt higgyék, hogy ők szarták a világot...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezek szerint csak én vagyok ilyen helyzetekben ennyire toleráns? :S

      Törlés
    2. Nem hiszem. Nálam nagyon hangulatfüggő, de ha felnyomják az agyam, akkor azért nem hagyom szó nélkül :)

      Törlés
    3. Általában én sem hagynám, de most tényleg annyira meg voltam illetődve, a FB oldalra annyit írtam egyébként nekik, hogy számomra csalódás volt, de erre csak "???" ennyit kaptam.. Legalább egy rohadt mondatot megérdemelne azért az ember, nem?!

      Törlés
    4. Belinkeltem ezt a bejegyzést, kíváncsi vagyok, legalább mond e bárki bármit rá.

      Törlés
  2. Tök jó neked, hogy javul a szemed. Az enyém csak romlik, igaz már nagyon lassan, de akkor is.
    A szemüveg tleg fura egy picit, olyan, mintha túl nagy lenne, de tetszik a szára :)
    Az én keskeny fejemre képtelenség keretet találni, meg szemüvegben túl okosnak tűnök :D, meg nem vagyok vele olyan szabad, mint lencsével, szóval nekem marad utóbbi, bár a szemem egyre kevésbé tolerálja :(
    Az átb*száshoz nem tudok mit hozzáfűzni... :@
    Egyébként meg tök jó, hogy mosolyogsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy ez melyik optika volt?

      Törlés
    2. Igaz, negyed dioptriát javult csak, de a semminél vagy a romlásnál jobb...
      Ez a szemüveg volt még a legkevésbé elálló a fejemtől, annyira keskeny a fejem felül, hogy a többi nem állt jól, de ragaszkodtam a rég bevált műanyag kerethez, amiből ez volt még a legjobban passzoló.
      Mosolygok, csak így meg kb. mintha nem lenne szám ... :P

      Törlés
  3. -Hát, szép mutatvány volt (kb 2-3 óra) mire rájöttem, hogyan kell úgy megcsinálni. És naná, hogy azonnal megosztottam Veled! Hamár hónapok óta erre "vágytunk" :D
    -a KuponOptika meg elmehet a (képzeljen mindenki ide azt, amit akar)-ba!
    Én mondjuk nem mentem volna el fizetés nélkül. Bár anyudnak igaza van. Csak én nem tudtam volna megcsinálni. Bár lehet át mentem volna másikhoz ezek után, h tényleg javult-e a látásom, vagy csak "vegyek náluk szemüveget". De nyilván a vizsgálat során láttál valami különbséget -nem tudom, hogy megy ez, nem vagyok szemüveges.

    -Kicsit szokatlan, hogy nagyobb a szemüveg, de csini, és ez is Klaus. Az oldala meg, tyűűűű :)

    -Szerintem ez az új oldalelrendezés jobb (naná, hogy jobb, azért kattogtam rajta ennyit :D)

    ....és akkor a reklám helye: :D
    Hamár rájöttem, hogyan kell átalakítani az oldalakat, meg is csináltam magamnál -teszt jelleggel- és itt várom az észrevételeket:
    http://crazyladystar.blogspot.hu/2012/06/kis-atalakitas-velemenyetek-erdekelne.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, csakhogy én meg mivel volt már részem olyanban, hogy valaki nem fizet egy szolgáltatásért, nekem nincs pofám ezt megtenni.. Érezni éreztem hogy javult a szemem, csak ez így elég gázos volt, hogy megbeszélünk valamit és tök más jön helyette...
      Szokatlan még nekem is, de mindenki azt mondja, sokkal Klausabb, mint az előző, és én is így érzem, és megváltás hogy nem zavar be a keret teteje.. :P

      Ja és ezerköszi a rájövésért :D

      Törlés
  4. Úristen >.< Hát ez elég durva eset volt! Én tuti kiakadtam volna, vagy nem is tudom, de ez tényleg nagyon kiakasztó, nem is találom a megfelelő szavakat rá. Egyébként nem tudom melyik optikában voltál, egy ismerősömet nemrég megszivatták ugyanúgy optikában, nem direkt, csak az eladók nem voltak valami hozzáértők :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Veszprémben, egy olyan "program" volt (lett volna?!..) hogy becammogsz a kuponnal és ingyen betanítanak a kontaktlencse használatára, egy pár lencsét kapsz és megvizsgálják a szemed. Na most nekem ez nem azt jelenti hogy többezer forintot kellene fizessek, még ha tokot meg folyadékot kell venni, akkor is max 3ezerre tippelnék, ezt is hittem, és az elején csak szimplán butának éreztem magam, most meg inkább átcseszve, és figyelmetlennek. :S

      Törlés
  5. Drága, szívem, ha kérdezted volna, elmondtam volna, hogy kell ezt a képre kattintós dolgot a menüben, nálam is így van ;)
    A szemüveged jól áll, a történeted meg... no comment, kritikán aluli, amit műveltek..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, az túl könnyű lett volna, így nagyobb az öröm! :P De legközelebb már Téged nyaggatlak, ha valami nem megy, reszkess! :D

      Törlés
    2. A 2 kínlódás óra után jutottál eszembe, Ani. Kint voltam az erkélyen, ezen gondolkoztam, majd beugrottál Te, hogy írok Neked egy emailt, hogy hogyafrancba sikerült. Aztán eszembe jutott a sok körmös-linkes képed és leesett. Visszajöttem az erkélyről, és sikerült. :DDD
      Úgyhogy köszi Ani :D

      Törlés
    3. Ó, hát igazán nincs mit, nem csináltam semmit :D
      Örülök, hogy sikerült!
      Amúgy én is ilyen vagyok. A HTML kódoláshoz abszolút nem értek, napokba telt, míg mindent összegoogiztam a sablonnal kapcsolatban, de akkor is egyedül csináltam meg ;)

      Törlés
  6. 1. Örülök az újításnak, nekem sokkal szimpatikusabb így.
    2. A szemüveg brutál jó, tényleg mintha széles lenne egy kicsit, de az meg nem baj:) Én még amikor szemüveges voltam, vért izzadtam, mire találtam megfelelő keretet a pici buksimra (a gyerek keretek között - nemröhög!! - ).
    3. Az összes kuponos izé elmehet arra a bizonyos éghajlatra! Még szerencse, hogy 20x rákérdeztél, és nem a legvégén derül ki, hogy ott hagyhatsz egy rakás pénzt. Nekem is küldött kupont az optika, ahol a szemcsimet csinálták, hogy 50% akció, de bazi apró betűvel azért ráírták, hogy ha X típusú keretet veszek (nem alsókategóriásat persze), akkor a lencse árából elengednek 50%ot. Amikor ezt elolvastam,valahogy már nem éreztem szükségét új szemcsinek.
    Amúgy izé, lehet ez beteg megnyilvánulás lesz részemről, de én bírom, amikor dühöngsz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és a fészbúkkal kapcsolatban: én ezért csináltam ma egy Bloggerina Bellala-s sima profilt, oszt' kész. Legalább tudok normálisan kommentelni (blogprofillal nem tudtam).

      Törlés
    2. Na, örülök ha tetszik :]
      Nekem is az előző műanyagkeretes gyerekméret volt, de igazából kényelmes mert a szára pont jó, szóval, a lényeg, hogy jó is, tetszik is, én meg százezer volt.. :D
      Sokan mondják, hogy mikor dühöngök, meg pattogok milyen cuki vagyok :DD Ez jó meg minden, de ugye szar mikor téged szétvág az ideg, más meg mosolyog rajta.. XD

      És akkor sima profilként van mint a saját neveddel? :O Hmm, ez sem rossz ötlet..

      Törlés
    3. Ühümm, sima profil, nem lájkolni lehet "csak" bejelölni. Most csak oda posztolok fb-n, majd meglátom, hogy működik.

      Törlés
    4. Na, ez sem rossz ötlet! :]

      Törlés
  7. a fényképes megoldás nagyon tetszik, sokkal jobban bejön, mint a felsorolás :)
    amúgy a szemüveged nagyon szép, nagyon tetszik a kerete :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy nem feleslegesen szenvedtem vele, még a több bejegyzéses oldalak hátravannak,de belevetem magam :]

      Törlés
  8. Rohadtul tré az egész, én azt csináltam volna, hogy akkor köszönöm szépen MAJD visszanézek. És tájékozódni kellett volna a többi optikában, mert pl nekem az Árkádban ugyanígy lett lencsém, és nem volt átbaszás, kupon sem volt és kb körülzsongtak az eladók, és a szakértelem is látszott, meg segítőkészek voltak, nem csak annyi hogy vedd meg azt csá... :D 3000-et fizettem, ingyen megvizsgáltak, belőtték a dioptriát és kaptam lencsét. 3000-en felül csak a folyadékot kellett megvennem (ezer alatt volt). Az a bizonyos optika meg alapból kurvadrága szerintem. :S

    Egyébként ez egy rohadtul jellemző probléma, hogy szakboltokban az eladók szinte semmit nem konyítanak ahhoz, amit árulnak.

    Ani, ha olvasod: Kókuszolaj után érdeklődtem egy bioboltban (csak érdeklődtem, pénzem nem volt szerencsére :D), mondom szűz, hidegen sajtolt kéne. "Perszepersze, szűz, hidegen sajtolt". Mutat nekem egy kilóst 1600-ért... Innen már egyből tudtam, hogy ez ugyan nem szűz... Itthon rákerestem neten, leírásában szerepel, hogy szagtalanított... Hát no comment, kedves eladó csak ismételgette amit kértem....

    Amúgy legalább szupi lett a szemcsi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyesbítek, az optikában nem igazán a szakértelemmel lehetett a gond, legalábbis ami a szemüvegeket illeti, hanem az üzletpolitikájukkal... Csak ennek kapcsán jutott eszembe a bioboltos esetem, ahol amellett, hogy tényleg nem ért az árujához szintén átbassza a vevő agyát és hülyének nézi úgy, hogy ő még tudja is magáról, hogy nem ért hozzá...

      Törlés
    2. Igen, de Veszprémben erre az egy optikára volt érvényes, hát milyen rohadt jól hangzik már nem?! Még a 3000 Ft-ra is azt mondtuk, hogy nem ingyen, de egy próbát esetleg megér... De ez hogy a) betelefonálok, és fixáljuk, hogy akkor a 0 helyett 3000, és b) bemegyek és UTÁNA közlik hogy hát 6000. És még akkor is mondom, hogy de úgy volt hogy a kuponnal 3000 a vizsgálat és a lencse... Szóval jah... Csak persze, én is azt mondanám külső szemmel, hogy kimegyek a francba és kész, de ahogyan nem szól az ember a drogériába, hogy átcseszték a fejét egy körömlakk v szájfény árával, mert nem annyi, amennyinek ki volt téve (én azért szoktam, de általában már inkább megnézetem még az akciós cuccok árát is), itt még inkább előjött az hogy nyilván fizetés nélkül nem "tudok" elmenni.

      Törlés
    3. De nem a kupont mondom, hanem ugy amugy vannak mashol is ugyanilyen akciok ami tenyleg nem atbaszas, nem is kell kupon meg semmi.

      Törlés
    4. Hát most egy ideig elleszek még szemüveggel, eléggé el is ment a kedvem az egésztől.. :D

      Törlés
  9. Ez durva :S Ezek szerint nem mindegy hova megy az ember... Én 2x voltam kuponnal, de semmi ilyet nem tapasztaltam. Viszont az árak nagyon is súlyosak sajnos :(
    Az új szemüveged meg jól áll, én tuti félkereteset fogok ezúttal venni.

    Nekem már eleve a blog kinézete nagyon bejövős, szóval azt csinálsz amit akarsz rajta :D csak ez a dizájn maradjon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát látod, még mondták is hogy nem sokan jelentkeztek ilyennel... De az isten áldja már meg őket, akkor kérdezzenek rá a főfőfővalakiknél, akik elindították ezt...

      Jajj de ari vagy, nekem is nagyon bejön így, bár sajnos pont nem látom szegény kis kolibriket.. :D

      Törlés
    2. Én sem látom őket, de így is jó :D Annyira jó hangulata van :)

      Törlés
  10. Én tuti fogtam volna magam és csáááá, ekkora p*csöket már bocs... úgy feltud cseszni az átb*aszás:D Amúgy szép szemüveg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez aranyos volt :DD
      Válaszoltak egyébként:

      "Szeretem a szemem Hello Klaudia, megdöbbenve olvastuk amit írtál és nagyon sajnáljuk a történteket. Légyszi írd meg, hogy melyik optikában jártál így, mert ez nem maradhat következmények nélkül! Az eset rossz fényt vet nem csak a kontaktlencse viselést népszerűsítő kampányunkra, de arra a több mint 130 optikára is ország szerte, akik becsületesen, a kampány kiírásának és szellemiségének megfelelően járnak el. Reméljük, még nem ment el véglegesen a kedved a kontaktlencse kipróbálásától, ha így van, egy másik helyen (természetesen térítésmentesen) biztosítani fogjuk az ingyenes kontaktlencse próbát számodra. Erről később pontos tájékoztatást küldünk a részedre. Magyar Optikus Ipartestület elnöksége.
      3 órája · Tetszik"

      Törlés
  11. Szerintem egy picit nagy az a szemüveg :)) de nem rossz, én annó amikor csináltam 45 k lett az egész szemüveg vizsgálattal együtt, de mondta a nő miért nem választok az 1 forintos keretek közül (ami egyébként 17 000, de ha náluk csinálod akkor olyan mintha ingyen lenne) ezért azok között keresgettem és találtam is, szuper kedvesek normálisak volta, szépen beállították, meghajlították az én fej-fül formámra és 1 hét múlva kész is lett a szemüvegem amiért csak 24 k kellet fizetnem, 2000 forintért adtak két év garanciát (vagyis kértem), ha netalán eltörném akkor az egészet kicserélik :) adtak tokot és kendőt is :) szóval szuper volt! azóta semmi baja :) jah és ez az ofotért volt itt Szegeden :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt ennél kisebb, ami műanyag keretes, közben megfejtettem az optikai csalódást, a lencse miatt a szemüveg vonalában kisebbnek tűnik két oldalt a fejem, mármint keskenyebbnek, viszont ez élőben sokkal kevésbé látványos, mint így a képeken.
      Ja, ha már itt tartunk, se tokot, de még egy szaros kendőt sem kaptam... :]

      Törlés
  12. Szia!
    Van egy ötletem, hogy melyik üzletlánc lehetett:)
    A keret nagyon széles az arcodhoz, a fazon maga jól állna, de keskenyebb kivitelben. És még ez az összeg is nagyon sok, ha nincs semmi felületkezelés a lencséden!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esetleg Neked is volt ilyen tapasztalatod? Már válaszoltak rá egyébként, teljesen korrekt módon, a szemüvegre meg annyit, hogy mivel a keskenyebbekből csak a magas kategóriás márkák voltak, amik kb 80ezernél kezdődtek, megelégszem ezzel, és mondom, élőben nem ennyire feltűnő, a műanyag kerethez pedig ragaszkodtam, mivel a fém nagyon nem jött be. Én is soknak véltem, pláne, hogy egy rohadt tokot, de még törlőkendőt sem vágtak hozzám, így a felajánlott kárpótlással sem fogok élni, ha már más nem szívja meg, akkor máris nyugodtabban fogok aludni!

      Törlés