2012. június 7., csütörtök

Új essence colur&go körömlakkok!

Sziasztok!

Tegnap már elhintettem facbookon, de ha nem látta volna valaki, itt is ejtek róla pár szót, mert megérdemel ennyit szerintem.
Már egy ideje furcsálltam is, hogy egyre kevesebb lakk van az állványokon, hát most megtudtam az okát, miért. A colour&go lakkok új kiszerelést kapnak, ez 44 új színt jelent, és 8 milis kiszerelést, ami gondolom azt is jelenti, hogy drágábbak lesznek. Na de gyönyörködjünk!








Nekem maga az üveg formája és hogy a kupak itt is megegyezik a lakk színével, nagyon tetszik, viszont tárolás szempontjából szerintem a másik praktikusabb volt.

Így a képeket nézve szerintem nem is tudnék olyat mondani, ami ne tetszene, szóval már előre félek... A 2. sor 3. színe, a 3. sor első, 6. sor 2.-3., és a 2. szürke is nagyon tetszik, bár mondom, szinte mind jöhetne hozzám.. :]

Nektek melyik tetszik? (Vagy inkább úgy kérdezzem, melyik az, ami nem tetszik? :P)

16 megjegyzés:

  1. 3. sor 1., 2. :D
    Viszont hiányolok már egy olyan igazi atomtürkiz színt, olyan tengerszínű kékes zöldet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt én is, viszont tetszik, hogy nem minden csillivillis...

      Törlés
    2. Az nekem is, lehet öregszünk. :D Én sokkal jobban szeretem már a nagyon enyhe gyöngyházfényű, vagy teljesen egyszínű lakkokat. A choose me kivétel. :D

      Törlés
    3. Én a csillogósakat is szeretem, de mivel már szinte mind olyan volt, ezért örültem a rimmelnek is pl. hogy sima egyszerű szín :]

      Törlés
  2. Én már megírtam fb-n, hogy mit gondolok, de azért itt is megteszem :D
    Nekem nem tetszik az új forma, a nagy műanyag kupak miatt olyan gagyi hatást kelt nálam, meg nekem jobban tetszett a kis letisztult, egyszer dizájn, és állítólag az ecset is változik; de ugye ez az én egyéni szoc. problémám :D Viszont: Az, hogy növekszik a mennyiség már önmagában is rossz, ugyanis én még ezek közül a pici lakkok közül sem fogyasztottam ki egyet sem (mondjuk nekem nem is sűrűsödtek be, szerencsére), de az meg pláne, hogy drágább lesz, nem is tudom kinél olvastam euroból forintra kalkulált árat, de ő 450 Ft körülit írt.

    Amúgy tényleg gyönyörű színek lesznek így kép alapján, nem is sorolom fel, hogy mi minden kéne (brace yourself, pénztárcafogyás is coming), de én hiányolok egy igazi tengerészkék színt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezt akartam még én is mondani, hogy a 7. sor másodikját nem tudtam végül eldönteni képről, hogy az most olyan matrózkék vagy sem...
      Viszont most csomó rózsaszín tetszik, ami régen nem vonzott.. Mi van velem?! :D Az üvegre meg ugyanazt tudom mondani, hogy tetszik, de a másik összeért, így kisebb helyen alapból elfért, én mondjuk használtam el 12 milis körömlakkot is (Kemény vagyok mi?! :O :D), de ezekből annyira jó volt ez a kis 5milis mennyiség, hogy kár volt megemelni. Bár 100 Ftba nem hal bele senki gondolom, de ettől függetlenül nyilván nem örülünk neki :S
      Ja és az ecset.. NE!! CSAK AZT NE!! Úgy szerettem, és most majd más lesz.. :(

      Törlés
    2. Én meg úgy vagyok a rózsaszínekkel, hogy már nem szeretem, pedig régen szerettem. :DD Itt is van kivétel, a vad pinkek, meg amik málnásba, epresbe, pirosasba húznak. :D

      Törlés
    3. Nekem is ezek tetszenek, de régen nem voltam oda még ezekért se :D

      Törlés
    4. Szerintem az sajna egyrészt nem tengerészkék, másrészt meg (enyhén) csillogós is. 100 Ft nem nagy összeg, de ha veszel 4 lakkot, abból a régi áron már 5öt tudtál volna :D
      Engem még mindig nem vonzanak a rózsaszínek, nekem a 4. sor, 5/1 tetszenek leginkább.
      Remélem a nagy újítás közepette nem reformálják meg az összetételt is O.o
      Jól látom, hogy egy fehér lakk is érkezik a kínálatba, vagy az gyöngyházas?

      Törlés
    5. Tényleg az.. :(
      Viszont szerintem a fehér is az lesz!

      Törlés
  3. Nekem kb a negyede nem kellene :D
    tetszik ez az új forma, de a mostanival se volt problémám és szerintem is felesleges ez a plusz 3 ml. A mennyiséghez képest az ára reálisan fog változni, de kinek kell 8 ml??? :DD
    Még ritkábban fogok essence lakkot venni :D A meglévőkkel most úgy is elvagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szééép :P
      Na igen, reális, de felesleges :S

      Törlés
  4. Vagy távol tartom magam a Rossmann-tól, vagy rárabolok. Szerintem utóbbi esélyesebb :D

    VálaszTörlés