2012. június 19., kedd

Tegnapi szerzemények

Sziasztok!

Nem akartam ennek egy külön bejegyzést szentelni, de akkora az örömöm, hogy muszáj Veletek megosztanom... :]

Szóval tegnap átmentem a mellettünk lévő turiba, trikót nézni... Nos, azt nem találtam, legalábbis olyat nem, ami tetszett volna és jó is lett volna, illetve ami mégis ilyen volt, elég rongyosan nézett ki. Na de lényeg a lényeg, bebújtam megkukkantani a bizsukat, és ebbe a gyűrűbe beleszerettem:
Kemény 250 forint volt, ennyiért még e-bayről sem kapnám meg.. ;D

Aztán nem adtam fel még a trikókeresést, igaz, hogy egyszínűt akartam, és a klasszikus trikó fazont, tehát ami nem egyenesen jön a vállaktól, hanem befelé nyitott. Nos, van rajta felirat, és a háta sem a szokványos trikó kinézetű, ahogy látszik egy csomó van rajta, de rendesen kivágott ennek is a háta. De így talán még jobban tetszik. 
Kapásból 3 egyformát vettem, nem volt semmi más normális, ami rám is jött volna (kínai üzlet, kis méret, hurrá.. :D), és nem mellesleg 1190.- darabáron jobban jártam, mintha turiban vettem volna...

Lett ez a koszos púderszínű:

Ez az élénk kék:

És ez a fehér, csillogós élénk rózsaszín felirattal:

Aztán akkor ami szintén kívánságlistás darab volt, a 43-as Moyra lakk:



IMÁDOM! Gyönyörű, és napfényben még nem is láttam a körmeimen.. Várni akartam még vele, de hát ezzel nem lehetett, 1 nap után ki kellett próbálnom. :] Szeretnétek látni élesben is?

Köszönöm a figyelmet, jó éjt/reggelt!

14 megjegyzés:

  1. énigggen!:)
    és jók a topok is:)

    a gyűrű a félemeletes turkiban volt akkor ugye?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ott volt :]
      volt csomó karkötő is, meg szép nyakláncok egész jó áron, egy lepkés nagyon tetszett, de elég rozsdás volt vagy nem is tudom mi volt rajta, így azt ott hagytam.. :(

      Törlés
    2. na majd fizukor benézek:) mit nekem 3 hét:D

      Törlés
  2. Tök jó, hogy sikerült megvenned a lakkot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz szülés volt, de csak sikerült így 3. nekifutásra... :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszi :]Volt még egy ilyen, Rockless felirattal, de az valami ultrakicsi méret volt, meg egy gagyi plútókutya-utánzatos, hát azt inkább kihagytam :D
      Illetve I<3 London volt még, de egyrészt elcsépeltnek érzem, másrészt olyan hosszú volt, hogy kb. ki sem látszott alóla a rövid gatya.. :D

      Törlés
  4. Cukik a pólók! :) Főleg a rózsaszínes :$ A lakk valami csodás, hát persze, hogy szeretnénk posztot róla!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez a lakk.
    Pólók is jók és ötletes a hátmegoldásuk.

    Mindenképpen legyen róla bejegyzés. :)

    VálaszTörlés
  6. azok a trikók! <3 ma minden bloggerina olyat mutat, hogy beleszeretek?! :DD
    a lakkor követelem élesben is! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez aranyos volt :]
      Kényelmesek is nagyon amúgy.

      Törlés
  7. Áhh a trikók iszonyat jók *-* és a körömlakk is <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Azért a Te lakkodra is fáj még a fogam.. :D

      Törlés